Marin opissa luokkaretkellä

Tähti muttei bilehile

Mä olin nuorena ujo ja hiljainen, enkä ollut vielä edes ysiluokalla pidellyt tyttöä kädestä. Mä ajattelin niitä kaukaisina satuolentoina ja tanssilattialla helähtelevinä hempeinä keijukaisina, jotka suovat suosiotaan vain luokan kingeille Tietenkin mä haaveilin niistä illalla sängyssä ja kuvittelin miltä ne näyttäisi ilman vaatteita ja katselin niiden farkkujen peittämiä pyöreitä peppuja ja toppien alta kohoavia rintoja, mutta ei mulle koskaan tullut mieleen, että joku oikeasti kiinnostuisi musta. Ja sitäpaitsi jotenkin mä pelkäsin ja arastelin niitä ja häpesin omaa kokemattomuuttani. Kun Mari sitten välitunnilla sipaisi ohimennen mun kämmenselkää ja hymyili viehkeästi, mä olin pyörtyä. Sydän pomppasi kurkkuun ja poskille nousi tumma puna.
-Moi Toni! Se sanoi reippaasti ja käveli ohi.
-Moi, mä vastasin takellellen ja tuijotin punaista tiiliseinää, kun en muutakaan osannut. Hävetti.

En ollut Mariin ihastunut, vaikka melkein jokainen luokkani tyttö oli saanut osakseen salaisen tykyttävän huomioni. Mä tiesin että Marilla oli ollut useita itseään vanhempia poikaystäviöä ja se tuntui itseeni verrattuna liian naiselta. Olin varma, että se osaisi jo kaiken ja vaatisi muakin osaamaan, vaikka itse en ollut päässyt edes suutelemaan. Epävarmuuteni vuoksi mä ihastuin yleensä vain hiljaisiin ja alistuviin tyttöihin, joille olisin uskaltanut näytellä kokenutta, eikä Mari kuulunut niihin.

Mari oli nätti. Sillä oli siro pää, kapeat huulet, pienet rinnat ja pysty terhakka peppu, jonka pakarat erosivat selvästi toisistaan ja keinuivat kävellessä puolelta toiselle. Mä aloin tiirailla sitä salaa joka päivä ja iltaisin näpläsin itseni uneen sen helliä osaavia käsiä ajatellen. Siitä tuli satuolennoista suurin, joka oli koskenut mun kämmenselkää. Mä haaveilin kuinka me suudeltaisiin ja käveltäisiin käsi kädessä rannalla ja ihailtaisiin auringonlaskua ja rakasteltaisiin kiihkeästi illan päätteeksi.

