Mistä hyvä ja toimiva korjain?
Jostain syystä pari kokeilemaani eivät vaikuta ääneen mitään, vaikka olen ne valinnut käytettäväksi ääniasetusten valikosta.
Equalizer toimi 7 tuuman gt2:ssa, ennen ohjelmiston päivitystä joka tapahtui amerikanmatkan aikana kesäkuussa.
Taajuuskorjain Sampan Galaxy tabiin?
2
66
Vastaukset
- kapula
Juu, onhan noita.
Aikaisemmin toimi tuo Equalizer oikein hyvin, mutta tabletin ohjelmistopäivityksen jälkeen ei mikään kokeilemani korjain ole vaikuttanut ääneen yhtään mitään, vaikka olen valinnut sen ääniasetusvalikosta käyttöön. Se asetusvalikko muuten tarjoaa oletuksena jotain Music FX korjainta, jota en ole löytänyt koko laitteesta.
Olisinpa ostanut iPadin, niin voisin muokata äänentoiston mieleisekseni...
Juutuubivideossa on Equalizerin entinen, hyvä käyttöliittymä. Uusimman version käyttöliittymä on riisuttu ja todella aneemisen surkea. Toimiskohan jo siirtyis ilmaisversiosta maksulliseen? Onko se ilmaisversio jonkinlainen asiakaspyydys joka muutaman kuukauden jälkeen pilaa koko laitteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702916
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642516- 2032199
- 731829
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91621- 931393
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811120
- 951069