Ilonan kanssa

boysen_x

Olin jo pitkään meinannut aloittaa kuntosaliharrastuksen uudelleen. Kesän alkaessa päätin aloittaa salilla käymisen aluksi
kerran pari viikossa. Suuntasin tutulle salille jossa en ollut käynyt vuoteen. Ilta-aurinko paistoi mukavasti kun astuin sisään
ja vaihdoin kengät. Aloitin treenaamisen käsipainoilla peilin edessä. Tuttua hommaa... ehkä tästä jälleen voisi tulla tapa viettää
iltoja urheilun merkeissä. Laskiessani painoja alas katsoin peiliin ja tyttö hymyili takanani polkiessaan polkupyörää.
Söpö hymy...mitä lie ajatellut mietin ja otin uudet painot käteeni. Katsoin uudelleen peiliin, tyttöä ei näkynyt...no treenaamaahan
tänne ollaankin tultu. Eihän Arnoldkaan olis tullut Mr Olympiaksi ellei olisi keskittynyt salilla puntteihin....No joo
mulle riittäisi pari grammaa lihasta. Siirryin ylätaljaan ja ottaessani otetta tangosta kuulin "Voitko auttaa vähän?" ,
käännyin ja edessäni oli tuo sama söpöhymyinen tyttö. "Tottahan toki!" vastasin. "Siirtäisitkö nuo painot tieltäni?" tyttö
osoitti paria levypainoa jotka joku oli jättänyt matolle. "Jep, rakennekynsillä ei näitä vissiin nostella?" hymyilin tytölle
takaisin ja nostin levyt tieltä. "saaanks mä häiritä sua vielä jos tartten apua?", "Ilman muuta! sanoin ja jatkoin taljalla.
Tyttö oli itse asiassa tosi Hot kun tarkemmin katsoi...tiukat mustat salivaatteet, toppi paljasti valkoisen kuulaan ihon ja
peppukin erittäin OK!

Tänne tultiin treenaamaan ajattelin ja yritin keskittyä uusiin laitteisiin joita salille oli hankittu. Puoli tuntia myöhemmin
olin valmis lähtemään iltapalalle kotiin. Tyttö poistui kanssani samaa aikaan ja huomasimme pyöriemme olevan vierekkäin.
"Mitäs tykkäsi laitteista?" "Ihan Ok, pari uuttakin oli näköjään hankittu" sanoin, "Joo mun isä omistaa salin ja jos oot
jatkossakin kiltti mulle niin saat treenata siellä niin paljon kun haluat..." tyttö sanoi viehkeästi ja antoi salaperäisen
hymyn.... " Samassa pyörämme osuivat yhteen kun vedimme niitä samaan aikaan pois telineestä, polkimet solmussa voi hemmetti,
kumarruin ja erottelin niitä. Samassa tunsin tytön käden olallani... "Ei se mitään...jos sulla on muuten aikaa voisit katsoa mun
pyörää tarkemmin siinä ei enään vaihteet toimi...teen sulle iltapalaa?. No mikäs siinä ja talutimme yhdessä pyörät tytön
asunnolle. Tässä vaiheessa viimeistään olin jo muutenkin kiinnostunut tytöstä mutta näyttelin suht viileetä ja juttelimme niitä
näitä.... Tyttö toi juotavaa eteiseen ja juodessani tunsin tytön käden reidelläni koskettaen yhtäkkiä etumustani hellästi puristaen.
Yhtäkkiä suutelimme intohimoisesti ja tyttö kuiskasi korvaani..."älä väitä ettet katsonut mua salilla sillä silmällä..! Ja
huohotti korvaani. Kehomme hinkkasivat vastakkain ja riisuimme toisiamme käsien tutkiessa joka puolelta toisiamme.
Laskin tytön topin alas ja otin pienet nännit suuteluun. Leikin kielelläni puolelta toiselle ja tunsin kuinka nännit
kovettuivat entisestään kieleni jatkaessa kiihottamista. Ilona laski housuni alas ja kaluni ponnahti esiin juhlakunnossa.
Tyttö veti terskaani edes takas ja laitoin silmäni kiinni...välillä katsoin kun Ilona puristeli pallejani ja
katsoi tuhman seksikkäästi takaisin.
Hellästi käänsin tytön selin ja puristin takaapäin rintoja ja suutelin kaulalle leikkien samalla kielelläni pitkin tytön
ylävartaloa. Kiiinteät A kupin rinnat olivat kiihottavat käsissäni ja tunsin kuinka etumukseni sykki tytön kehoa vasten.
Tunsi tytön pakarat kaluni varressa ja samassa hän kumartui ja veti mustat housut jalastaan jättäen tangat jalkaan.
Siirsin tangat syrjään ja sormillani hieroin ajeltua häpyä. Kaluni pullotti jalkojen välissä kun hieroin kädelläni noita
upeita pakaroita ja sormillani työnnyin välillä sisään tytön huohottaessa. Käännyimme kasvokkain ja tyttö ohjasi kaluni sisään
märkään pilluun halusin kiusoitella ja nuolin vielä sisäreisiä kunnes painauduin sisään. Aloitimme heti villin panemisen
ja märkä pillu tuntui ihanalta kaluni varressa. Pienet rinnat heiluivat kun panimme toisiamme intohimoisesti. Ilona
halusi ratsastaa ja kääntyi päälleni, puristin pakaroista ja välillä Ilonan rinta koski huuliani. Imin nänniä ja
Ilona työnsi lantiotaan yhä syvemmälle... Suutelimme kuin ohimennen himojemme ohjatessa liikettämme....

Toivottavasti maistui.... ;)
[email protected]

1

7742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pa juu

      Alkoi otta eteen niin että sattuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe