Pokémon X/Y

Pokémaniac

Eli siis etsin täällä muita kyseisen pelin pelaajia, oma friendcodeni on 2938-8298-8417, saa lisätä kaveriksi vapaasti. Taistelut eivät onnistu vielä, sillä aloitin pari päivää sitten, mutta noin viikon päästä tiimini on valmis, jolloin voin myös taistella. Voit laittaa tänne viestin, jos olet kiinnostunut.

13

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pii pikachuu..

      Täällä ilmoittautuu yksi pokemon intoilia :D lisään kaveriksin kun ehdin ja voitko kertoa minkä levelisiä pokemonisi ovat tällä hetkellä? Kouluttelen uusia pokemoneja ja itselläkin "kesken eräisiä" tiimejä, joten voin valkata suht saman tasoisia poksuja jos haluat jo kokeilla bätlätä?

      • Pokémaniac

        Kiva tietää että täällä on edes yksi pokémon-fani :). Olen juuri saanut kolmannen salimerkkini ja tiimini poksut ovat nyt 40 levelisiä.


      • Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

        Kiva tietää että täällä on edes yksi pokémon-fani :). Olen juuri saanut kolmannen salimerkkini ja tiimini poksut ovat nyt 40 levelisiä.

        Ai niin, harmikseni joudun sanomaan että pokémoineillani on todella huonot iskut, joten en todennäköisesti tule olemaan sinulle kovinkaan hyvä vastus, mutta voin toki yrittää :).


      • Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

        Ai niin, harmikseni joudun sanomaan että pokémoineillani on todella huonot iskut, joten en todennäköisesti tule olemaan sinulle kovinkaan hyvä vastus, mutta voin toki yrittää :).

        No niin, nyt alan olemaan jo vähän pidemmällä ja tiimiini kuuluu Garchomp, Tyranitar, Ampharos (Mega), Clawitzer, Aegislash, ja Charizard (Mega Y). Ne ovat nyt suunnilleen 60-levuisia. Charizardilta, Ampharokselta, ja Garchompilta puuttuu vielä jonkin verran hyviä iskuja, mutta olen jo valmis taisteluihin.


      • pikapikatsuu jne
        Pokémaniac kirjoitti:

        No niin, nyt alan olemaan jo vähän pidemmällä ja tiimiini kuuluu Garchomp, Tyranitar, Ampharos (Mega), Clawitzer, Aegislash, ja Charizard (Mega Y). Ne ovat nyt suunnilleen 60-levuisia. Charizardilta, Ampharokselta, ja Garchompilta puuttuu vielä jonkin verran hyviä iskuja, mutta olen jo valmis taisteluihin.

        Tää toimii ilmeisesti vaa sillee et molempie pitöää laittaa se friencode.. nii täs mun:
        2208-6626-6758


      • Pokémaniac
        pikapikatsuu jne kirjoitti:

        Tää toimii ilmeisesti vaa sillee et molempie pitöää laittaa se friencode.. nii täs mun:
        2208-6626-6758

        Okei nyt on valmista.


      • kmzkddjjff
        Pokémaniac kirjoitti:

        Okei nyt on valmista.

        Ei näy kavereis


      • Pokémaniac
        kmzkddjjff kirjoitti:

        Ei näy kavereis

        Eikö? Mulla ainaki näkyy. Ootko kokeillu laittaa koodia uudestaan?


      • znkddksk
        Pokémaniac kirjoitti:

        Eikö? Mulla ainaki näkyy. Ootko kokeillu laittaa koodia uudestaan?

        Näkyy tuol nintendo jutus mut ei pokemonis. Pitääks siin tehä jotai variaatioita että se näkyy siel pelis?


      • Pokémaniac
        znkddksk kirjoitti:

        Näkyy tuol nintendo jutus mut ei pokemonis. Pitääks siin tehä jotai variaatioita että se näkyy siel pelis?

        Se tais näkyy vast sillo ku molemmat on onlines samaan aikaan. Mä oon ainaki nyt onlines.


      • Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

        Se tais näkyy vast sillo ku molemmat on onlines samaan aikaan. Mä oon ainaki nyt onlines.

        Osaatko muuten yhtään sanoa, että mihin aikaan tänään pelaat?


      • pokemon =3
        Pokémaniac kirjoitti:

        Osaatko muuten yhtään sanoa, että mihin aikaan tänään pelaat?

        mun FC on 2638-1175-4258


    • SylveonGX

      mistä näkee kausi 17 pokemon xy

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe