sää ennustukset lupaavat sadetta ja ukkosmyrskyjä koko päiväksi melkeempä joka puolelle thaimaata. Millainen sää siellä todella on ? näkyykö aurinkoa ollenkaan?
sää nyt
25
251
Vastaukset
- Pattayan matkaaja
ei näy vielä kahteen kuukauteen. Sadekausi vasta pahimmillaan.
- Thaimaan ystävä
Hua Hinissä ainakin kadut tulvivat viime viikolla. Niin myös Pattayalla mutta pari tuntia ja kuivaa oli. Keski-Thaimaassa sadekausi lähenee loppua. Etelä-thaimaassa (Phukettin lähistö) sadekausi kestää pitkälle marraskuuta. Mutta sadekausi Thaimaassa ei tarkoita että 24/7 vettä tulee. Mutta sitten kun sitä tulee niin sitä tulee kuin palomiesten ruiskuista. kestää muutamasta minuutista pariin tuntiin. Yleensä sataa iltaisin tai öisin. Ei häiritse tosi lomailijaa.
- Pattayalla
Pattayalla on nimenomaan satanut koko ajan ja lohtua tuo sadekauden päättyminen vuoden lopulla.
- Tässä oikeaa tietoa
Miksi valehtelet Urpo !Tässä tämän ja viime viikon säätiedot Pattayalta.
http://www.timeanddate.com/weather/thailand/pattaya/historic
Käsittämätöntä tuo Pattayan viha. - kop kun kaa
Tässä oikeaa tietoa kirjoitti:
Miksi valehtelet Urpo !Tässä tämän ja viime viikon säätiedot Pattayalta.
http://www.timeanddate.com/weather/thailand/pattaya/historic
Käsittämätöntä tuo Pattayan viha.Kiitos oikeasta tiedosta. Taitaa tämä Pattaylla olla joku kateellinen jolla ei ole varaa edes Tallinan matkaan.
- qeuhz
kop kun kaa kirjoitti:
Kiitos oikeasta tiedosta. Taitaa tämä Pattaylla olla joku kateellinen jolla ei ole varaa edes Tallinan matkaan.
Forecan mukaan puolipilvistä mahdollista ukkosta. Huomenna aamuviiden aikaan mahdollisia sadekuuroja. Tuolloin 25 C ja kylmähän se on....
- riitelevät säästäkin
kop kun kaa kirjoitti:
Kiitos oikeasta tiedosta. Taitaa tämä Pattaylla olla joku kateellinen jolla ei ole varaa edes Tallinan matkaan.
outoa porukkaa nämä Pattayan ihmiset
- Lomalle lomps
riitelevät säästäkin kirjoitti:
Thai meteorological department kaikkein luotettavin paikallinen sivusto. Tätä seurattu lomilla ja hyvin pitävät ennusteet kutinsa.
- Riitelyä joutessaan
Outoja ovat ! Nytkö vasta sen huomaat,. Riitaa haastavat joka asiasta.
" Riitaa en haasta
mutta rauhaakaan en rakasta ! " Kuluu mottonsa. - idiootit
Ei taida löytyä yhtään Thaimaan kohdetta jossa nämä Pattayan urpot eivät suuntansa aukoisi
- Marjatta.
idiootit kirjoitti:
Ei taida löytyä yhtään Thaimaan kohdetta jossa nämä Pattayan urpot eivät suuntansa aukoisi
Kun väärää tietoa niinkuin tämä Pattayalla nimimerkillä valheita aivopieree niin kyllä ne vääriksi pitää osoittaa. Joku nimittäin voi ihan oikeasti olla kiinnostunut säästä. Itse soitin iltapäivällä Pattayalle ystävälleni joka asuu siellä pysyvästi ja kerrottiin olevan 32 ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, eilen illalla 10 minuutin sade kuuro. Itse lähdössä lauantaina viideksi viikoksi Pattaya / Hua Hin / Si Racha akselille taas.
- voi voi
Marjatta. kirjoitti:
Kun väärää tietoa niinkuin tämä Pattayalla nimimerkillä valheita aivopieree niin kyllä ne vääriksi pitää osoittaa. Joku nimittäin voi ihan oikeasti olla kiinnostunut säästä. Itse soitin iltapäivällä Pattayalle ystävälleni joka asuu siellä pysyvästi ja kerrottiin olevan 32 ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, eilen illalla 10 minuutin sade kuuro. Itse lähdössä lauantaina viideksi viikoksi Pattaya / Hua Hin / Si Racha akselille taas.
Ei voi kuin sääliä noita Pattayan ihmisiä.
- tosi pässit
joka ketjuun ja aiheeseen pitää tunkea tämä pattaya-aihe. jos ovat tyytyväisi pattayaan niin miksi itkseä siitä huolimatta muille joka eivät käy pattayalla. sama kuin menisi valion jäätelö-ketjuun itkemään turun sinaapista.
- santtu 1975
Muutama vuorokausi nyt Rayongissa takana. Päivät kohtuullisen aurinkoisia olleet (välillä pilvessä) muutama sadekuuro vain tullut välissä. Hämärän laskeutuessa sitten tunnin-pari kestävä sadejakso joka loppuu kuitenkin illan kuluessa. Lämpötila päivällä 30´c paikkeilla ja yöllä tippuu tuonne 25-27´c välille.
- tuloillaan
Mites siellä Rayongin homoyhteisö voi? Vieläkö vanhat mestat pystyssä
- huono yritys
tuloillaan kirjoitti:
Mites siellä Rayongin homoyhteisö voi? Vieläkö vanhat mestat pystyssä
Rayongilla ei homoyhteisöä ole. Toisin kuin Hua Hinissä.
- vapaasti valiten
huono yritys kirjoitti:
Rayongilla ei homoyhteisöä ole. Toisin kuin Hua Hinissä.
Suurin osa Pattayalla on
- maijamatkaaja
Mitä olen lukenut Pattayasta niin olen tullut siihen lopputulokseen, että katson mielummin toista matkakohdetta.
- R.unkkaaja
Joo mene Ruotsiin ,siellä on hyvä olla
- Marjatta.
R.unkkaaja kirjoitti:
Joo mene Ruotsiin ,siellä on hyvä olla
Pidä pienenmpää suuta
- aonangari
Olimme vuosi sitten tähän aikaan Krabilla, etukäteen katselin sääennusteita joka sivustoilta, jopa tuolta Thai meteorological department-sivuilta ja joka puolella samaa luvattiin; ukkosta ja sadekuuroja..
No kuitenkin ilmat oli mitä mahtavimmat koko 2 viikkoa aurinkoa ja lämpöä, iltaisin saattoi tulla 10-15min kuuroja ja yhtenä päivänä tuli oikea rankkasade, mutta sekin kesti vain noin puolisen tuntia! Että ei huolta, siellä nuo sadekuurot vain virkistää!
2 viikon päästä pääsee paikanpäälle jälleen toteamaan sen ihanan sään, pois tästä kurjasta suomen sateesta!!- lomaa tiedossa
11.11 lähdetään, eli varmaan samassa koneessa ollaan. 23 Thaimatka 8 vuoden sisään, ja eri vuodenaikoina. Eli on säät mitkä hyvänsä, loistoloma silti tiedossa.
- eikö jo tylsisty
lomaa tiedossa kirjoitti:
11.11 lähdetään, eli varmaan samassa koneessa ollaan. 23 Thaimatka 8 vuoden sisään, ja eri vuodenaikoina. Eli on säät mitkä hyvänsä, loistoloma silti tiedossa.
Hieman rajoittunutta tuo joidenkin matkailu.
- Thaittaa
eikö jo tylsisty kirjoitti:
Hieman rajoittunutta tuo joidenkin matkailu.
Ei, kun välillä on käyty katsomassa Vietnam, Malesia, 3xBali, Intia, Kiina, Silti tykätään Thaimaasta eniten. Toki paikkoja vaihdellaan. Khao lak, ja Pattayan jomtien meidän suosikit.
Hienoa ja värikästä sääkeskustelua!
Paljon mukavampaa kuin tylsät sääkartat.
Kai olette huomanneet myös että sää vaihtelee aika paljon, jopa merkittävästi kun puhumme eri paikoista tai lomakohteista.
Itse tunnen hyvin ainoastaan Pattayan ja sieltäkin ainoastaan ne säät jolloin olen siellä ollut.
Elo- marraskuussa on sääkartoille aina merkitty sadetta ja ukkosta. Tosiasiassa päivisin aurinko paistaa, joskus pieni ripaus. Illan tullen voi sitten tulla vettä ihan kunnolla. Mutta alan mies joka on silloin jo kekkulissa niin se on ihan kivaa. Tosimies on silloin jo sammunut. Aamulla taas aurinko paistaa.
Menette Thaimaahan aivan minä vuodenaikana tahansa niin takaan että kolmen viikon matkalla saatte hienon lomarusketuksen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486308Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694325- 483875
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213256- 1972980
- 402702
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132549törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202546- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508