Oletko sinä terve mies pk-seudulta joka haluaa auttaa vauvakuumeista naista lapsensaannissa?
Olen kolmekymppinen vakityössä käyvä nainen ja elämääni kuuluu jo yksi parivuotias lapsi jolle haluaisin sisaruksen suht pian ettei ikäero pääse kasvamaan liian isoksi. Voisin myös mennä baariin höynäyttämään miehiä, mutta riskit ovat turhan isot ja se olisi aikamoista hyväksikäyttöäkin mitä luonteeni ei anna periksi.
Sinulta en vaadi muuta kuin hyvää sydäntä, terveyttä ja suostumista anonyymiin luovuttamiseen. Älyttömiä korvauksia en pysty sinulle maksamaan, mutta jotakin pystyn jos haluat. :)
Otathan yhteyttä [email protected]. :)
Etsin spermanluovuttajaa
3
201
Vastaukset
- Apulöytyy
Löytyy apua,hyvin itävää tavaraa.haluatko luonnollisin menetelmin raskaaksi
- SomethingU
Olen yli 40-vuotias mies. Minulla on kaksi kaunista lasta. Itselläni on todella pitkä urheilijatausta takana. Olen ollut jopa omassa pääharrastuksessani Suomen parhaita aikoinani- Olen komea ulkonäöltäni, mutta hyvin kiltti ja empaattinen luonteeltani. Koulutus minulla on akateeminen ja toimin johtavassa asemassa suuressa konsernissa. Minulla on myös poikkeuksellisen hyvä lauluääni ja laulan solistina aina Rock:sta klassiseen. Olen valmis auttamaan sinua, mikäli haluat ?
- ei ole käytössä
tälle on turha vastailla kun ei ole enää käytössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132662
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1011879Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141515Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791366Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471136
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875