Lasikuituverkkoa vai teräsverkkoa. vahvikkeeksi leivinuunin tasoitukseen ja kuitulaastilla varmaankin pohjat ?
Leivinuunin rappaus
1
329
Vastaukset
- Vähän itsekin rapann
Meillä ammattimuurari teki suunnilleen näin:
Pohjat kuitulaastilla. En muista mitä laastia käytti, mutta veikkaan että weber 139 tai 401. Ensin nurkkien oikomiset suorien ohjurilautojen avulla. Sitten kuitulaasti ja lasikuituverkko painettiin laastikerrokseen ja sitten vielä tavaraa päälle niin että verkko jää keskelle laastikerrosta. Meillä tuli laattaa luukun ympärille niin ne laatoitettiin laastin kuivuttua saneerauslaastilla kuitulaastikohjien päälle. Rajattujen pintojen lopullinen pinnoitus tehtiin weber hieropinnoitteella. Hiertopinnoitteen sijaan olisi voinut kait laittaa myös antiikkilaastia tms.
Jos et ole ennen tehnyt, niin kannattaa miettiä myös sitä että ammattimiehelle tuo pinnoitus on aika nopea keikka (jos löydät jostain hyvän tekijän) eikä välttämättä maksa paljon. Se on kuitenkin aika näkyvä ja jälkikäteen vaikeasti korjattava homma jos menee pieleen. Toki itse tekeminen on kivempaa ja ainoastaan tekemällä oppii.. Itse voisin rapata omin kätösin esim kesämökin takan tai seinän, mutta "paraatipaikoilla" antaisin tuon homman jollekulle joka tekee niitä päivittäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008