Mikä tota mun muulia vaivaa,aina kun sen aukasee niin se pieni emule ruutu tulee siihen ja osittain sen takana on se kysely siittä päivityksestä ja siihen ei voi vastata ku se pikkuruutu on siinä eessä.
Sitte ei voi myöskään sammuttaa emulee muuta ku Ctrl Alt Delete:n kautta.
Mikä muulissa??
3
308
Vastaukset
Mullakin tulee päivityspyyntö ja siinä edessä on se eMulen logo tai se kuva. Mikä onkaan. Itelläni näkee sen päivitys jutun reunat siältä takaa eli siirrän sitä sen verran että voin tehä sille jotain.
- Nippis
Joo oon monasti koittannu siirtä,mutta ei liiku mihinkään ja emule ei toimi ku se koko ajan vaan oottaa sitä vastausta.
Nippis kirjoitti:
Joo oon monasti koittannu siirtä,mutta ei liiku mihinkään ja emule ei toimi ku se koko ajan vaan oottaa sitä vastausta.
Sitten täytyy varmaan lataa uusin versio. Jotain oon kuullu että siinä olis jotain vikaa mutta kai se toimii.
Tai sitten se eMule tilttaa aina kun laitat sen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822