Olin syyskuussa Turengissa huutokaupassa ja on sanottava että oli hienoa tavaraa, vanhaa ja uutta ja meni tosi halvalla! Pitäjistä on tullut tuttuja koska heillä on jo ennestään antiikkiliike siinä samassa tilassa missä nyt pitävät myös huutokauppoja ja siksi haluankin mainostaa heitä myös muille. www.huutokauppakeskusturenki.fi osoitteesta voi aina katsoa milloin heillä on seuraava huutokauppa, kerran kuussa pitäisi olla kuulemma! Syyskuussa oli yli 500 kohdetta ja jatkossa kuulemma enemmänkin, kunhan ihmiset tuovat tavaraa.
Uusi loistava huutokauppalaitos Turengissa, Hämeenlinnan lähellä
Turenkilainen
1
1122
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Käväsin tuossa Turengin huutokauppa näyttelyssä, arvioin seuraavaa:
Niin onhan siellä taidelasia, ja monipuolista tavaraa, kiinnitin huomiota noihin miesten
takkeihin, ne ovat kirpputori tavaraa, siis käytettyjä, eivät voi olla kuin muutaman kympin arvoisia.
Mitä tuohon Edelfeltin tauluun tulee, kuka huolii Ruotsalaisen sotilaan tyttöystävää seinälleen, ehkä tuon taulun arvo on n.50-75 tuhatta euroa.
Tuon huutokaupan toiminta on aika läpikuultavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496361
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253796Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282961- 512746
- 412730
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262096Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2701947Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511878- 291646
- 341643