Pokémon X/Y

Pokémaniac

Eli siis etsin täällä muita kyseisen pelin pelaajia, oma friendcodeni on 2938-8298-8417, saa lisätä kaveriksi vapaasti. Taistelut eivät onnistu vielä, sillä aloitin pari päivää sitten, mutta noin viikon päästä tiimini on valmis, jolloin voin myös taistella. Voit laittaa tänne viestin, jos olet kiinnostunut.

13

341

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pii pikachuu..

      Täällä ilmoittautuu yksi pokemon intoilia :D lisään kaveriksin kun ehdin ja voitko kertoa minkä levelisiä pokemonisi ovat tällä hetkellä? Kouluttelen uusia pokemoneja ja itselläkin "kesken eräisiä" tiimejä, joten voin valkata suht saman tasoisia poksuja jos haluat jo kokeilla bätlätä?

      • Pokémaniac

        Kiva tietää että täällä on edes yksi pokémon-fani :). Olen juuri saanut kolmannen salimerkkini ja tiimini poksut ovat nyt 40 levelisiä.


      • Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

        Kiva tietää että täällä on edes yksi pokémon-fani :). Olen juuri saanut kolmannen salimerkkini ja tiimini poksut ovat nyt 40 levelisiä.

        Ai niin, harmikseni joudun sanomaan että pokémoineillani on todella huonot iskut, joten en todennäköisesti tule olemaan sinulle kovinkaan hyvä vastus, mutta voin toki yrittää :).


      • Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

        Ai niin, harmikseni joudun sanomaan että pokémoineillani on todella huonot iskut, joten en todennäköisesti tule olemaan sinulle kovinkaan hyvä vastus, mutta voin toki yrittää :).

        No niin, nyt alan olemaan jo vähän pidemmällä ja tiimiini kuuluu Garchomp, Tyranitar, Ampharos (Mega), Clawitzer, Aegislash, ja Charizard (Mega Y). Ne ovat nyt suunnilleen 60-levuisia. Charizardilta, Ampharokselta, ja Garchompilta puuttuu vielä jonkin verran hyviä iskuja, mutta olen jo valmis taisteluihin.


      • pikapikatsuu jne
        Pokémaniac kirjoitti:

        No niin, nyt alan olemaan jo vähän pidemmällä ja tiimiini kuuluu Garchomp, Tyranitar, Ampharos (Mega), Clawitzer, Aegislash, ja Charizard (Mega Y). Ne ovat nyt suunnilleen 60-levuisia. Charizardilta, Ampharokselta, ja Garchompilta puuttuu vielä jonkin verran hyviä iskuja, mutta olen jo valmis taisteluihin.

        Tää toimii ilmeisesti vaa sillee et molempie pitöää laittaa se friencode.. nii täs mun:
        2208-6626-6758


      • Pokémaniac
        pikapikatsuu jne kirjoitti:

        Tää toimii ilmeisesti vaa sillee et molempie pitöää laittaa se friencode.. nii täs mun:
        2208-6626-6758

        Okei nyt on valmista.


      • kmzkddjjff
        Pokémaniac kirjoitti:

        Okei nyt on valmista.

        Ei näy kavereis


      • Pokémaniac
        kmzkddjjff kirjoitti:

        Ei näy kavereis

        Eikö? Mulla ainaki näkyy. Ootko kokeillu laittaa koodia uudestaan?


      • znkddksk
        Pokémaniac kirjoitti:

        Eikö? Mulla ainaki näkyy. Ootko kokeillu laittaa koodia uudestaan?

        Näkyy tuol nintendo jutus mut ei pokemonis. Pitääks siin tehä jotai variaatioita että se näkyy siel pelis?


      • Pokémaniac
        znkddksk kirjoitti:

        Näkyy tuol nintendo jutus mut ei pokemonis. Pitääks siin tehä jotai variaatioita että se näkyy siel pelis?

        Se tais näkyy vast sillo ku molemmat on onlines samaan aikaan. Mä oon ainaki nyt onlines.


      • Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

        Se tais näkyy vast sillo ku molemmat on onlines samaan aikaan. Mä oon ainaki nyt onlines.

        Osaatko muuten yhtään sanoa, että mihin aikaan tänään pelaat?


      • pokemon =3
        Pokémaniac kirjoitti:

        Osaatko muuten yhtään sanoa, että mihin aikaan tänään pelaat?

        mun FC on 2638-1175-4258


    • SylveonGX

      mistä näkee kausi 17 pokemon xy

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe