Ottaako entiseni vielä yhteyttä? Nyt ei ole kuulunut muutamaan kuukauteen mitään. Pientä velkaa on hänen takiaan, vaikka kamalasti se ei huoletakaan, mutta tuskin saan häneltä enää mitään takaisin? En tiedä miten hän asian näkee, mutta kokisin hänet jonkin asteen narsistina, olenko väärässä? Itsetuntoonikin se ehkä hieman vaikutti, kun jälkeenpäin mietin, mutta ehkä se oli vain luonteidemme erilaisuus.
Mies 791
2
75
Vastaukset
Hei!
Näyttäisi, että entisesi saattaa ottaa vielä yhteyttä halutakseen sinulta jotain.
Narsisti vie itsetunnon samalla tavoin kuin sammakkoa keitettäessä. On hienoa, että olet päässyt irti hänestä. Älä kuitenkaan hötkyä uuden suhteen kanssa. Luonteiden erilaisuus ei vie itsetuntoa, mutta itsessään mitään vikaa näkemätön kyllä vie sen.
Älä laske saavasi häneltä mitään. Ole onnellinen, että olet päässyt hänestä niin vähällä.- Pokerinaamallaan
Kiitos!! Näinhän se on.
Rakastiko hän minua oikeasti? Sitä vielä joskus mietin, en tiedä miksi hän oli niin kylmä joskus... Toivon, että uusi suhde olisi terveellä pohjalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032