Terve,
Eli meiltä hajosi joku aika takaperin jääkaappipakastimesta pakastin.
Ilmoitettiin asiasta vuokranantajalle ja huoltomies tilasi tilalle uuden jääkaappipakastimen.
Syynä rikki mennellee pakastimelle on : Jääkaappi puolen sultusvesiputki mennyt tukkoon ja valuttanut vedet pakastimen puolelle ja imeytynyt eristeisiin ja aiheuttanut kiertoputkiston syöpymisen, jonka johdosta kylmäaineet vuotaneet pois, vuoti eristeissä ei voi korjata. Tilataan uusi yhdistelmäkaappi.
Uusi kaappi tuli ja viikon päästä lasku uudesta kaapista ja asennustöistä. Otin yhteyttä isännöitsijään, että pakastin ei ole hajonnut meistä johtuvista syistä ja että jääkaappipakastinta on siivottu normaalisti ja pakastinta sulatettu säännöllisin väliajoin.
Isännöitsijän mukaan meidän huolimattomuudella ja laiminlyönnillä pakastin on hajonnut ja meidän tulee maksaa uusi laite. Itse olen erimieltä asiasta.
Mistä apua tilanteeseen?
Jääkappipakastin hajosi
jääkaappi12345
1
204
Vastaukset
- antaja
Tässäkin asiassa auttaa kuluttajaneuvonta. Tämä on vähän fifty-sixty tilanne. Kumpiko pystyy toteennäyttämään kantansa. Yrittäisin rauhassa neuvotella ja tarjota vaikka 50% 50% ratkaisua. Tietenkin jääkaapin ikäkin vaikuttaa hieman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2129180
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265928- 1024838
- 584823
- 833914
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743453- 573425
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262916Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502812- 432681