Ei tunnu menevän alle kympillä ees matkalla.
Tulpat, suodattimet, ym normihuollot tehty, toiminta muutoin normaalia.
Mistä kannattaisi aloittaa tarkastukset?
Omega b 8v kulutus alemmas?
8
205
Vastaukset
- ????
Onkos tos mallis happianturaa? Vai onko hehtaari kori kulutuksen syy?
- !,ä
On happiantura, moni väittää ajaneensa jopa alle 8l/100km.
- wanhaateknoo
Sis mikä 8v? niinku venttilit vai?
Jos sulla tosiaan 8 venttiilinen kone niin turha edes unelmoida mistään alle 10 kulutuksesta tuolla elopainolla mitä omega painaa. Kyllä pitää olla hieman kehittyneempi moottori jos meinaa mennä 8 pintaan sadalla.- A-Omena
Kyllä noitten Opelin 2.0 8v kulutus lukemat olivat ainakin A-Omegassa n;7-8l /100km kun ajellaan fifty/fifty maantie/kaupunki.
- eijaksauskooo
A-Omena kirjoitti:
Kyllä noitten Opelin 2.0 8v kulutus lukemat olivat ainakin A-Omegassa n;7-8l /100km kun ajellaan fifty/fifty maantie/kaupunki.
ken usko juu..
Mulla vie B omega 2,5 kutoskoneella aikalailla 8 maantiellä mut heti jos joutuu kaupungissa pyörähtää ja vähinkin lyhyttä ajoa niin kulutus on lähempänä 9 päälle. Uskoisin, että eco tec 2,5 kone varmaan taloudellisin mitä omegaan saa jos puhutaan maatieajosta.
- Esmo Julmonen
Oletko varma, että se ei ole v8? Se voisi selittää kulautuksen.
- jdrtyjy
Niimpä niin oma 2.0 16v vie väh. sen 10l kaupunkiajossa. Paljon vai vähän?
- ?..?..
2.0 8v matkapainotteinen ajo n 8l, kesällä himpun vähemmän. Lyhyellä ajolla seka 9-10l/100km. Ei 10l kaupungissa kuulosta mitenkään älyttömän isolle 16v koneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744016- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382769- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141061