Kuinka moni suomalainen on töissä turkkilaisen pizzeriassa täällä Suomenssa?
Itse olen!
Mitä olette tykänneet? Kuinka tulette toimeen Turkin poikien kanssa? Paljonko saatte tuntipalkkaa jne?
Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Itse olen suht tyytyväinen, vaikka toisaalta, PALJON parannettaavakin olisi..
Joskus nuo turkkilaiset osaavat olla aika hankalia..
Suomalaisia töissä pizzerioissa?
6
1305
Vastaukset
- duunari
pitää huolen siitä että sinulla on lakien mukaiset palkat,työajat ym.
Tuli vaan mieleen kun kyselit tuossa muiden palkkoja.- Tiina
Saan 6 euroa tunnilta.
En tiedä mitään lakien määräyksistä koskien palkkoja.
Miltä tuo 6 euroa kuulostaa? Mielestäni voisi olla enemmänkin. Aika rankkaa kun tuo tarjoilijan homma on.. - duunari
Tiina kirjoitti:
Saan 6 euroa tunnilta.
Miltä tuo 6 euroa kuulostaa? Mielestäni voisi olla enemmänkin. Aika rankkaa kun tuo tarjoilijan homma on..no,minä en sitä tiedä,sitä minä tarkoitinkin että ota selvää(muualta kuin keskustelupalstalta).Jostain hotelli ja ravintola-alan ammattiliitosta tai vast.
- tes
Tiina kirjoitti:
Saan 6 euroa tunnilta.
Miltä tuo 6 euroa kuulostaa? Mielestäni voisi olla enemmänkin. Aika rankkaa kun tuo tarjoilijan homma on..tarjoilijan työehtosopimuksen mukainen perus tuntipalkka on esim helsingin alueella 8,89, ja maakunnissa 8,71; edellyttäen että siellä on A-anniskeluluvat; eli saa myydä viina. Jos ei viinanmyyntiä, niin tuntipalkka on hesan alueella 8,10 ja maakunnissa 8,01.
Ravintola-alan heikoin lähtöpalkka, apulaisella, esim.tiskaajalla on 7,96, joten tyttö, kyllä sua nyt kovin huijataan; ja illalla klo 18 jälkeen 0,87 iltalisä; 24 jälkeen 1,68 yölisä ja sunnuntaisin 100% korotettu palkka.eli rupeeppa tyttö vaatimaan lisää liksaa.... - Tiina
tes kirjoitti:
tarjoilijan työehtosopimuksen mukainen perus tuntipalkka on esim helsingin alueella 8,89, ja maakunnissa 8,71; edellyttäen että siellä on A-anniskeluluvat; eli saa myydä viina. Jos ei viinanmyyntiä, niin tuntipalkka on hesan alueella 8,10 ja maakunnissa 8,01.
Ravintola-alan heikoin lähtöpalkka, apulaisella, esim.tiskaajalla on 7,96, joten tyttö, kyllä sua nyt kovin huijataan; ja illalla klo 18 jälkeen 0,87 iltalisä; 24 jälkeen 1,68 yölisä ja sunnuntaisin 100% korotettu palkka.eli rupeeppa tyttö vaatimaan lisää liksaa....Entäs jos teen töitä tuossa pizzeriassa vain silloin tällöin? Usein viikonloppuja ja satunnaisia päiviä/ajanjaksoja. Päteekö nuo samat säännöt siltikin? Siis koskien palkkaa..
- """"...
Tiina kirjoitti:
Entäs jos teen töitä tuossa pizzeriassa vain silloin tällöin? Usein viikonloppuja ja satunnaisia päiviä/ajanjaksoja. Päteekö nuo samat säännöt siltikin? Siis koskien palkkaa..
samat säännöt toimii myös osa-aikaisella työntekijällä...palkan suhteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049