muita inseminaation käyneitä, jännäilijöitä???

inssinro2

Onko täällä muita joille olis tehty lähiaikoina inseminaatio. Olisi kiva löytää vertaistukea. :) Minulle tehtiin viime viikolla, ja vielä pitäisi tulosta ootella jokunen tovi.

8

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilanne päällä

Kokeile Kaksplussasta. Itse en jaksa niitä kilometrien pituisia tilannepäivityslistoja, mutta ilmeisesti joillekin niistä on iloa. Onhan siellä sitten joskus jotain hyödyllisiäkin kirjoituksia.

• mä myös

Täällä yksi jolla kanssa inssi tehty eilen :)

• Krtokaa

Sattuiko se? Tarvittiinko toipumisaikaa? Kuinka monta kertaa sen voi tehdä? Onko tärpännyt ja monennellako yrityksellä?

• KiiraHe

Mulle tehtiin lokakuussa vaikka kaksi kypsää munarakkulaa odotti niin toivottua tulosta ei tullut. Itse toimenpide oli tosi helppo ei juuri mitään tuntemuksia ruiskutus vähän "kirveli" ja ei ole minkäänlaista toipumisaikaa ihan normi elämää pystyy jatkaa. Siinä ei tietääkseni mitään varsinaista rajaa ole kuinka monesti voi tehdä mutta joku 4-5 jos epäonnistuu nii onnistumis todennäköisyys alkaa jo olla aika pieni ja kannattaa miettiä hoitomuodon muutosta.
      Ei siis tärpänny mut eka inssi vasta oli, tässä kuussa ei aikataulut täsmänny niin päätettiin jatkaa vasta tammikuussa.

• MariKK

Minulle jäi lääkärikäynnillä epäselväksi, viedäänkö sperma kohtuun asti vai kohdunsuulle. Minulla on kai liian vahvaa kohdunsuun lima... että auttaakohan tuokaan keino.

• eka inseminaatio

Mulle tehtiin juuri eka inseminaatio. Jännittää. Vaikka onnistumisprosentti on pieni, niin silti sitä toivoo parasta.

• toiveikas2

Olis kiva kuulla tuloksista. Onko jollakin onnistunut, ja monennellako kerralla

• onneematkaan

Täällä kolmas hoitokierto menossa! Toimenpiteen ei kuulu sattua. Spekulan laitto tuntuu ikävältä. Neste viedään ohuella katetrilla kohdunkaulan läpi kohtuun saakka.

Onnea matkaan!

Hoitokierto maksaa noin 430e sisältäen väliultrat, inssin ja lääkkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2410
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1289
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1145
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe