Kykenettekö ollenkaan keskustelemaan ... tai väittelemään ilman nimittelemättä toisianne?
Sekä kreationisteille että evolutionisteille:
4
<50
Vastaukset
Tai pitämään sen yhden ja ainoan nikin koko keskustelun ajan? Vai onko se Mission Impossible, sheriffi McCloud?
Kykenetkö ollenkaan havaitsemaan... että täällä on yksi ja vain yksi henkilö, joka on jo tuhansia kertoja nimitellyt jokaista kanssaan eri mieltä olevaa keskustelijaa sanalla "tyhmä"?
- Puolimutkateisti
"Kykenetkö ollenkaan havaitsemaan... että täällä on yksi ja vain yksi henkilö, joka on jo tuhansia kertoja nimitellyt jokaista kanssaan eri mieltä olevaa keskustelijaa sanalla "tyhmä"?"
Joo en oo minä. Minä kun kutsun tolloksi en tyhmäksi. Mutta vain epärehellisiä ja valehtelijoita. En siis automaattisesti eri mieltä olevia. Olisipa mukava keskustella joskus rehellisen kreationistin kanssa. Mutta eipä oo tullut vastaan ensimmäistäkään. Taitaa olla mahdottomuus nykymaailmassa, jossa objektiivista tieteellistä tietoa on saatavilla yllin kyllin. Varmaan noin 150 vuotta sitten oli paljonkin rehellisiä "kreationisteja".
Niin olisko Repen viittaama henkilö Jyri/Jyrtsi/Jyrbä/Viksumpi/JB/jne? Puolimutkateisti kirjoitti:
"Kykenetkö ollenkaan havaitsemaan... että täällä on yksi ja vain yksi henkilö, joka on jo tuhansia kertoja nimitellyt jokaista kanssaan eri mieltä olevaa keskustelijaa sanalla "tyhmä"?"
Joo en oo minä. Minä kun kutsun tolloksi en tyhmäksi. Mutta vain epärehellisiä ja valehtelijoita. En siis automaattisesti eri mieltä olevia. Olisipa mukava keskustella joskus rehellisen kreationistin kanssa. Mutta eipä oo tullut vastaan ensimmäistäkään. Taitaa olla mahdottomuus nykymaailmassa, jossa objektiivista tieteellistä tietoa on saatavilla yllin kyllin. Varmaan noin 150 vuotta sitten oli paljonkin rehellisiä "kreationisteja".
Niin olisko Repen viittaama henkilö Jyri/Jyrtsi/Jyrbä/Viksumpi/JB/jne?Suattaeskohan tuo olla? ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup302680- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121587Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 661167
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi561044- 611010
- 71993
- 2841