pieni vai lyhytkasvuinen

tietämätön

Voiko kissa olla lyhytkasvuinen? Kun minun leikattu kolli kissani on neljä ja puoli vuotias ja painaa alle 4 kg ja muutenkin pieni kokoinen. Toivon pikaisia vastauksia

2

493

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kattikuiskaaja

Kannattaa kysyä eläinlääkäriltä. Mutta on meilläkin pieni, vanha ja kevyt kollikissa. (Se kollikissa kirjoitetaan muuten yhteen.)

• OnOnQ

Voi olla kyllä, mutta kannattaahan tuota vielä kysyä eläinlääkäriltäkin.
      Mulla on täysikasvuinen tyttökissa, mikä painaa 3kg, eli on siro ja pieni tyttökissaksi jopa.
      On kuitenkin eläinlääkärin mukaan ihannepainoinen ja muutenkin ihan normaali kissa. On myös sit kyllä terve ja terhakka täti.
      Ja mun porukat otti aikanaan samasta pentueesta 2 hännätöntä kissaa, tytön ja pojan, niin tää tyttökissa oli todella pieni, kääpiö oikeastaan. Painoi aikuisenakin 2kg ja mahtui mun kämmenelle ihan leikiten. Oli myös muuten ihan normaali ja terve kissa. Tää hänen veljensä oli taas ihan eri ääripäätä, se oli kyllä julmetun kokoinen. Et jos tää poitsu olis ollu ihminen, niin hän olis varmaan ollut samaa kokoluokkaa jonkun Mika Halvarin tm kanssa.
      Mutta tosiaan, kyllä kissoissakin on todella pieniäkin yksilöitä ihan niin kuin ihmisisssäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1383
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      80
      1080
    4. 95
      899
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      874
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      717
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      44
      632
    Aihe