Ei siis mitään horoskooppi haihattelua, vaan ihan kunnolla opiskelisi tähtitieteen alaa? Missä tätä voisi opiskella? Tai mitä mun pitäisi opiskella tän tyyliselle alalle halutessani? Suomessa ei taida yliopistoissa olla tätä ollenkaan vaihtoehtona. Olen ihan pienestä asti ollut kiinnostunut avaruudesta yms.
Missä nää NaSan tms. jäsenet ja tutkijat ovat mahtaneet tätä opiskella...? Ei siis sillä, että nyt ihan sinne menisin. :D Sitä vain, että miten esimerkiksi he ovat tälle alalle päätyneet?
Tämä on nyt siis vain yksi hassu päähänpistos, joka alkoi kiehtoa vähän luvattoman paljon...
Ulkomaille opiskelemaan astrologiaa?
Tähtitieteilijä ;o;
3
115
Vastaukset
- Tähtitieteilijä ;o;
Näin illalla väsyneenä kirjoittaessani suomenkieleni on aivan kauheaa... Pyytäkää selventämään, jos ette ymmärteet mitä ajoin takaa...
- Kauko Putki
Astrologia on tähdistä ennustamista sun muuta horoskooppia.
Astronomia on tähtitiedettä, sitä voi opiskella Suomessakin, Helsingin, Turun ja Oulun yliopistoissa - kugy
Juu astronomia on tähtitiedettä ,ja sitä voi opiskella ihan Suomessakin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197