Kuinka monta hiirtä?

hiirulij

Olen ajatellut ottaa lemmikkihiiri naaraita hamsterikokemuksen jälkeen.Minulla olisi muutamia kysymyksiä hiiristä!

1.Minulla on 75 × 40 × 40 kokoinen terraario.Kuinka monta hiirinaarasta mahtuisi?

2Pitääkö kiipeily mahdollisuuksia olla?

3.Tarvitsevatko hiiret tuoreruokintaa kuten hamsterit?

4 Kuinka usein hiirien terraario tulisi siivota?

4

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

.Minulla on 75 × 40 × 40 kokoinen terraario.Kuinka monta hiirinaarasta mahtuisi?
      -Minimi laumakokona kolme, kaksi ei vielä ole kunnon lauma. Maksimina... kai tuohon menisi joku kymmenen, mutta en kyllä ikinä ottaisi niin isoa laumaa, kun pidän hiiriä ihan vaan lemmikkinä! (Enkä niin pieneen tilaan, mutta lähdepä sitten asiantuntijoiden kanssa väittelemään)

2Pitääkö kiipeily mahdollisuuksia olla?
      -Jep! Hiiri on tosi paljon ketterämpi kuin hamsteri. Esim oksia, kattoon kiinnitettyjä köysiä, korkeita rakennelmia kuten puumökkejä...

3.Tarvitsevatko hiiret tuoreruokintaa kuten hamsterit?
      -Juu. Samat ruuat on sallittuja molemmille. Hiiri syö päivässä noin ruokalusikallisen, joten tuoreruuan määrä on ymmärrettävästi pidettävä myös tosi pienenä :)

4 Kuinka usein hiirien terraario tulisi siivota?
      -Noin viikon välein. Mulla on kolmella hiirellä 70cm terra ja 15cm korkeudelta purua, eikä kyllä ole tarpeellista siivota kuin joka toinen viikko.

• hiirulij

Löysin oman aloitukseni taas :) Tällä hetkellä tuossa terraariossani vipeltää 5 hiiri siskosta.Sain hiiret joululahjaksi.Kuukausi sitten ostin dunan jossa asustelee vanha hiiri vaarini joka ostettiin naiselta joka tuli allergiseksi purulle.Ihania kaikki ovat♥

• hiirulij

Tällå hetkellä naaraat saaneet 100 x 80 x 66 cm terraarion.Hiiri vaari on pilven reunalla ja sen vanhassa dunassa on nuoripoika Bablo hiiruli.Naaraiden vanhan terran saivat kolme minihiiri tyttöäni.Tavalliset kesyhiiri naaras laumani on saanut yhden jäsenen lisäå sillä yksi viidestä hiirestä lopetettiin kasvaimen takia joka sijaitsi päässä.Nyt tilauksessa Ikea Detolf vitriini jonne laitan ehkäpä kymmenen hiirtä asumaan jos eivät muodosta kahta eri ryhmää

• Sedä

Siinä on kyllä hiirillä ainakin tilaa! :) Mulla on 70x35x40cm terrassa neljä tyttöstä, jotka tuli kodinvaihtajina niin kuin edellisetkin, ja lauman kokoonpano tosiaan jo kokonaan muuttunut siitä kun itse viimeksi vastailin. Harmittavan lyhytikäisiä, mutta muuten ihania pikkuotuksia ovat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4572
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      12
      2677
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      177
      1789
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      261
      1610
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1490
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1357
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1297
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      73
      1291
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1262
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35