Olen yrittänyt päästä katsomaan laskuarkistoa omilla sivuillani. Kirjautuminen onnistuu mutta en pääse mainos sivulta omiin tietoihini. Jumitun tutustu ja tilaa kohtaan
Kun valitsen esim kohdan asiakkuuteni niin näyttää vilaukselta siellä olevat vaihtoehdot, mutta niin lyhyen ajan etten ehdi näpäyttää esim kohtaa ladkuarkisto
. Tuntuu kyllä oudolta. Katson korjautuuko asia tämän viikon aikana, jos ei niin taidan vaihtaa saunalahteen
onko siellä omat sivut tyyppistä sivustoa?
omat sivut
2
153
Vastaukset
Moikka "ei pelaa edes omat sivut"!
No jopas nyt aiheuttaa päänvaivaa! Oletko monta kertaa koittanut kirjautua? Olet varmaan luonut Sonera Tunnuksen (Lisää tunnuksesta: http://bit.ly/1oG24e1)?
Vanhoilla laajakaistatunnuksilla on huomattu vikatilanteita kirjautumisessa ja sivut on vanhojen tunnusten alla hieman riisutummat.
Kokeilehan uudelleen! Sivuja päivitetään kokoajan ja satunnaisia katkoksia saattaa ilmetä sivua käytettäessä. :)
Kysyhän jos tulee vielä ongelmia niin katsotaan sinullekin Omat Sivut käyttöön! :)
Jari@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- paa kuntoon
kyllä vika taitaa olla koneellasi tai sivut ei ole päivitetty kuntoon???? minulla on toiminut aina soneran omat sivut ok. pääsee katsomaan kaikki tiedot minuutilleen soitoista ja kaikesta. että hyvin pelaa. mutta jokuhan siellä mättää jos ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126