Mikäs on tämä käytäntö nykyään maihareiden (maihinnousukengät, jos joku ei tiennyt) kanssa. Miten pitää asetella housujen lahkeet ja kengännauhat? Jonkun lähteen mukaan housujen lahkeet ja kengännauhojen se lenkille jäävä pää piti survoa kenkien varren sisälle. Onko näin?
Maiharit
6
5794
Vastaukset
Jos pidät farkkuja taita lahkeet, vaikka kahteen kertaan jos haluaa(jos on tarpeeks pillit).
Loput kengän piuhat joko sisälle, tai sit jos ne on sen verran pitkät että kiinnilaittamisessa kiepautat ne kengän ympäri, siin ne pysyy varmemmin kun survot ne sen piahan ja varren väliin... jotai sellasta- Variola
Maiharit tulee näkyä kokonaan (jos käytät mustia housuja) ja paras tapa saada housun lahkeet pysymään ylhäällä on laittaa kuminauhat jalkojen ympärille (tai pieni naru) ja taittaa lahkeet kumppareitten avulla kaksinkerroin (armeijassa termi noille kumppareille oli särmärit).
Nauhat eivät tosiaan saa repsottaa vaan ne on oltava mahdollisimman ylös asti solmitut.
PIDÄ MAIHARISI PUHTAINA JA LANKKAA NE AINA KUN ON TARVE. - SatanikPriest
Voi hyvänen aika.Pitääkö SITÄKIN jo täältä kysyä kuinka kenkiä pidetään.Ei ***** mikä pöljä.
- WannaBeHevari
Jaahas, taas joku randomvittuilija, eikö nää koskaan lopu?
Trollerii trollerraa.. niinkuin tietokonepuolella sanottaisiin... - Mustakyynel
WannaBeHevari kirjoitti:
Jaahas, taas joku randomvittuilija, eikö nää koskaan lopu?
Trollerii trollerraa.. niinkuin tietokonepuolella sanottaisiin...mä pidän maihareita hameen kans. joo, ja on mulla niissä eriväriset nauhatkin. kirkkaanpunaset ja pinkit.
- fuckfashion
Pidä niitä kuule vaikka käsissäs jos haluat. Eipä sillä oo mitään väliä tunkeeko lahkeet sisään vai ei, ite tungen joskus (tiettyjen housujen kanssa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988