pikku-kalle meni baariin ja otti jäätelön
sitten tuli rouva viereen ja kysyi
pikku-kallelta
no mikäs pojan nimi on?
kalle vaan vastasi piku-kalle
rouva kysyi aiettä oikeen kala-kalle?
pikku-kalle sanoi voi vitun ämmä oles hiljääsiinä tai perkele mä sun hampaan revis irti
rouva sanoi so so poika ei ämmiä lyodä
niitä hakataan
kalle sanoi no sitten jos kerta ämmä haluu turpaans niin sitä kyllä saat
pikku-kalle baarissa
Vitsi
3
2208
Vastaukset
ei mitään hauskaa
- Omena
xDD Voi vittu toi oli PARAS!! hahahhaaa! toi oli paras vitsi minkä oon ikinä kuullu! iha oikeesti! HeHHEHHEE!! Hohhoohoo! hahhahaaaa! nauroin ainaski puol tuntii! LåL!
- Nikke
en tiedä mitä hauskaa tuosa oli...mut oli se silti hyvä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4313673Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1161446
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851409Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991368Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591326- 501246
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891169Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331037- 40975