Oletko sinä terve mies pk-seudulta joka haluaa auttaa vauvakuumeista naista lapsensaannissa?
Olen kolmekymppinen vakityössä käyvä nainen ja elämääni kuuluu jo yksi parivuotias lapsi jolle haluaisin sisaruksen suht pian ettei ikäero pääse kasvamaan liian isoksi. Voisin myös mennä baariin höynäyttämään miehiä, mutta riskit ovat turhan isot ja se olisi aikamoista hyväksikäyttöäkin mitä luonteeni ei anna periksi.
Sinulta en vaadi muuta kuin hyvää sydäntä, terveyttä ja suostumista anonyymiin luovuttamiseen. Älyttömiä korvauksia en pysty sinulle maksamaan, mutta jotakin pystyn jos haluat. :)
Otathan yhteyttä [email protected]. :)
Etsin spermanluovuttajaa
3
206
Vastaukset
- Apulöytyy
Löytyy apua,hyvin itävää tavaraa.haluatko luonnollisin menetelmin raskaaksi
- SomethingU
Olen yli 40-vuotias mies. Minulla on kaksi kaunista lasta. Itselläni on todella pitkä urheilijatausta takana. Olen ollut jopa omassa pääharrastuksessani Suomen parhaita aikoinani- Olen komea ulkonäöltäni, mutta hyvin kiltti ja empaattinen luonteeltani. Koulutus minulla on akateeminen ja toimin johtavassa asemassa suuressa konsernissa. Minulla on myös poikkeuksellisen hyvä lauluääni ja laulan solistina aina Rock:sta klassiseen. Olen valmis auttamaan sinua, mikäli haluat ?
- ei ole käytössä
tälle on turha vastailla kun ei ole enää käytössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540