Oletko sinä terve mies pk-seudulta joka haluaa auttaa vauvakuumeista naista lapsensaannissa?
Olen kolmekymppinen vakityössä käyvä nainen ja elämääni kuuluu jo yksi parivuotias lapsi jolle haluaisin sisaruksen suht pian ettei ikäero pääse kasvamaan liian isoksi. Voisin myös mennä baariin höynäyttämään miehiä, mutta riskit ovat turhan isot ja se olisi aikamoista hyväksikäyttöäkin mitä luonteeni ei anna periksi.
Sinulta en vaadi muuta kuin hyvää sydäntä, terveyttä ja suostumista anonyymiin luovuttamiseen. Älyttömiä korvauksia en pysty sinulle maksamaan, mutta jotakin pystyn jos haluat. :)
Otathan yhteyttä [email protected]. :)
Etsin spermanluovuttajaa
3
180
Vastaukset
- Apulöytyy
Löytyy apua,hyvin itävää tavaraa.haluatko luonnollisin menetelmin raskaaksi
- SomethingU
Olen yli 40-vuotias mies. Minulla on kaksi kaunista lasta. Itselläni on todella pitkä urheilijatausta takana. Olen ollut jopa omassa pääharrastuksessani Suomen parhaita aikoinani- Olen komea ulkonäöltäni, mutta hyvin kiltti ja empaattinen luonteeltani. Koulutus minulla on akateeminen ja toimin johtavassa asemassa suuressa konsernissa. Minulla on myös poikkeuksellisen hyvä lauluääni ja laulan solistina aina Rock:sta klassiseen. Olen valmis auttamaan sinua, mikäli haluat ?
- ei ole käytössä
tälle on turha vastailla kun ei ole enää käytössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408