Kylmät yöt

ensikertailainen

Olen kuullut ettei Thaimaassa tarvita pitkähihaista lainkaan mutta katselin juuri Pattayan sääennusteita ja yöksi luvassa 17-20 astetta! Pakkaanko siis neuletta kuitenkin mukaan?

8

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkasta pattayalla

Ilmanmuuta kannattaa pakata neuleita mukaan. Älä unohda pipoa ja huopatossuja jos vaikka sattuu oikein pakkasen puolelle laskemaan lämpötila.

• vitut_vilusta_värisivät

Ei siellä mitään neuleita tarvi. Yöt voivat olla tosi viileitä, sellaista 16 - 20 välillä . Kunnon Fjällrävenin untuvamakuupussilla pärjää ihan hyvin kun vaan muistaa sammuttaa ilmastoinnin nukkumaan mennessään. Muijan kanssa Tammikuun puolessa välissä käytiin ostamassa vielä 2 leivänpaahdinta makso 400b kpl. rautalangalla jumitettiin ne paahtamaan koko ajan, toinen jalkopäähän ja toinen tyynyjen väliin keskelle. Oli niin lämmin, että jouduin keskellä yötä nousemaan ja laittamaan ikkunan auki, oli siis niin kuuma ettei pystyny kunnolla nukkumaan.

• Joulukuu on kylmintä aikaa .Silloin joskus tarvitsee lämpimiä vaatteita.
      Nyt huhtikuussa ovat yötkin yli 20 astetta ja reilusti.
      ISANISSA on nyt ollut n.25-27 astyeen yö lämpötiloja.
      Nyt ei ainakaan yöllä palele.

• dsgdgfsg

En ole ikinä pitkähiaista paitaa Thaimaassa laittanut päälle, mutta kyllä Beer Gardenissa on joskus ollut aika viileää kun tuulee

• joskus_tarvii

Kyl maar tarttee enemmänki vaatteita joskus . Kun on ollut 5 kk ja lämpöön tottuu , niin aika kylmä on jammullla ajella jos lämpötila on alle 20c . Tarvii vielä kevyenkin rakin päälle . Ottaisin jonkun puuvillaisen pitkähihaisen mukaan varoiks . Ei se paljon paina .

• alkuunpanija

Mukaan kannattaa ottaa kotimainen jussipaita, sieltä kun ei kotimaisia tuotteita helposti löydä. Paikanpäältä jos ostat niin kannattaa tarkistaa kyseisen tuotteen alkuperä ja jättää ostamatta jos epäilee lapsityövoiman käyttöä tai puuvillapellon raiskausta. Sinun 100b kelpaa kyllä rehellisesti tuotettujen tuotteiden tuottajallekkin

• toevo

No Toevoha se tiällä pitkästä aekua. Kyllä meitä Ville kanssa palel nin perkeleesti parina ekana yönä hotellissa. Ol akkunat ja ovet kiinni mutta helevetin kylymä. Myö ku eka kertua oltii ni ehämmyö kehattu kellekiä mitiä puhuva. Ei etes kavereille jotka ol matkassa. Kolomantena päevänä sitte nuapur kämpä Ossi kysy että mites o pojat tarenna ja nauro perkeles piälle. Helevetin kenokaula ol ruuvvannu meijän ilemanvaehtokonnee kaheksaatoesta. No nenä vuot muutama päevä ku suluhaspoja mulukku mutta ei se menova haetanna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe