SDP vaalit 2015 Hämeenlinna

sd-poweria Häme

13

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -hoolinna-

Jos jollekin demarille olen kiitollinen, niin juurikin Jouko Skinnarille kun nappasi paikan 20:llä äänellä tuon suuruudenhullun Tervekosken korpraalin nenän edestä.

Herranjumala, Euroopan suurin autokauppa Hämeenlinnaan ja sambialaisella rahoituksella. Ei ole häpyä eikä rotia Iisakilla, eikä muuten Iisakin isännillä kokkareillakaan.

• Fair paly

Just joo, tervakosken loiva kurvi, eli yhden väkäsen mutka huutaa, melskaa, solvaa, loukkaa ja alatyylillään äänet vohkii ja Skinnari jr. jää rannalle.

-hoolinnan-kommentti oli kyllä hyvä ja tuskan jakaa moni.

Päijät-Hämeen demarit, muistakaa Skinnarin urotyö, tarvitseeko puolueenne Hämeen vaalipiiristä väkivaltaa ihannoivaa, verbaalista ylilyöjää eduskuntaan?

Lahden sudulta löytyy varmasti fiksumpia ihmisiä ajamaan koko Hämeen etua.

Lukekaa ajan kanssa Hämeen Sanomien blogikirjoituksia. SCC-kohu on vielä pientä, mistä Kiemunki on yllätetty sormet punaisena hillopurkilta.

Go Lahti, go!

• Kaikki korruptiota

"Hämeenlinnaan oli tarkoitus rakentaa Euroopan suurin autokauppa. Neljän vuoden puuhailun jälkeen tontilla on pystyssä pelkkä mainospylväs. Suuruudenhullun hankkeen takaa paljastuu jääkiekon ympärille rakentunut päättäjäverkosto."

Kunnan rahat katosi SDP ja Kokoomuksen päättäjien toimesta Sambiaan ja sitä kautta Cayman-saarille tuntemattomaan osoitteeseen.

Tämä outo rahan siirto ulkomaille haiskahtaa rahanpesulta.

Päättäjät muka oikeasti uskoivat (just joo), että ns. "nigerialaiskirje" oli ihan aito rahoituslähde. Joopa joo. Tässä on todennäköisesti kyse siitä, että joku afrikkalainen on bulvaani päättäjien omille rahanpesuille.

Epäilen,e ttä suuri osa palaa SDP:n ja Kokoomuksen vaalikassoihin.
      Päättäjät vaan voivotetlevat, ettei noita rahansiirto voi tutkia, voi, voi sentään (heh, heh)

Koko operaatio on samaa sarjaa kun ne tapaukset, jossa otetaan iso vakuutus ja sitten talo palaa.

• ei ei kai koskaan

Hämeenlinna lakkautetaan, kun lahtelaisia kansanedustajia on enemmän kuin hämeenlinnalaisia.

• EI HML:lle

205 Lahtelaista tolloa äänesti kiemuraa viime vaaleissa.
      Jos äänestätte sossuja, niin valitkaa mieluummin se Skinnari jr.

• kiemura II

205 valopäätä haluaa, että Hämeenlinnan kahjo tulee syömään lahtelaistenkin verorahat

• kiemungille ääniä

Kyllä me annetaan äänet Hämeenlinnaan, Lahdessa ei ole oikeita demariehdokkaita, Igor Viljasen lakeijoita, joita mäki-korvela tukee.
        Porvarin poikasia.

• Jaeae

Vatipäät

• Onko turhempaa

Mika Karille on haeskeltu suojatyöpaikkaa huhtikuulle.

• Vaali Tappio

Tuleeko Mika Karista Valma Oy:n toimitusjohtaja?

• Ei kiemuroille aakko

Boikotoikaa paikkakuntanne Ässällä alkavia marketteja tai muita sensemmoisia aakkospaikkoja. Ne pelaa kiemuroiden kanssa samassa ketjussa tavalla, jota ei heti uskoisi todelliseksi vaikka itse kertoisivat.

• latukaaperkele

oletteko te idiootteja jota toi yhteiskunnan roskaloinen tarvitsee saadakseen sen ulkomaanmatkansa rahoittajaksi? olen niin hyvä "kaveli" ja se tarjoo mulle diilii????? hävetkää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• lahti.varkaiden.kaupunki

Hyvä kaveri saa Lahdessa vaikka varastaa. Jos valitat varastamisesta sut mustamaalataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4856
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4355
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      3976
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3800
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3697
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3348
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      84
      3073
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      61
      2920
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2666
    Aihe