"Huippulahjakas" sai mitä tilasi

Ne hänen...

...vainoharhaiset ajojahtinsa ovat vihdoinkin "poikineet"! Ei vain taida miestä tyydyttää kun sitä julkisuutta ei herunut edes noilla tempuilla.
Kun on keiton keittänyt, onse myös lusikoitava. Ai ku mää nautin!!!!!!

13

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä tuo oikein oli?

Minä en ymmärrä tätä keskustelua. Miten tuo aloitus liittyy kuvataiteeseen??

• Ei sun tarvitse...

...kuin lukea noita edellisiä ketjuja niin pääset jyvälle. Esimerkiksi toi "Onko tämä kuvataidepalsta" antaa varmaan hyviä viitteitä. Mutta paha sai palkkansa, joten ei sillä enää mitään välii ookkaan.

• Millä lailla?

Se paha sai palkkansa ja kuka se paha oikein on?

• Ei tullunna!
        Millä lailla? kirjoitti:

Se paha sai palkkansa ja kuka se paha oikein on?

Vastausta?

• No juurikin...
        Ei tullunna! kirjoitti:

Vastausta?

...tämä "huippulahjakas" jolla oli pahoja hallusinaatioita ja skitsofreniaa ja oli jo liukumassa ilmeisesti psykoosiin hänen viimeaikaisen käyttäytymisensä perusteella täällä. Alkoi taas se hänen sama vanha solvausvideoiden linkittäminen tänne vaikka hän oli jo saanut niistä vakavat varoitukset. Sen jälkeen hän häipyi palstalta eikä ole vaikee arvata mihin. ;)
        Ilmeisesti se on nyt päästetty "kotihoitoon" ja se näkyy nyt palstalla. Ihan sekaisin!

• Duoda noin!
        No juurikin... kirjoitti:

...tämä "huippulahjakas" jolla oli pahoja hallusinaatioita ja skitsofreniaa ja oli jo liukumassa ilmeisesti psykoosiin hänen viimeaikaisen käyttäytymisensä perusteella täällä. Alkoi taas se hänen sama vanha solvausvideoiden linkittäminen tänne vaikka hän oli jo saanut niistä vakavat varoitukset. Sen jälkeen hän häipyi palstalta eikä ole vaikee arvata mihin. ;)
        Ilmeisesti se on nyt päästetty "kotihoitoon" ja se näkyy nyt palstalla. Ihan sekaisin!

Jutuistasi päätellen sinä kärsit pahoista hallusinaatioista ja skitsorfeniasta ja olet kovaa vauhtia liukumassa psykoosiiin. Näin yrität syytellä kateutesi kohdetta selvästi sairauksista joista itse kärsit! No tämähän ei ole ensimmäinen kerta kun syyttelet kateutesi kohdetta siit mitä itse teet ja olet!

• Trogge
    • Silloin lapsi on...

...oikeasti lahjakas kun älykkyyttä piisaa. Palikkatesti sen todistaisi.

• huhhuhhuhhuhjaheh

Niin sai, hänestä tuli kuuluisampi kuin teistä ressukoista ja sitä te kateuttanne täällä valittelette nimimerkkienne suojasta.

• Kateutta

??? Kerro jo mistä ollaan sulle kateellisia?

• palautetaan

..järjestys oikeille urille.

• Johanonmenoa

Hauska palsta, kertonee siitä kuuluisasta suomalaisesta luonteenpiirteestä, kateudesta.

• kateellistavainoa

Hauskaa kateutta nähtävissä palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe