Tässä muutama kuva. Klikatkaa oikealla olevasta nuolesta, että näette kaikki kuvat. Muutaman vuoden olen kuvaillut. Toivoisin kommentteja.
http://aijaa.com/NvLZvX
Mitä mieltä olette kuvistani?
5
302
Vastaukset
- miukuu
Ihan kivoja.
- Dserh Mwwery
Sommittelu ok ja teknisesti onnistuneita, valotus ja terävyys riittävästi paikallaan mielestäni. Erityisesti pidin joutsenkuvasta.
Muut paitsi puna-ailakki onnistuneitai. Kyseisessä kuvassa on liian pieni syväterävyys alue.Kuva ei kerro itse kasvista oikein mitään. Olisi hyvä jos näkisi millainen itse kasvi on. Nyt näkee vain sen kukinnon.
Kuvat on muuten teknisesti onnistuneita valotus ja tarkennus suurinpiirtein kohdallaan. Myös rajaukset aika hyviä. Ei liikaa taustaa, mutta riittävästi. Joutsen kuvassa ajoitus aika hyvä.- 0n_tää
Peippo kuva on hyvää tasoa perinteisenä.
Sorsakuvassa jos olisi skarppi silmästä niin hyvä olisi. Onko terävä missään kohtaa. Silmähän on näissä kuvissa pitäisi olla se tarkka kohta, perinteisesti.
Kasvikuvassa ei tosiaan terävyysalue riitä eli ei oikein toimi.
Joutsenkuva on minulle vähän ankea, tausta, värisävyt... - Penna_69
Kuvat oli ok, ja paras oli joutsenkuva (parempi kuin ok). Joutsenkuvan sävyt kertovat hienosti tietystä vuodenajasta, säästä ja tunnelmasta, ja sikäli kuva oli vaikuttavin, ja ajoitus oli hyvä kuten joku jo kirjoittikin. Muut kuvat olivat juuri vain ok, eli lähikuvia aiheista, sinänsä ihan käyttökelpoisia, peippo ja sorsa ehkä vähän pehmeitä (liekö optiikan vika), kummassakaan ei ihan paras valo, valotus sinänsä oikea, ja makrokuviin toivoisin myös hiukan lisää syväterävyyttä, mutta noista kuvista puuttui se joka erottaa ne muista samanlaisista joita jokaisella on... Passikuvina ok. Kirjoja ja lehtiä ym. suunnittelevena joudun kuitenkin käyttämään työssäni huomattavasti huonompaakin aineistoa, joten tuosta kun vielä kehityt niin hyvä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1397648KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237091Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693623Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521383256Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092784Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442318- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261566Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457