Pokémon X/Y

Pokémaniac

Eli siis etsin täällä muita kyseisen pelin pelaajia, oma friendcodeni on 2938-8298-8417, saa lisätä kaveriksi vapaasti. Taistelut eivät onnistu vielä, sillä aloitin pari päivää sitten, mutta noin viikon päästä tiimini on valmis, jolloin voin myös taistella. Voit laittaa tänne viestin, jos olet kiinnostunut.

13

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pii pikachuu..

Täällä ilmoittautuu yksi pokemon intoilia :D lisään kaveriksin kun ehdin ja voitko kertoa minkä levelisiä pokemonisi ovat tällä hetkellä? Kouluttelen uusia pokemoneja ja itselläkin "kesken eräisiä" tiimejä, joten voin valkata suht saman tasoisia poksuja jos haluat jo kokeilla bätlätä?

• Pokémaniac

Kiva tietää että täällä on edes yksi pokémon-fani :). Olen juuri saanut kolmannen salimerkkini ja tiimini poksut ovat nyt 40 levelisiä.

• Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

Kiva tietää että täällä on edes yksi pokémon-fani :). Olen juuri saanut kolmannen salimerkkini ja tiimini poksut ovat nyt 40 levelisiä.

Ai niin, harmikseni joudun sanomaan että pokémoineillani on todella huonot iskut, joten en todennäköisesti tule olemaan sinulle kovinkaan hyvä vastus, mutta voin toki yrittää :).

• Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

Ai niin, harmikseni joudun sanomaan että pokémoineillani on todella huonot iskut, joten en todennäköisesti tule olemaan sinulle kovinkaan hyvä vastus, mutta voin toki yrittää :).

No niin, nyt alan olemaan jo vähän pidemmällä ja tiimiini kuuluu Garchomp, Tyranitar, Ampharos (Mega), Clawitzer, Aegislash, ja Charizard (Mega Y). Ne ovat nyt suunnilleen 60-levuisia. Charizardilta, Ampharokselta, ja Garchompilta puuttuu vielä jonkin verran hyviä iskuja, mutta olen jo valmis taisteluihin.

• pikapikatsuu jne
        Pokémaniac kirjoitti:

No niin, nyt alan olemaan jo vähän pidemmällä ja tiimiini kuuluu Garchomp, Tyranitar, Ampharos (Mega), Clawitzer, Aegislash, ja Charizard (Mega Y). Ne ovat nyt suunnilleen 60-levuisia. Charizardilta, Ampharokselta, ja Garchompilta puuttuu vielä jonkin verran hyviä iskuja, mutta olen jo valmis taisteluihin.

Tää toimii ilmeisesti vaa sillee et molempie pitöää laittaa se friencode.. nii täs mun:
        2208-6626-6758

• Pokémaniac
        pikapikatsuu jne kirjoitti:

Tää toimii ilmeisesti vaa sillee et molempie pitöää laittaa se friencode.. nii täs mun:
        2208-6626-6758

Okei nyt on valmista.

• kmzkddjjff
        Pokémaniac kirjoitti:

Okei nyt on valmista.

Ei näy kavereis

• Pokémaniac
        kmzkddjjff kirjoitti:

Ei näy kavereis

Eikö? Mulla ainaki näkyy. Ootko kokeillu laittaa koodia uudestaan?

• znkddksk
        Pokémaniac kirjoitti:

Eikö? Mulla ainaki näkyy. Ootko kokeillu laittaa koodia uudestaan?

Näkyy tuol nintendo jutus mut ei pokemonis. Pitääks siin tehä jotai variaatioita että se näkyy siel pelis?

• Pokémaniac
        znkddksk kirjoitti:

Näkyy tuol nintendo jutus mut ei pokemonis. Pitääks siin tehä jotai variaatioita että se näkyy siel pelis?

Se tais näkyy vast sillo ku molemmat on onlines samaan aikaan. Mä oon ainaki nyt onlines.

• Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

Se tais näkyy vast sillo ku molemmat on onlines samaan aikaan. Mä oon ainaki nyt onlines.

Osaatko muuten yhtään sanoa, että mihin aikaan tänään pelaat?

• pokemon =3
        Pokémaniac kirjoitti:

Osaatko muuten yhtään sanoa, että mihin aikaan tänään pelaat?

mun FC on 2638-1175-4258

• SylveonGX

mistä näkee kausi 17 pokemon xy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      163
      3518
    2. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      49
      2607
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      2574
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      14
      2389
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      23
      2233
    6. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      83
      1962
    7. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1918
    8. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      156
      1823
    9. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1683
    10. Nyt trollataan ainoastaan maahanmuutosta!

Unohdetaan hallituksen leikkaukset ja Perussuomalaisten valheet ja nostetaan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪
      Maailman menoa
      71
      1552
    Aihe