Nyt loppuu bb: katselu!

Nyt loppuu!

Lopetan kokonaan tämän BB.n seuraamisen ja enää en kanavapaketteja tule tilaamaan koskaan. En halua että kaksi paria ovat jatkuvasti esillä ja naivat taukoamatta talossa! Tämä kausi oli täysin pettymys ja kun kovasti odotin tätä sen eritäin huonon julkkis BB.n jälkeen, olen todella pettynyt kauteen ja tuotannon ratkaisuihin rangaistusten täytäntöönpanoon ja siihen ettei Dania tai jenna ole kumpaakaan talosta erotettu lukuisten törkeiden sääntörikkomustensa vuoksi. Tämä oli tässä ja minun viimeinen bb! Odotin paljon mutta paskaa sain käteen ja paljon!

4

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo Äyrynen

      Mulla ei ole ollut 24/7 koskaan enkä sitä koskaan hanki.

    • Gotto

      Säälin kaapelikatsojia, Bb-sivustojen mukaan ei muuta juuri näytetä kuin tuota p*skaparia.

      Eikä näytetä muita juuri ollenkaan.

      Itellä ei ole Bb-nettiä, eikä BB-kaapelia vaan kattelen koosteet, se saa riittää ja niissäkin tuota p*skaparia näytetään liikaa, joten on monet jaksot ovat jääneet kesken.

    • Niin kyllästynyt

      Sama täällä, pettynyt olen ja viimeinen kausi mihin omaa aikaani ja rahaani tuhlaan. Suurin syy on se ettei tuotanto ole oikeudenmukainen kaikille asukkaille, eli Dani ja Jenna olisivat kuuluneet jo aikoja sitten lähteä talosta. Jos Dani tulee voittamaan niin se on todella suuri pettymys ja voin vain arvailla ketä häntä on äänestänyt voittoon, asiassa ei siis ole järjen hiventäkään ja hän ei missään nimessä ansaitse voittorahoja.

    • 8+2

      Kuin myös mulle riitti kanssa jo viime sunnuntaina. Jonnan lähtö joka oli asiallinen muita kohtaan ihmetytti ja ylipäätään että nämä kaikista ärsyttävimmät paneskelijat saa olla talossa sekä se pikkutyttöjen äänestys suosikki jonathan. Ihan ykshailee kuka sen sata tonnia voittaa sillä en enään seuraa koko ohjelmaa. Toivottavasti on viimeinen kausi ja saatais tilalle jotain järkevää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe