Kylmät yöt

ensikertailainen

Olen kuullut ettei Thaimaassa tarvita pitkähihaista lainkaan mutta katselin juuri Pattayan sääennusteita ja yöksi luvassa 17-20 astetta! Pakkaanko siis neuletta kuitenkin mukaan?

8

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkasta pattayalla

      Ilmanmuuta kannattaa pakata neuleita mukaan. Älä unohda pipoa ja huopatossuja jos vaikka sattuu oikein pakkasen puolelle laskemaan lämpötila.

    • vitut_vilusta_värisivät

      Ei siellä mitään neuleita tarvi. Yöt voivat olla tosi viileitä, sellaista 16 - 20 välillä . Kunnon Fjällrävenin untuvamakuupussilla pärjää ihan hyvin kun vaan muistaa sammuttaa ilmastoinnin nukkumaan mennessään. Muijan kanssa Tammikuun puolessa välissä käytiin ostamassa vielä 2 leivänpaahdinta makso 400b kpl. rautalangalla jumitettiin ne paahtamaan koko ajan, toinen jalkopäähän ja toinen tyynyjen väliin keskelle. Oli niin lämmin, että jouduin keskellä yötä nousemaan ja laittamaan ikkunan auki, oli siis niin kuuma ettei pystyny kunnolla nukkumaan.

    • Joulukuu on kylmintä aikaa .Silloin joskus tarvitsee lämpimiä vaatteita.
      Nyt huhtikuussa ovat yötkin yli 20 astetta ja reilusti.
      ISANISSA on nyt ollut n.25-27 astyeen yö lämpötiloja.
      Nyt ei ainakaan yöllä palele.

    • dsgdgfsg

      En ole ikinä pitkähiaista paitaa Thaimaassa laittanut päälle, mutta kyllä Beer Gardenissa on joskus ollut aika viileää kun tuulee

    • joskus_tarvii

      Kyl maar tarttee enemmänki vaatteita joskus . Kun on ollut 5 kk ja lämpöön tottuu , niin aika kylmä on jammullla ajella jos lämpötila on alle 20c . Tarvii vielä kevyenkin rakin päälle . Ottaisin jonkun puuvillaisen pitkähihaisen mukaan varoiks . Ei se paljon paina .

      • alkuunpanija

        Mukaan kannattaa ottaa kotimainen jussipaita, sieltä kun ei kotimaisia tuotteita helposti löydä. Paikanpäältä jos ostat niin kannattaa tarkistaa kyseisen tuotteen alkuperä ja jättää ostamatta jos epäilee lapsityövoiman käyttöä tai puuvillapellon raiskausta. Sinun 100b kelpaa kyllä rehellisesti tuotettujen tuotteiden tuottajallekkin


      • toevo

        No Toevoha se tiällä pitkästä aekua. Kyllä meitä Ville kanssa palel nin perkeleesti parina ekana yönä hotellissa. Ol akkunat ja ovet kiinni mutta helevetin kylymä. Myö ku eka kertua oltii ni ehämmyö kehattu kellekiä mitiä puhuva. Ei etes kavereille jotka ol matkassa. Kolomantena päevänä sitte nuapur kämpä Ossi kysy että mites o pojat tarenna ja nauro perkeles piälle. Helevetin kenokaula ol ruuvvannu meijän ilemanvaehtokonnee kaheksaatoesta. No nenä vuot muutama päevä ku suluhaspoja mulukku mutta ei se menova haetanna.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe