Terve,
Eli meiltä hajosi joku aika takaperin jääkaappipakastimesta pakastin.
Ilmoitettiin asiasta vuokranantajalle ja huoltomies tilasi tilalle uuden jääkaappipakastimen.
Syynä rikki mennellee pakastimelle on : Jääkaappi puolen sultusvesiputki mennyt tukkoon ja valuttanut vedet pakastimen puolelle ja imeytynyt eristeisiin ja aiheuttanut kiertoputkiston syöpymisen, jonka johdosta kylmäaineet vuotaneet pois, vuoti eristeissä ei voi korjata. Tilataan uusi yhdistelmäkaappi.
Uusi kaappi tuli ja viikon päästä lasku uudesta kaapista ja asennustöistä. Otin yhteyttä isännöitsijään, että pakastin ei ole hajonnut meistä johtuvista syistä ja että jääkaappipakastinta on siivottu normaalisti ja pakastinta sulatettu säännöllisin väliajoin.
Isännöitsijän mukaan meidän huolimattomuudella ja laiminlyönnillä pakastin on hajonnut ja meidän tulee maksaa uusi laite. Itse olen erimieltä asiasta.
Mistä apua tilanteeseen?
Jääkappipakastin hajosi
jääkaappi12345
1
180
Vastaukset
- antaja
Tässäkin asiassa auttaa kuluttajaneuvonta. Tämä on vähän fifty-sixty tilanne. Kumpiko pystyy toteennäyttämään kantansa. Yrittäisin rauhassa neuvotella ja tarjota vaikka 50% 50% ratkaisua. Tietenkin jääkaapin ikäkin vaikuttaa hieman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805