Jou nyt alkaa todelline mahtien taisto! Minä (Titaaninen Iranin Tukija) versus ho... bi... ihanmihinvaansekaantuja-IT tunnettuna myös nimellä DeepThroat-Tukija.
Aloitan sis
Nonii hyvät naiset ja toiset... tervetuloa... seuraamaa... IT vs IT rap-battle!
Siis IT tässä ässä
täsä iha oikeessa elämässä
aito abujen tukija
ei mikää housuihi kusija
tapan täs aikaa
ja vaihteeks homoja
on sul kiva karva
mut se o aika harva
näyttää ku huulissas ois hitlerin munakarva
mut mä sun natsiämmää laitan
ja sulta munan taitan.
kurpizzan myyn
ja annan itkulles syyn
ainii
mä unohin
ei sul oo!
enkä ihmettele miks käytät panos vaa dildoo!
se katkes jo
ku rotski otti sult suihi
sano vaa mo
ja lähti miehii muihi
oon suoliston karvasin jätkä
en tommone pätkä
suussani vaa sätkä
ja harrastuksena lätkä
voisit vaan painuu vittuu
koska koht hampaas tippuu
ku vetäsen sua turpii
ja sit paskot vaa tiilii
IT vs IT - Räpkoitos
13
<50
Vastaukset
(Olette aika hidas imbesilli, tässä ajassa olisi kerennyt kirjoittmaan jo toisen mutta voin kopioida jo valmiiksi saamani sinun omaasi pidemmän ja paremman version...)
Heipä hei olen Iranin Tukija; Herren huonokopio pelkkä rääsyjen pukija,
nuori 12-v kuvakirjojen lukija ja pelkkä ponien pærskarvojen sukija!
Harvojen ystävä ja harhojen näkijä; pelkkä fennohäviäjä.
On menoni melko jonnea, se on tätä moukan onnea!
Tulen juuri nyt piestyksi sanallisesti, koska Herre kaikkia moukkiakin kesti,
aikaansa minulle tuhlasi, siihen päättyi juhlani...
Sanat minulta heti loppu, jo tuli meikämoukalle hoppu;
ketä seuraavaksi voisin matkia; pitäisikö sittenkin virtsaani litkiä...
Kun kerran aloitin keskustelun räppitaistoin, siinä ketkä voittaisi naisen vaistoin,
jo häviöni tuntiessani paskàni housuissani paistoin ja tappioni tuplatunnuksillani haistoin.
Onko tässä elämäni loppu; pitäisikö jo laittaa ovelle lappu?
"Painukaa hittoon, kun meikä jonnena täällä skitsoon!"
Olen räpännyt paljon ja hävinnyt aina; ei tämä koskaan paljoa mieltäni paina;
sen aikoinaan opetti mulle Veera-kulta, elämäni suurin harha muistojeni äiti-vaina; eikai häntä minulta vie pois kuin ikä ja hautakuopan multa!
kuka tämän häviöni lopetti ja minut räppäämään opetti?
Ei kukaan; siitä annan sinulle todisteeksi kyvyttömyyteni sen mä lupaan!
Mieltäni muiden matkiminen kiihottaa, siinä kaiken maan paskaa kieleeni liihottaa
kuka juttujani lukea edes jaksaa, koska ne ovat täysin saamattoman jonnen paskaa, joka ei ole eläessään nähnyt venäläistä datšaa...
Olen 'Herra Ö' ja harhojeni unelma, märin uneni on Bella Ø, jossa viiva kuvaa vattua ja pisteet "öön" päällä hattua, johon mulla ei ole varaa, oon niin köyhä ta daa.
Olen myös Kemistin alku; siitähän alkoi itku ja parku kun räppitaistoni Herrelle hävisin, yksinäni kylmissäni pärisin! Kadulla tärisin kuin vibraattori!
Eräs kansalainen nimellä suolistotarinoita arvostelin; todellisuudessa ainoastaan housuni kastelin; ei ole elämä sittenkään kuin linna Bastiljin! Suolistossa vakkareille kovistelin; oon niin iso vaikka todellisuudessa harhojeni kanssa homostelin.
Antakaa joku Iranin Tukijalle piiskaa; ettei verbaalinen välienselvittelyni täysin hänen itsetuntoansa liiskaa, ei häntä todellisuudesta vieroita ja jonnea kynien teroittamisesta erota, ei kukaan; küllä minä suckaan opettajani dikkiä jotta ei tarvitse lukea clickiä.- Eräs kansalainen
Räppotaotosi olisivat muuten hyvät, mutta moni asia ei liity aiheeseen räpissäsi. Veera? Bastiljin? Otan osaa lapsi, mutta paremmat tiedpt takaavat paremman menestyksen vaikka tavaraa löytyisi.
Kokonaisarvio: pikku-IT yritti muttei saanut kasattua tarpeeksi laadukasta räppiään
Arvosana: säälistä 1 otan senkin pois nimeni mainittaessa räpissä (olen puolueeton tuomari) Eräs kansalainen kirjoitti:
Räppotaotosi olisivat muuten hyvät, mutta moni asia ei liity aiheeseen räpissäsi. Veera? Bastiljin? Otan osaa lapsi, mutta paremmat tiedpt takaavat paremman menestyksen vaikka tavaraa löytyisi.
Kokonaisarvio: pikku-IT yritti muttei saanut kasattua tarpeeksi laadukasta räppiään
Arvosana: säälistä 1 otan senkin pois nimeni mainittaessa räpissä (olen puolueeton tuomari)Olisi pitänyt arvata ettet sinä jonne tiedä mitään; Veera :) on huuhaassa tyttöystäväsi ja Bastiljin linna sijaitsee Ranskassa... Lue enemmän luule vähemmän!
- Iranin Tukija
israelin-tukija kirjoitti:
Olisi pitänyt arvata ettet sinä jonne tiedä mitään; Veera :) on huuhaassa tyttöystäväsi ja Bastiljin linna sijaitsee Ranskassa... Lue enemmän luule vähemmän!
Imbesilli. Veera on ollutta ja mennyttä ja Ranskan Bastiljin linna ei liity mihinkään mitenkään.
"Olet yksiäinen jaska
kuin Pekingin kaduilla paska."
Ei Peking liity sinuun mitenkään. Iranin Tukija kirjoitti:
Imbesilli. Veera on ollutta ja mennyttä ja Ranskan Bastiljin linna ei liity mihinkään mitenkään.
"Olet yksiäinen jaska
kuin Pekingin kaduilla paska."
Ei Peking liity sinuun mitenkään.Sinun kaltaisten jonnejen seurassa olo on aina kuin Einsteinillä; muut ihmiset ovat liian typeriä ymmärtämään vastauksiani joten ei tule menestystä... Pakko varmaan selittää sinulle miten tuo liittyi asiaan:
"Eräs kansalainen nimellä suolistotarinoita arvostelin; todellisuudessa ainoastaan housuni kastelin; ei ole elämä sittenkään kuin linna Bastiljin! "
Kyseessä on viittaus Bastiljin linnaan, joka tuossa yhteydessä kuvasi linnan kestävyyttä ja kauneutta. Räpkoitoksessa ei sanottu missäkään sääntöjä siitä mitä saa kirjoittaa joten voisin vaikka kirjoittaa: "olet kuin Venäjän Deripaska*, mutta pelkkä suomalainen demipaska."
*Ennen kuin alat itkemään typeryyttäsi kerron että Oleg Deripaska on venäläinen oligarki ja rikas mies, sekä demi on foorumi joka on luotu kaltaisillesi jonneille.
Sinuun tuskin liittyy riimeistä muut sanat kuin paska, koska et ole mitään, mutta Herrellä on oikeus kirjoittaa mistä tahansa koska Herre on lukeneempi kuin sinä ja pystyy tekemään enemmän viittauksia asioihin joista sinä et tiedä mitään.
- Iranin Tukija
Tääl elät ja purat paineita
ehkä vaiheesi on liia vaikeita?
Istut koneella
paska vaipassa
sipsipussi kädessä
ja käsi perseessä
Ruotsalainen oot
vaik masturboit Puuttinil
ja myös psychologil, kurpizal,
rapel ja trotskil
Kui kaua oot viettäny tääl elämästäs?
vai voiksit kutsuu ees siks
ja kysyt varmaa miks?
mieti ite
keksit site
mut hei mun piti viel sua haukkuu
enkä ala ku joku huorakissaoce maukuu
oot yksi dille
surkee svedupelle
"FÖR HELVETEN?"
kaikki kuullut on sen.
kirjotat tääl kokoajan tarinoitas
ja jaat mielipiteitä sekä marinoitas
tollai ylimieline narsisti
sen todistit itsekki
elvistelevä räkänokka
Putin-fetissinen rotta - Eräs kansalainen
Kekseliäs ja laadukas sanoitus. Kaikki liittyi siihen ho- sis israelin tukijaan ja kuvasi hänen tilannettaan mallikkaasti.
