Pokémon X/Y

Pokémaniac

Eli siis etsin täällä muita kyseisen pelin pelaajia, oma friendcodeni on 2938-8298-8417, saa lisätä kaveriksi vapaasti. Taistelut eivät onnistu vielä, sillä aloitin pari päivää sitten, mutta noin viikon päästä tiimini on valmis, jolloin voin myös taistella. Voit laittaa tänne viestin, jos olet kiinnostunut.

13

411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pii pikachuu..

Täällä ilmoittautuu yksi pokemon intoilia :D lisään kaveriksin kun ehdin ja voitko kertoa minkä levelisiä pokemonisi ovat tällä hetkellä? Kouluttelen uusia pokemoneja ja itselläkin "kesken eräisiä" tiimejä, joten voin valkata suht saman tasoisia poksuja jos haluat jo kokeilla bätlätä?

• Pokémaniac

Kiva tietää että täällä on edes yksi pokémon-fani :). Olen juuri saanut kolmannen salimerkkini ja tiimini poksut ovat nyt 40 levelisiä.

• Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

Kiva tietää että täällä on edes yksi pokémon-fani :). Olen juuri saanut kolmannen salimerkkini ja tiimini poksut ovat nyt 40 levelisiä.

Ai niin, harmikseni joudun sanomaan että pokémoineillani on todella huonot iskut, joten en todennäköisesti tule olemaan sinulle kovinkaan hyvä vastus, mutta voin toki yrittää :).

• Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

Ai niin, harmikseni joudun sanomaan että pokémoineillani on todella huonot iskut, joten en todennäköisesti tule olemaan sinulle kovinkaan hyvä vastus, mutta voin toki yrittää :).

No niin, nyt alan olemaan jo vähän pidemmällä ja tiimiini kuuluu Garchomp, Tyranitar, Ampharos (Mega), Clawitzer, Aegislash, ja Charizard (Mega Y). Ne ovat nyt suunnilleen 60-levuisia. Charizardilta, Ampharokselta, ja Garchompilta puuttuu vielä jonkin verran hyviä iskuja, mutta olen jo valmis taisteluihin.

• pikapikatsuu jne
        Pokémaniac kirjoitti:

No niin, nyt alan olemaan jo vähän pidemmällä ja tiimiini kuuluu Garchomp, Tyranitar, Ampharos (Mega), Clawitzer, Aegislash, ja Charizard (Mega Y). Ne ovat nyt suunnilleen 60-levuisia. Charizardilta, Ampharokselta, ja Garchompilta puuttuu vielä jonkin verran hyviä iskuja, mutta olen jo valmis taisteluihin.

Tää toimii ilmeisesti vaa sillee et molempie pitöää laittaa se friencode.. nii täs mun:
        2208-6626-6758

• Pokémaniac
        pikapikatsuu jne kirjoitti:

Tää toimii ilmeisesti vaa sillee et molempie pitöää laittaa se friencode.. nii täs mun:
        2208-6626-6758

Okei nyt on valmista.

• kmzkddjjff
        Pokémaniac kirjoitti:

Okei nyt on valmista.

Ei näy kavereis

• Pokémaniac
        kmzkddjjff kirjoitti:

Ei näy kavereis

Eikö? Mulla ainaki näkyy. Ootko kokeillu laittaa koodia uudestaan?

• znkddksk
        Pokémaniac kirjoitti:

Eikö? Mulla ainaki näkyy. Ootko kokeillu laittaa koodia uudestaan?

Näkyy tuol nintendo jutus mut ei pokemonis. Pitääks siin tehä jotai variaatioita että se näkyy siel pelis?

• Pokémaniac
        znkddksk kirjoitti:

Näkyy tuol nintendo jutus mut ei pokemonis. Pitääks siin tehä jotai variaatioita että se näkyy siel pelis?

Se tais näkyy vast sillo ku molemmat on onlines samaan aikaan. Mä oon ainaki nyt onlines.

• Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

Se tais näkyy vast sillo ku molemmat on onlines samaan aikaan. Mä oon ainaki nyt onlines.

Osaatko muuten yhtään sanoa, että mihin aikaan tänään pelaat?

• pokemon =3
        Pokémaniac kirjoitti:

Osaatko muuten yhtään sanoa, että mihin aikaan tänään pelaat?

mun FC on 2638-1175-4258

• SylveonGX

mistä näkee kausi 17 pokemon xy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6225
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3896
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2851
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2400
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2282
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1709
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1332
    9. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1291
    10. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1266
    Aihe