mulla on 7kk ikäinen poika, oppi ryömimään 5kk iässä ja nyt on vauhtia ja vaarallisia tilanteita joka päivä! poika yrittää nyt jo nousta tukea vasten ja pää ottaa aina osumaa.
olen miettinyt, jotta ostaisin konttauskypärän, sillä pää osuu joka päivä milloin mihinkin.
nyt ku poika on oppinut liikkumaan, niin mukkelis makkelis mennään päivittäin ja on alkanut pojalle tulemaan pieniä mustelmia milloin mihinkin. tänäänkin huomasin rintakehässä pienen mustelman, eikä ole mitään tietoa, että mistä se on tullut!
pelottaa, että neuvolassa luullaan, että pahoinpitelen lastani eivätkä usko mitä sanon ja lapseni otetaan huostaan! en ikinä voisi tehdä lapselleni mitään pahaa!
7kk mustelmia
äiti-90
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921