Nuori blondi gambiassa?

Uskaltaakomennä

Olen pidemmän aikaa halunnut matkustaa Gambiaan, mutta sen verran olen lukenut että ne miehet siellä tulee ihan iholle? Onko tuo Gambia ihan turvallinen lomapaikka? Olen 17-vuotias vaaleahiuksinen tyttö enkä kovin rumakaan, siksi vähän pelottaa :D kaverilta olen kuullut että ei hetkeäkään rauhaa siellä saa. Kertokaa kokemuksianne ! En haluaisi huhujen takia olla tekemättä kauan haluttua matkaa :/

11

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissut2

      Gambiassa paikalliset nuoret miehet ja myös maaseudulta tulleet käyvät kaikkien "iholle" ja varsinkin naisten. Siitä he elävät, että turistit ruokkii heitä ja antavat muutamia euroja rahaa ainakin pois lähtiessään. Tosin, kyllä he kantavat vesipulloja ja ostoksia, tilaavat taxeja, näyttävät rahanvaihto/ruoka yms, paikkoja ja toimivat hyvin mielellään oppaana että voi heistä joskus olla hyötyäkin. Varsinaisesti he eivät kerjää mutta muistuttavat että rahaa saa antaa ennen poislähtöä. Naisille mielellään tarjotaan muitakin kanssakäymiseen liittyviä palveluita.
      Jos olet tarpeeksi päättäväinen kieltäytymään seurasta ja valmis antamaan "korville" kaikista tungetteleville tyypeille niin kyllä sinne voi mennä.

      • etsku

        Ei sillä ole väliä oletko nuori, vanha, kaunis, ruma, kaikkien iholle he siellä yrittävät. Hyödyn tavoittelu köyhyydessä eläville on ihan jokapäiväistä hommaa, ja turistit edustavat heille rikkauksissa kylpeviä ihmisiä. Eivät he usko, vaikka kuinka sanot, että et ole rikas.Jo se, että olet sinne matkustanut, on heidän silmissään rikkauden merkki, ja se, kuinka pistät vaikka ihan vain illalliseen lähes jonkun paikallisen kuukausipalkan verran, on merkki rikkaudesta. Itse tykkään käydä siellä lomillani, ja kertaalleen olen asunut vajaan vuoden paikallisten kanssa compaundissa.
        Ovat tottuneet turisteihin ja heidän mitä erilaisimpiin tapoihinsa, mutta sitä monet miehet ihmettelivät, miksi jotkut turistinaisista paljastavat tissivakonsa, siihen ei heiltä oikein ymmärrystä löytynyt.


      • mollami
        etsku kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä oletko nuori, vanha, kaunis, ruma, kaikkien iholle he siellä yrittävät. Hyödyn tavoittelu köyhyydessä eläville on ihan jokapäiväistä hommaa, ja turistit edustavat heille rikkauksissa kylpeviä ihmisiä. Eivät he usko, vaikka kuinka sanot, että et ole rikas.Jo se, että olet sinne matkustanut, on heidän silmissään rikkauden merkki, ja se, kuinka pistät vaikka ihan vain illalliseen lähes jonkun paikallisen kuukausipalkan verran, on merkki rikkaudesta. Itse tykkään käydä siellä lomillani, ja kertaalleen olen asunut vajaan vuoden paikallisten kanssa compaundissa.
        Ovat tottuneet turisteihin ja heidän mitä erilaisimpiin tapoihinsa, mutta sitä monet miehet ihmettelivät, miksi jotkut turistinaisista paljastavat tissivakonsa, siihen ei heiltä oikein ymmärrystä löytynyt.

        Ei ole ihme, jos eivät muslimit ymmärräkään naisten rintojen esittelyä, koska heidän kulttuurissaan se on huonon naisen merkki. Jos ei nainen sen vertaa kunnioita maan kulttuuria, on huonon maineensa ansainnutkin.


      • Minuli<3
        mollami kirjoitti:

        Ei ole ihme, jos eivät muslimit ymmärräkään naisten rintojen esittelyä, koska heidän kulttuurissaan se on huonon naisen merkki. Jos ei nainen sen vertaa kunnioita maan kulttuuria, on huonon maineensa ansainnutkin.

        Omassa gambian perheessäni sitten taas toisaalta naiset saattavat kävellä pihalla yläpää täysin paljaana vaikka suihkun jälkeen.
        Itse olen ymmärtänyt että rinnat eivät siellä ole mitenkään erityisen seksuaalista aluetta.


      • mollami
        Minuli<3 kirjoitti:

        Omassa gambian perheessäni sitten taas toisaalta naiset saattavat kävellä pihalla yläpää täysin paljaana vaikka suihkun jälkeen.
        Itse olen ymmärtänyt että rinnat eivät siellä ole mitenkään erityisen seksuaalista aluetta.

        Omalla pihalla kyllä jotkut kävelevät juuri noin kun Minuli kertoo, mutta eivät kuljeskele yleisillä paikoilla paljastavissa asuissa.


      • mspy
        mollami kirjoitti:

        Omalla pihalla kyllä jotkut kävelevät juuri noin kun Minuli kertoo, mutta eivät kuljeskele yleisillä paikoilla paljastavissa asuissa.

        Rinnat eivät ole mitään eikä tabu Gambiassa. Kyllä varsinkin vanhemmat naiset menevät kujan kioskillekin yläosattomissa.


      • mekongi
        mspy kirjoitti:

        Rinnat eivät ole mitään eikä tabu Gambiassa. Kyllä varsinkin vanhemmat naiset menevät kujan kioskillekin yläosattomissa.

        Höpönlöpön sinulle, et ole edes Gambiassa käynyt mpsy!


      • mspy
        mekongi kirjoitti:

        Höpönlöpön sinulle, et ole edes Gambiassa käynyt mpsy!

        No, asunut siellä pitkään jo yhdentoista vuoden ajan, Brikamassa.


    • mspy

      Gambialaiset miehet eivät pidä rintoja eroottisena alueena, johtunee ehkä siitä, että
      siellä imetystä tapahtuu luonnollisena asiana joka puolella. Mutta hameen helman korkeus on tabu elikä ei minihameita turistialueen ulkopuolella, ei ainakaan kun tapaamisissa perheessä. Turistialueet ovat todella erikseen kaikessa.

      • heleeni

        Kyllä minun gambialainen mieheni pitää rintojani eroottisena, joten tuo väittämäsi ei ainakaan pidä mieheni kohdalla paikkaansa. Tuskin tunnet kaikkien gambialaisten miesten mieltymyksiä, näin ainakin uskon.


      • rinnn

        No jopas on hullunkurinen juttu gambialaisista miehistä ja rinnoista. Ennen avioliittoani minulla oli vuosia kestävä suhde gambialaisen miehen kanssa, hän oli aivan kiihkoissaan rinnoistani. Samoin aviomieheni, jonka kanssa ollaan oltu naimisissa jo vuosia ja yksi lapsi imetetty, mutta rintojen viehätys miehelle on säilynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      79
      633
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe