Aloittamisikä ja hausta

hakeako vai ei?

Kuinka vanhoja olitte fuksivuonna?
Onko teidän mielestänne noloa joutua hakemaan teknilliseen kolme kertaa?
Kuinka muut kanssa opiskelijat ajattelee näitä "luusereita"? Varsinkin jos kyseessä ei ole massasisäänottolinja vaan linja, jossa sisäänotto noin 60?

5

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna palaa

Tuskin tuota kukaan ihmettelee tai edes huomaa, jos et itse halua asiaa erikseen korostaa. Tuohon joukkoon mahtuu ihmisiä, joilla on hyvinkin erilainen tausta.

• Fuksi2014

Itse 18-vuotiaana TKK:lla tuntuu enemmänkin oudolta että olen niin nuori. Suurin osa on 20-22 vuotiaita, eikä siellä ketään katsota kieroon iän tai hakukertojen perusteella. Porukkaa on niin paljon että kaikille löytyy niin henkisesti kuin fyysisestikin saman tasoista seuraa aivan varmasti, kuhan lähtee avoimin mielin!

• KON_09

Komppaan tuota ettei sitä kukaan edes tule ajatelleeksi ellei itse halua mainostaa. Lisäksi linjoissa on paljon eroja, joihinkin pääsee paljon helpommin kuin toisiin.

Ja asiasta yleisesti, ei kannata murehtia mitä muut ajattelevat itsestä, ja mitä väliä vaikka ajattelisivatkin jotain, so what? Useimmat itseasiassa ovat niin keskittyneitä juuri tähän ajatukseen - että mitä muut ajattelevat itsestä - että he eivät edes tule ajatelleeksi miltä muut näyttävät, tai jos sattuva ajattelemaankin, eivät anna sille juuri painoarvoa.

• mie9isse

Heh, älä huoli. Minä koitan sisälle 42-vuotiaana :)

• eisitätiedä

Aloitin opinnot 35-vuotiaana. Pääsin opiskelemaan ensimmäisellä yrityksellä. Kaikki yli 18-vuotiaat eivät ole hakeneet monta kertaa. Ei tämmöisiin asioihin kukaan kiinnitä huomiota.

Itse asiassa en ole koskaan saanut tietää, kuinka monen yrityksen jälkeen kukin on opiskelemaan päässyt. Iästä sitä ei voi päätellä. Paitsi jos on 18-vuotias, tuskin ehti monta kertaa hakea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      97
      8624
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4249
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1488
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1170
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe