V_ttu te ootte pellejä räkänokkia

Janne.

pysykää kotonanne s_atanan apinat.


t: aikuinen mies!

12

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pysy kotona

      mikset itse pysy kotona niin eivätpähän sua häiritsisi niin kauheasti?

      • ............

        Jannehan on pysynyt kotona koko ikänsä, äiskän nurkissa asustaa edelleen, vaikka ikää on jo 36 vuotta.


    • Janne on nero!

      Janne vaikuttaa fiksulta kaverilta. Ja hauskakin vielä!

    • Janne Jii.3

      "Jannehan on pysynyt kotona koko ikänsä, äiskän nurkissa asustaa edelleen, vaikka ikää on jo 36 vuotta. "

      nyt taitaa pilkanmaa/kuusankosken anonyymi olla taas väärässä pahasti kun luulet aina osuvasi oikeaan sieltä jostain isin tai mamin läppärin takaa nimittäin ihan itse asutaan omilla tuloilla pimeillä sekä rehellisillä.
      tiedän kyllä sellaisia jotka asuu mamin luona vaikka ikää jo yli 20 , eikö se niin menny ettei sais enää sillon asua tai jotain... no samapa mulle.

      pikkukikkelit ei ainakaan uskalla yksin asua.

      • Minäpä hyvinkin.

        "Janne vaikuttaa fiksulta kaverilta. Ja hauskakin vielä! "


        tottakai, aikuinen 36v äijähän minä, varmasti fiksumpi kuin sinä joka et varmaan ole vielä edes 30 ?? oletan niin?

        hauska en yrittänyt olla, halusin vaan kertoa totuuden.

        suurin osa räkänokistahan pesiytyy internettiin missä nyt yleisestiottaen kaikki r_unkkarit ovat paitsi minä tietysti.

        kun saa pildeä ja on rahaa, niin voi tulla välillä haukkumaan pikkukikkeleitä tänne ja muita pellejä jotka liikkuu 2 pyöräisillä. kannattaisi olla nimittäin 4 pyörää ja en tarkota mitään mopoautoja vaan oikeita autoja.

        t: 36v Janne


      • Janne.
        Minäpä hyvinkin. kirjoitti:

        "Janne vaikuttaa fiksulta kaverilta. Ja hauskakin vielä! "


        tottakai, aikuinen 36v äijähän minä, varmasti fiksumpi kuin sinä joka et varmaan ole vielä edes 30 ?? oletan niin?

        hauska en yrittänyt olla, halusin vaan kertoa totuuden.

        suurin osa räkänokistahan pesiytyy internettiin missä nyt yleisestiottaen kaikki r_unkkarit ovat paitsi minä tietysti.

        kun saa pildeä ja on rahaa, niin voi tulla välillä haukkumaan pikkukikkeleitä tänne ja muita pellejä jotka liikkuu 2 pyöräisillä. kannattaisi olla nimittäin 4 pyörää ja en tarkota mitään mopoautoja vaan oikeita autoja.

        t: 36v Janne

        "............"

        tämä r_unkkari tuntuu olevan edelleen yhtä outo kuin aina ennenkin. huutelee ties mitä vähän väliä mutta kokoa, painoa, ikää ei ole, joten huuteluksi jää vailla tekoja.

        * naurua *


      • So.soo.Slo
        Janne. kirjoitti:

        "............"

        tämä r_unkkari tuntuu olevan edelleen yhtä outo kuin aina ennenkin. huutelee ties mitä vähän väliä mutta kokoa, painoa, ikää ei ole, joten huuteluksi jää vailla tekoja.

        * naurua *

        Ei Jumalauta!! ...Kasvakaa ny aikuusiks..sieltä alahaltaki..=D


    • ei neiti..

      Meidän anonyymi-neitimme "......." omaa ison pippelin.

      vai mitä?

    • ZeiZei..

      "äiskän nurkissa asustaa edelleen, vaikka ikää on jo 36 vuotta. "


      Ai vaikka ?
      Olisiko sitten parempi olla 15v kakara joka käy skolea ja ajelee muovimopolla ympäri kylää ?
      Missä laatuelämä? Sinullako?

      sorry, mutta------->>> ei kiinnosta!
      Mieluummin olen 36 just hyvässä aikuisen miehen iässä, omistan mökit, autot, olen naimisissa ja sitä rataa.

      Aika kulkee koko ajan eteenpäin, myös jokaisen tämän palstan nulikalla ikään riippumatta sekä sinulla vatipäällä siellä.
      mitä stalkkaat hei apina, eikö riitä pokka naamatusten sanomiseen kun pitää aina ulvoa siellä räkä poskella ?

      taidat olla se sama kumipää jonka luona pitäisi ilmeisesti tulla käymään "kahvilla" ja sinuthan löytää sieltä seo:n läheltä vihreä rakennus että pidähän turpasi kiinni, minulle et mahda mitään, eikä sun jengikään, eikä pelota yhtään.

      Näkymisiin!

      • Kova Hemmo.

        ja kyllä meilläpäin tiedän ne ketkä asuu oikeasti isipapan luona...... mutta sanon sen mielellään naama naamasta sitten jos tarvetta TAAS tulee :)


    • asd12321

      näyttää vähän siltä et jotkut ottaa tän ihan tosissaan :DD

    • D on kirjain

      :DDDDDDDDDDDD

      :DDDDDDDD

      vielä kerran hei ....


      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe