Mitä muutoksia näet minulle kotiasioihin yleensä? Rakkaus sekä mihin suuntaan se minua vie? Mitä muutoksia näkyy? Työasiat? Vaalea mies pitää yhteyksiä
Mies791
9
117
Vastaukset
Hei!
Näyttäisi, että asiat etenevät painollaan eteenpäin. Suuria muutoksia ei ole ainakaan kovin lähellä. Rakkauden hiillos hehkuu, ja paranee kohentamalla. Etene rauhassa ja katso vaalean miehen taskusta, onko siellä tulet.- Kerrotko,
Hei
Jatkuuko elämäni tyhjyys?
- Mikä muuttuu?
Katso vaalean miehen taskusta onko siellä tulet? Mitä lauseesi tarkoittaa?
Hei!
Tarkista, ettei siellä ole takana jotain muutakin kuin mitä pitäisi. Toisen viulun soitto on aina asia, jota ei kannata harrastaa. Tyhjyys ei kuitenkaan näyttäisi jatkuvan.- Mikä muuttuu?
mies791 kirjoitti:
Hei!
Tarkista, ettei siellä ole takana jotain muutakin kuin mitä pitäisi. Toisen viulun soitto on aina asia, jota ei kannata harrastaa. Tyhjyys ei kuitenkaan näyttäisi jatkuvan.Miehellä on avovaimon kanssa vielä asiat kesken. Hän petti miestä ensin ja sen jälkeen tapasimme. Nainen tietää meistä kyllä. Mitä tähän näet?
Mikä muuttuu? kirjoitti:
Miehellä on avovaimon kanssa vielä asiat kesken. Hän petti miestä ensin ja sen jälkeen tapasimme. Nainen tietää meistä kyllä. Mitä tähän näet?
Hei!
Vaistosin tämän. Anna miehen hoitaa ensin vanha suhteensa loppuun ennenkuin ryhdyt toimiin hänen kanssaan. Vältät suurimmat kyyneleet.- Mikä muuttuu?
mies791 kirjoitti:
Hei!
Vaistosin tämän. Anna miehen hoitaa ensin vanha suhteensa loppuun ennenkuin ryhdyt toimiin hänen kanssaan. Vältät suurimmat kyyneleet.Totta. Miten näet tässä käyvän? Muutin kauaksi eri puolelle suomea hetki sitten. Kakkua ei voi samalla syödä ja säästää. Nainen on liiskannut miehen jo 20v. ajan ja haukkui minullekkin. Mies on varovainen ja annan asioiden mennä rauhassa omaan tahtiin. Kerro mitä näet meille? Miehen kaverit kiusaa milloin mies kosii minua?
- Mikä muuttuu?
Mikä muuttuu? kirjoitti:
Totta. Miten näet tässä käyvän? Muutin kauaksi eri puolelle suomea hetki sitten. Kakkua ei voi samalla syödä ja säästää. Nainen on liiskannut miehen jo 20v. ajan ja haukkui minullekkin. Mies on varovainen ja annan asioiden mennä rauhassa omaan tahtiin. Kerro mitä näet meille? Miehen kaverit kiusaa milloin mies kosii minua?
Uskon että hän on päätöksensä tehnyt kun tapasimme? Mitä näet meille? Mies ei ole tältä planeetalta. Hän on kiertänyt elämässään muutakin kuin tahkoa:)
Mikä muuttuu? kirjoitti:
Uskon että hän on päätöksensä tehnyt kun tapasimme? Mitä näet meille? Mies ei ole tältä planeetalta. Hän on kiertänyt elämässään muutakin kuin tahkoa:)
Hei!
Siltä näyttäisi, että päätös on tehty. Mene sinä eteenpäin rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402618
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231986
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715