Kokonaisarvio: upea taidonnäyte Iranin Tukijalta ja suoritus mistä vastapuolen olisi syytä ottaa mallia
Arvosana: 9 muuten kymppi mutta unohdit mainita heKekeen "Titaaninen Iranin Tukija" onko tämä sinun tittelisi? Tuollaisestako kasvaa pippelisi?
Säälittävää poika, ihan fitan säälittävää, et sä tätä räppitaistoa voita!
Itseasiassa olen paikalla enimmäkseen iltaisi, mutta sinä täällä Kotkoistasi jauhat;
jos koneesi hetkeksi tilttaisi; siitä löytyi sinulle syy itkunvääntöösi, poista pærseestäsi nuo kateuden kauhat!
"Olen tosiaan narsisti, mutta mitä sitten?", Herre kysyi.
"Säälittävästi Iranin Tukijana itken", tuplatunnus jonne kuiskasi ja suruunsa nuuskasi;
luuserina tuplatunnus jonne koko elämänsä pysyi.
Onko kaikki sinusta kirjoittamani räpin sanoitukset totta? Jåå sen näkee todeksi joka nokka, vieläkö kestää jonnella pokka? Olet melko säälittävä kamu; räppäät kuin tuttuni famu; on itsetuntosi perheesi kesken melkoinen tabu, kun tuli pojasta äpärä ja missä sitten on perheen apu?
Ei ole vertaistasi vailla vertaa; pelleä joka tarvitsisi noin monta lääkärin kertaa,
joskus tarvii laisiasi alempia elämänmuotoja piestä verbaalisesti, koska en halua takkiini epäpuhtaitten vertaa! Olen elämässäni nähnyt merillä monia luotoja,
mutta sinuun tarvitsisi vähän luoteja!
Jos käytettäisiin sinuun luoteja, ei tarvitse kutsua edes luotseja;
jonne juokse jo! Peli on ohi; typerillä riimeilläsi vielä vähän aikaa sohi.
Olisi toki melko sääli tuhlata luoteja tuollaiseen ripulinaamaan;
niitä valmistamassa olisi monia puoteja joitten maine menisi lokaan ja sinua ei kukaan hautaisi edes Kaabaan!- Eräs kanslainen
Ensimmäinen lause on erittäin iskevä ja saa lukijan heti alussa nauramaan. Loppupuolella hiukan riimit lähtivät karkailemaan, mutta ripulinaama ja Kaaba naurattivat taas. Kerrassaan hienoa työtä!
- ooce
Eräs kanslainen kirjoitti:
Ensimmäinen lause on erittäin iskevä ja saa lukijan heti alussa nauramaan. Loppupuolella hiukan riimit lähtivät karkailemaan, mutta ripulinaama ja Kaaba naurattivat taas. Kerrassaan hienoa työtä!
Pelkkää sanojen helinää ko en jaksanu lukea puoliakaa. Surkeaa.
ocetherunq
- isrealin-tukija
Herre on pahoillaan. Voitit minut reilusti ja saat vaikka Kurpizzani jalkavaimoksesi. Itse menen roskikseen häpeämään.
Siis "isrealin-tukija" menee; pölvästi! kirjoitan aina rekisteröidyllä ja silloin kun kirjoitan rekisteröitymättä olen kirjannut Herre, IT ja vahvistanut tekstin kirjoittamakseni jälkikäteen kirjautuessani sisään.
En vahvista voittoasi vaan odotan rekisteröityneiden mielipiteitä asiaan, koska pidän rekisteröitymättömiä alempina elämänmuotoina, sekä en koskaan luvannut Kurpizzaa palkinnoksi.- israelin-tukija ei kirj.
israelin-tukija kirjoitti:
Siis "isrealin-tukija" menee; pölvästi! kirjoitan aina rekisteröidyllä ja silloin kun kirjoitan rekisteröitymättä olen kirjannut Herre, IT ja vahvistanut tekstin kirjoittamakseni jälkikäteen kirjautuessani sisään.
En vahvista voittoasi vaan odotan rekisteröityneiden mielipiteitä asiaan, koska pidän rekisteröitymättömiä alempina elämänmuotoina, sekä en koskaan luvannut Kurpizzaa palkinnoksi.Mitäh!? För helveten joku on mennyt pöllimään tunnukseni! Älkää kuunnelko motä se jonne selittää minuna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928