Luokkaretken ilmoittautumislistaan se pisti nimensä samaan ryhmään, missä mä olin. Jännitin etukäteen niin ettei uni tullut silmään ja pelkäsin nolaavani itseni. Mari liittyi mukaan vasta puolivälissä matkaa, koska se asui matkan varrella. Me pyöräiltiin 30 kilometrin matka rantaan syrjäiselle virkistysalueelle ja otettiin aurinkoa kesän ensimmäisenä hellepäivänä. Se hihitteli pienessä tyttöryhmässä aika lähellä mua ja mä vilkuilin sitä varoen. Sillä oli pienet sinikeltaraitaiset bikinit, jotka kannattelivat pieniä rintoja, ja kapea haarakappale, joka upposi syvälle jalkoväliin. Sen iho kiilteli aurinkoöljystä ja mä näin kuinka sen nännit törrittivät esiin kankaan läpi. Mä tunsin kuinka mun kalu alkoi jäykistyä ja käänsin katseeni hiekkaa vasten yrittäen hukata Marin mielestäni, mutta se ei auttanut. Mitä enemmän mä yritin, sitä kovemmaksi mun seisokki kävi. Penikseni venytti uusien uikkareiden ohutta kangasta ja tykytti mun reittä vasten. Mä yritin liikehtiä varovasti niin että kaluni jäisi mun vartalon alle, mutta hiekan hankaus pingotti sitä entisestään ja se nyrjähti suoraan taakse. Tunne oli taivaallinen, mutta mulle tuli hätä saada jyskyttävä vasta karvoituksen saanut sauvani piiloon. Ojensin käteni, vaikka tiesin, että läheiset ryhmät saattaisivat huomata tekoni, kun samassa säpsähdin kylmiä pisaroita selässäni. Mä nytkähdin hiekkaa vasten kuin orgasmin kourissa ja vilkaisin hätääntyneenä ylöspäin. Mari seisoi mun yllä. Mä näin sen ajellun bikinirajan ja jalkovälin muuta ihoa tummemman varjon. Sen ilkikurisesta haastavasti ilmeestä näki, että se tiesi mun tilanteen, mikä ei sen asemassa voinutkaan jäädä epäselväksi. Mun elin seisoi tanakasti taaksepäin vain ohut kangas suojanaan.
-Terve taas, mä sanoin häveten typeryyttäni ja kuitenkin tavoitellen ääneen teennäistä tavallisuutta.
Mari istuutui mun viereen ja juoksutti käsiään hiuksissaan. Sen rinnat pullistuivat käsien noustessa ja mun seisokki koveni entisestään. Mä melkein vapisin ja mun piti pidätellä, etten olisi lauennut.
-Mentäiskö vähän kävelemään? Mari kysyi. Sen ääni oli rohkaiseva ja rauhoittava.
-Mennään vaan, myönsin ja nousin valiten samalla rintamasuunnan, missä olisi mahdollisimman vähän ihmisiä. Mun elin ponnahti taas etupuolelle ja nosti etumukseni piukaksi kummuksi. Me käveltiin rinta rinnan metsän reunasta alkavalle tielle ja Mari pujotti kätensä mun käteen. Sen koura oli lämmin ja turvallinen. Mä tarrasin siihen lujasti ja olin onnellinen, vaikka häpesin. Me käveltiin rannan suuntaisesti suurten kallioiden taakse, missä ei ollut ketään muita ja käytiin makaamaan lämpimän kallion syrjän suojiin.
-Muistat sä riparilta sen laulun ”älä pelkää”?
Vilkaisin siihen kummastuneena.
-Joo, muistan, sanoin ja hyräilin pätkän.
-Mä toivon ettet sä pelkää, se sanoi silmät tuikkien.
-Mitä? Mä kysyin hämmentyneenä.
-Tätä se kuiskasi ja kävi mun päälle. Sen jalkoväli huojui mun pään yllä ja sormet näpläsivät uikkarit nilkkoihin. Mun kyrpä nyki. Nopeat värisevät aallot kulkivat sen vartta ylös pakottaen elimeni nytkähtelemään ja huojumaan.
-Sun ei tarvii tehdä mitään, nauti vaan, Mari pyysi ja kumartui. Ensimmäiseksi mun miehuuteen osui sen kieli. Se kutitti ja painui terskan soikeaa vakoa vasten. Marin huulet ryömivät alas pitkin mun sauvan suonikkaaksi pullistunutta vartta aina sen juureen saakka ja palasivat takaisin. Mun himo oli tukehduttaa. Mä en ollut koskaan tuntenut mitään yhtä hyvää ja lämmintä. Mari otti mun terskan huuliinsa ja lutkutti sitä. Se nuoli ja antoi mun peniksen valua kurkkuunsa saakka ja koko ajan sen tumma naiseus pyörähteli mun naaman yllä ja mä haistoin sen kirpeän tuoksun ja näin kuinka bikinien kangas liimautui kosteaan tummaan. En kestänyt kuin pari minuuttia. Kun se huomasi, että mä olin tulemaisillani, se lukitsi huulensa esinahkaan ja liikutti sitä melkein kivuliaasti ihan alhaalta ihan ylös. Ja kyn mä laukesin, se rentoutti lihaksensa ja nielaisi mun kaluni syvälle lämpimään suuhunsa ja antoi tahmean lastini purskahtaa nieluun ja valua siitä alas. Se antoi mun nytkähdellä rauhassa ja hieroi samalla mun alavatsaa, mikä ravisti kaikkea mun vartalossa.

Kun mun hengitys muutaman minuutin jälkeen palautui, Mari kävi makaamaan mun päälle, kiersi kätensä mun ympäri ja suukotteli ja suuteli mua hellästi. Se oli helppoa ja vaivatonta ja turvallista. Sen huulet osasivat ja mä osasin opettelemattakin. Mari painoi päänsä mun rinnalle ja me maattiin ihan hiljaa.
-Saanko mä yrittää tehdä sulle hyvää? Kysyin ujosti hetken päästä. Mä halusin nähdä sen naiseuden, jonka olin nähnyt aikaisemmin vain kuvissa.
-Saat nyt ihan vähän ja myöhemmin lisää, se kikatti nousten mun yltä ja riuhtaisi auki bikinejä ylhäällä pitävän nauhan. Yläosat tippuivat ja mä näin kaksi säännöllistä punaisiksi kartioiksi kapenevaa kaunista rintaa. Ojensin käteni ja kosketin. Mari värähti. Otin sen rinnat kämmeniini ja hieroin varovaisesti.
-Mä tykkään kun teet rajusti.
Puristin lujemmin ja huomasin, kuinka Marin hengitys tiheni. Leivoin pieniä säännöllisiä ja kiinteitä kumpuja käsissäni ja venyttelin niitä varovasti. Mitä lujemmin kourin, sitä enemmän Mari kiihtyi. Laskin nännit esiin sormieni välistä ja jatkoin kourimista näykkien samalla ryppyisiä nuppuja hampaillani ja huulillani. Mari painautui mua vasten ja tunsin sen vatsan kiemurtelevan mutta sitten se vetäytyi yhtäkkiä.
-Ei enää, oo kiltti. Mä en muuten pysty lopettamaan se aneli.
-Eikö me voitais loppuun asti, kysyin varovasti.
Mari kierähti naurahtaen selälleen ja katsoi mua alta kulmiensa.
-Tietenkin mutta vasta kotimatkalla. Meidän porukat ei oo kotona koko viikonloppuna.

Mä odotin kotiinlähtöä kuin janoinen keidasta autiomaassa ja kun lopulta nousin pyörän selkään, penikseni jäykkeni ja alkoi hieroutua vasten satulaa. Mä ajoin niin että näin Marin. Sen irtonaiset pakarat nousivat ja laskivat rytmikkäästi poljennan tahdissa ja mä tiesin, että sen vaaleiden housujen alla kiehui. Mulla oli jalassa peittävät farkkushortsit eikä mun tarvinnut huolehtia seisokistani. Poljin kuin robotti ja koko mun mielenvoima keskittyi Mariin. Mä tunnustelin mielessäni sen hellää kosketusta ja fantasioin sen punaisesta viivasta. Mä mietin millainen se olisi ja olisiko se yhtään samanlainen kuin lehdissä ja miltä se maistuisi. Kun erkanimme muusta porukasta ja käännyimme Marin kotitielle, mä korjasin asentoani niin että esinahkani alkoi liukua vasten satulan reunaa. Ajoin lähemmäs Maria ja näin kuinka housuihin oli ilmestynyt kostea läikkä. Samassa mulla äkkiarvaamatta purskahti. Lämmin neste purkautui kangasta vasten ja imeytyi siihen. Huohotin hiljaa mutta arvasin, että Mari tiesi mitä mulle oli tapahtunut. Tätä se oli halunnutkin. Siksi se halusi vasta kotona.

-Nyt on sun vuoro, se sanoi ja imaisi mut syvälle ruskeisiin silmiinsä. Tartuin joustavaan vyötärönauhaan ja laskin housut nilkkoihin. Marin bikinien peittämä haaraväli oli litimärkä laajalta alueelta. Se talutti mut suuren parisängyn luokse ja riuhtaisi tummasävyisen päiväpeiton lattialle. Sen alla kiiltelivät punaiset satiinilakanat.
-Iskän ja äidin sänky, eiks oo suloista? Se kysyi.
Mun mielestä se oli syntisen kiihottavaa ja häpeämätöntä. Mari ohjasi mut selälleen ja kyykistyi mun ylle.
-Nuole, se pyysi.
Ojensin kieleni, mutta en yltänyt. Se laskeutui kyykyssä alemmas ja kieleni kosketti kangasta. Se maistui ja tuoksui kitkerälle. Nuolin ja tunsin kankaan läpi rypyisen irtonaisen pinnan. Ehkä se oli häpyhuuli. Mari laskeutui ylleni koko painollaan, mikä tuntui pelottavalta, ja alkoi liikuttaa haarojaan kasvoillani yhtä rajusti kuin olin puristellut sen rintoja. Märkä kangas tahrasi mun kuumottavan ihon ja riuhtovat liikkeet vääntelivät kasvojani. Mari ynähteli hiljaa ja vapautti rintansa. Ne heilahtelivat kevyesti puolelta toiselle samalla kun lantio jauhoi mun suun yllä. Mun oli vaikea hengittää ja se teki tilanteesta entistä kiihottavamman. Mä sain naista suoraan suuhuni. Se hieroi ihoani ja valui kiiltelevänä tuikean makuisena nesteenä mun suuhun. Yhtäkkiä Mari nousi ja riuhtaisi alaosan jaloistaan. Sen pillu näytti samalta kuin lehdissä. Se oli ajeltu, häpyhuulet erottuivat selvinä punaisina turvonneina levyinä, joita poimuttivat matalat rypyt ja niiden välissä loisti tumma kutsuva onkalo, jonka yläpuolella erotin klitoriksen. Ylempänä näkyi pienempi reikä, jotka tuijotin häpeilemättä ja arkailematta.

Mä tein niin kuin olin lehdistä lukenut. Otin sen terälehden hampaitteni väliin ja venytin varovasti samalla kuin aloin hieroa tiukkaa peräaukkoa sormellani.
-Pure, se pyysi. Mä pelkäsin Marin rajuutta, mutta kiristin leukojani. Iho painautui mun hampaitteni väliin ja irtonainen lehdykkä täytti mun suun. Laajensin sormeni liikettä Marin pepulla ja kurotin kieleni sen onkaloon. Mari etsi sormellaan klitoriksena ja alkoi hieroa. Työnsin kieltäni sisään ja ulos, kourin Marin toista pakaraa ja hieroin ylintä ryppyistä reikää voimakkain painalluksin. Mari nipisti nuppunsa kynsiensä väliin, venytti sitä ja tuli. Se rojahti ylleni nykien ja nyyhkyttäen ja kipristyi sitten kainalooni.

3

13798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie itte

      Kertakaikkiaan hieno tarina! Onhan jatkoa tulossa...?

      • on tulossa

        lisää


    • jeejee

      tosi hyvin kerrottu! jatka vaan tarinaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe