mitä sanoa jos haukutaan läskiksi? :D

zbn113

Moi minua ei kiusata vaan jotkut vaan haukkuu läskiksi. Oon isokokonen ja pitkä mitä sanoa vastaan kun joku haukkuu? Jotain hauskaa :DD

84

7084

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttava käsi

      Harmi että sinua on haukuttu ja se on todella väärin . Älä välitä siitä mitä ne sanoo älä ota kuulevaankaan korvaasi haukkumisjuttuja !

      kosto lauseet :

      "kato peiliin "
      " vessas on peili "
      "haista sinä mursu paska"
      " paraski puhuja "

      • Läski poika

        Ei vaan: "YLIPAINO ON YLIVOIMAA!" ja sit pitää vetää kiusaajaa turpaan niin että sen läskit tummuu minkä jälkeen teabaggaat sen naamalla niin että sun läski perse uppoaa sen naamaan yhä uudestaan ja uudestaan. Ei uskalla valittaa opelle. :-D


      • LäskiPerse!
        Läski poika kirjoitti:

        Ei vaan: "YLIPAINO ON YLIVOIMAA!" ja sit pitää vetää kiusaajaa turpaan niin että sen läskit tummuu minkä jälkeen teabaggaat sen naamalla niin että sun läski perse uppoaa sen naamaan yhä uudestaan ja uudestaan. Ei uskalla valittaa opelle. :-D

        HAHAAHAA REPESIN TÄYSIL!


      • Anonyymi

        Treenaa voimaa ja kato että kuka on maasss


      • Anonyymi

        OMG noi takas jutut oli niin hyviä mullekki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treenaa voimaa ja kato että kuka on maasss

        Okei mutta sit jos sanon turpa kiinni niin se vastaa no kuule mulla ei oo turpaan hevosilla on turpa


    • läskiä kantava

      ''mitä sitten? itepä läskini kannan''

    • axelfoley

      Sano kiusaajalle jotta-onneks mä en oo tommonen niinku sä.

      • Hiemanlihava

        "mutsis on"


      • Anonyymi

        😫😲😏sanon


    • voivoivoivoivoivoi

      Jos kiusaajasi on mielestäsi rumempi kuin sinä, voit sanoa, että ennemmin läski kuin noin ruma.

      • Servaatvaan

        Voi sanoa jonkun näistä:
        Raapiiko se jotenkin sun persettä jos kaikki ei haluu olla samanlaisia?
        Kiitos tiedosta!
        Haittaaks se sun elämää?
        Jos sulla ei oo mitään järkevää sanottavaa niin ei oo pakko puhua.
        Hmm.. No on mulla silmät ja peili itelläkin niin en tarvii sua kertomaan millanen mä oon.
        Huono päivä tai jotain?
        Et parempaa sanomista keksiny?


        Siinä nyt muutama.


      • orimfi
        Servaatvaan kirjoitti:

        Voi sanoa jonkun näistä:
        Raapiiko se jotenkin sun persettä jos kaikki ei haluu olla samanlaisia?
        Kiitos tiedosta!
        Haittaaks se sun elämää?
        Jos sulla ei oo mitään järkevää sanottavaa niin ei oo pakko puhua.
        Hmm.. No on mulla silmät ja peili itelläkin niin en tarvii sua kertomaan millanen mä oon.
        Huono päivä tai jotain?
        Et parempaa sanomista keksiny?


        Siinä nyt muutama.

        Osa noista toimii hyvin


      • Anonyymi

        Tai että ” minä voin aina laihduttaa, mutta sinä et voi tehdä naamallesi yhtään mitään ”


      • Anonyymi
        Servaatvaan kirjoitti:

        Voi sanoa jonkun näistä:
        Raapiiko se jotenkin sun persettä jos kaikki ei haluu olla samanlaisia?
        Kiitos tiedosta!
        Haittaaks se sun elämää?
        Jos sulla ei oo mitään järkevää sanottavaa niin ei oo pakko puhua.
        Hmm.. No on mulla silmät ja peili itelläkin niin en tarvii sua kertomaan millanen mä oon.
        Huono päivä tai jotain?
        Et parempaa sanomista keksiny?


        Siinä nyt muutama.

        5/5 :D tai et oliko toi se sun paras toisti minkä keksit


    • hehhehhee

      Kiitos! Eipä kukaa on hirveemmin kumminkaa mitää sanonu ku oon niitä niin paljon pidempi

      • Anonyymi

        Mutta jos annetaan liika nimiä ja haukutaan vaikka miksi niin kyllä se on mielestäni väärin


    • kfkdfkfgd

      no vittu sano et jos tulee tulva ni sä sentää kellut ku se haukkuja hukkuu kun on niin optimaalisissa painoissa

    • Hiljaisuus!

      "Joku on tainnu istua aamulla sitruunojen päälle kun pitää puhua täyttä paskaa!"

    • Mieluummin onnellinen läski kuin katkera kääpiö.

      • Toimisiko tämä vaikka ?

        Juice oli vastannut et mä oonkin kuulkaa ontto :)!

        Ne tajuu ite olevansa niitä onttoja!

        En ollut lihava mutta olin " olkapäätön, muodoton takapuoli, avuton " jne eli vaikka olin ns hyvännäköinen sain kuulla samaa paskaa! Mutta latasin kyl takaisin ! Aina ei onnannu mut useimmiten toimi jos keksi hämmentävän vastauksen!

        Esim : - vittu sä oot läski!
        Vastaus: - ai sä annat tommosen roolin mulle mihin sä läskejä tarviit? Ai sä tarviit sii mua?

        Toinen : vähä oot paksu jätkä!
        vastaus: - toi on kiusaamista!

        Kolmas: - tukehdu hei noihin läskeihisi!
        VAstaa: - jaa , en kyllä aatellu noin tehhä mutta kiitti vinkistä!

        Mitä nasevampaa keksit joka vie purjeista tuulen niin sitä parempi!


      • Servaus kioski
        Toimisiko tämä vaikka ? kirjoitti:

        Juice oli vastannut et mä oonkin kuulkaa ontto :)!

        Ne tajuu ite olevansa niitä onttoja!

        En ollut lihava mutta olin " olkapäätön, muodoton takapuoli, avuton " jne eli vaikka olin ns hyvännäköinen sain kuulla samaa paskaa! Mutta latasin kyl takaisin ! Aina ei onnannu mut useimmiten toimi jos keksi hämmentävän vastauksen!

        Esim : - vittu sä oot läski!
        Vastaus: - ai sä annat tommosen roolin mulle mihin sä läskejä tarviit? Ai sä tarviit sii mua?

        Toinen : vähä oot paksu jätkä!
        vastaus: - toi on kiusaamista!

        Kolmas: - tukehdu hei noihin läskeihisi!
        VAstaa: - jaa , en kyllä aatellu noin tehhä mutta kiitti vinkistä!

        Mitä nasevampaa keksit joka vie purjeista tuulen niin sitä parempi!

        jos joku haukkuu läskiksi niin tässä on muutama vastalause:
        1) Hittoko sä oot läski!
        Vastaus: Huutelee se joka ei mahdu ovesta sisään ilman 4 tyypin työntö voimaa.
        2) Saatana sä oot läski
        Vastaus: no eihän se pitäis olla sun tulitikun ongelma!
        3) Läski kasa!
        Vastaus: älä inise! Missä muuten teetätit tuon paidan? Ei muuten saa kaupasta noin leveitä!
        4) Lattia hajoaa ku oot noin läski!
        Vastaus: no mistä noi läskit jalan jäljet tuli? (osoita sormella ja odota et se kääntyy katsomaan) ja kun se kääntyy niin lyö täysillä naamaan ja sit se menee itkien pois...


    • ahhh

      Minkä pitunen oot?

      • Servasin!

        pidempi ku sun kyrpäs


      • JätkäOnServaaja
        Servasin! kirjoitti:

        pidempi ku sun kyrpäs

        OUUUUUUUUUU


      • Nathandrake
        Servasin! kirjoitti:

        pidempi ku sun kyrpäs

        -_____________-


    • kehossa siis

      Läskeille sentään Voi tehdä jotakin, olemattomalle aivokapatsiteetille ei.

      • Dorkat valittaa!

        ainoastaan 1 luokkalaiset valittaa opelle, ne on ainoastaan niin raukkoja! En muuten tiedä ketään niin raukkaa joka valittaa siitä että sitä lyödään! Minuakin lyödään joka viikko enkä välitä! Kipu kuuluu elämään!


      • Anna palaa vaan
        Dorkat valittaa! kirjoitti:

        ainoastaan 1 luokkalaiset valittaa opelle, ne on ainoastaan niin raukkoja! En muuten tiedä ketään niin raukkaa joka valittaa siitä että sitä lyödään! Minuakin lyödään joka viikko enkä välitä! Kipu kuuluu elämään!

        Ei kuulu tulla hakatuksi todellakaan ! Nyt vaan selität itsellesi asiaa noinpäin !

        Ei ei ei sinua ei saa hakata! Kerro tämä selkeästi itsellesi ja heille!!

        Ymmärrän kyllä sinua mutta sinua EI SAA HAKATA! Ole huolissasi itsestäsi ja vaadippa parempaa tasa arvoista kohtelua!!

        Sinä pystyt siihen me tuemme!


      • Dorka666
        Dorkat valittaa! kirjoitti:

        ainoastaan 1 luokkalaiset valittaa opelle, ne on ainoastaan niin raukkoja! En muuten tiedä ketään niin raukkaa joka valittaa siitä että sitä lyödään! Minuakin lyödään joka viikko enkä välitä! Kipu kuuluu elämään!

        Niin, eipä opettajalle kannatakaan valittaa, koska ne ovat kiusaajien puolella kiusattua vastaan. Pahimmassa tapauksessa kiusattua rangaistaan valittamisesta.

        Suomessa on läjäpäin ammattitaidottomia opettajia, jotka pitäisi erottaa ammatistaan, koska he sallivat näiden asioiden tapahtua.

        Nimimerkille Dorkat valittaa: Valittaisit itse jonnekin että sinua ei lyötäisi. Silloin sinulla olisi paljon parempi olla. Jos lyödään kotona, voi valittaa perhetutuille, lastensuojeluun tms. Aina löytyy keinoja katkaista vahingollinen kierre, joka on jo muuttanut suhtautumistasi väkivaltaan.


      • Dorkat valittaa!
        Dorka666 kirjoitti:

        Niin, eipä opettajalle kannatakaan valittaa, koska ne ovat kiusaajien puolella kiusattua vastaan. Pahimmassa tapauksessa kiusattua rangaistaan valittamisesta.

        Suomessa on läjäpäin ammattitaidottomia opettajia, jotka pitäisi erottaa ammatistaan, koska he sallivat näiden asioiden tapahtua.

        Nimimerkille Dorkat valittaa: Valittaisit itse jonnekin että sinua ei lyötäisi. Silloin sinulla olisi paljon parempi olla. Jos lyödään kotona, voi valittaa perhetutuille, lastensuojeluun tms. Aina löytyy keinoja katkaista vahingollinen kierre, joka on jo muuttanut suhtautumistasi väkivaltaan.

        ei mulle kotona tehdä mitään! Oon ihan täydellisissä väleissä vanhempiini! En KOSKAAN kerro heille mitä koulussa tapahtuu ja en voisi valittaa lastensuojeluun koska A) en ole lapsi vaan 15v jätkä B) se on NIIN säälittävän nössöä valittaa sinne!


      • Dorka666
        Dorkat valittaa! kirjoitti:

        ei mulle kotona tehdä mitään! Oon ihan täydellisissä väleissä vanhempiini! En KOSKAAN kerro heille mitä koulussa tapahtuu ja en voisi valittaa lastensuojeluun koska A) en ole lapsi vaan 15v jätkä B) se on NIIN säälittävän nössöä valittaa sinne!

        15 v jätkä on vielä aika pieni lapsi. Alaikäinen, josta vanhemmat ovat vastuussa.
        Jos ei lyödä kotona vaan koulussa niin on vielä paremmat mahdollisuudet valittaa minne vaan. Huonosta opettajasta voi valittaa rehtorille, huonoista luokkakavereista voi valittaa opettajille, muille luokkalaisille, muiden luokkien oppilaille, omille vanhemmilleen, koulukuraattorille, nuorten tukipalveluun tai vaikka sinne lastensuojeluun. AIna voi myös vaihtaa luokkaa, koulua tms.

        Minusta on säälittävän nössöä tilanteeseen alistumista jos et valita siitä että sinua lyödään. Jokainen järkevä ihminen valittaisi. Tulet varmasti katumaan valintaasi myöhemmällä iällä jos annat tilanteen jatkua, sen takaan.

        Ei ole kovan jätkän merkki yrittää selvitä omin päin jos resurssit eivät riitä. Koska sinua lyödään oletan että resurssisi eivät riitä. Lopeta säheltäminen ja tee asioille jotain!


      • Dorkat valittaa!
        Dorka666 kirjoitti:

        15 v jätkä on vielä aika pieni lapsi. Alaikäinen, josta vanhemmat ovat vastuussa.
        Jos ei lyödä kotona vaan koulussa niin on vielä paremmat mahdollisuudet valittaa minne vaan. Huonosta opettajasta voi valittaa rehtorille, huonoista luokkakavereista voi valittaa opettajille, muille luokkalaisille, muiden luokkien oppilaille, omille vanhemmilleen, koulukuraattorille, nuorten tukipalveluun tai vaikka sinne lastensuojeluun. AIna voi myös vaihtaa luokkaa, koulua tms.

        Minusta on säälittävän nössöä tilanteeseen alistumista jos et valita siitä että sinua lyödään. Jokainen järkevä ihminen valittaisi. Tulet varmasti katumaan valintaasi myöhemmällä iällä jos annat tilanteen jatkua, sen takaan.

        Ei ole kovan jätkän merkki yrittää selvitä omin päin jos resurssit eivät riitä. Koska sinua lyödään oletan että resurssisi eivät riitä. Lopeta säheltäminen ja tee asioille jotain!

        jäkäjäkäjäkäjäkä! Teenhän mä asian eteen jotain: vedän turpaan takaisin! Eikä muuten tuu katumaan! Tämä on normaalia elämää! Ja miksihän sinäkin itket siinä mun asioille! On niinku meinaan mun eikä sun asia! En valita koska se on nössöä/dorkaa!


      • Dorka666
        Dorkat valittaa! kirjoitti:

        jäkäjäkäjäkäjäkä! Teenhän mä asian eteen jotain: vedän turpaan takaisin! Eikä muuten tuu katumaan! Tämä on normaalia elämää! Ja miksihän sinäkin itket siinä mun asioille! On niinku meinaan mun eikä sun asia! En valita koska se on nössöä/dorkaa!

        No älä sitten välitä. Vedä kaikkia turpaan ja piekse jokainen muukin joka itkee omaa kohtaloaan. On muuten niiden ihmisten oma asia itkevätkö vai eivät, joten jäkätät itse turhaan edelliselle kirjoittajalle. Opi sietämään tämä maailma. Sitten 60-vuotiaana kiroat, että olit joskus lapsellinen ja tyhmä kiusaajapoika, jonka tekoja ei takaisin saa. Joudut kantamaan vielä sellaiset määrät kylmää vettä, että et edes osaa kuvitella sitä. Oma vikasi jos olet jopa täysin haluton muuttamaan toimintaasi. Olet valinnut kärsimyksen, ja sinä kärsit. Kärsi sitten kunnolla ja katkeroidu. Olet jo katkera, senhän huomaa kirjoituksistasi. Mutta kaikki eivät aina tajua näitä asioita ajoissa. Olen kokenut nämä jutut omakohtaisesti, joten tiedän mistä puhun. Mutta sinä et halua kuunnella, joten ehkä on parasta lopettaa. Elämä opettaa jos ei muu.


      • Dorkat valittaa!
        Dorka666 kirjoitti:

        No älä sitten välitä. Vedä kaikkia turpaan ja piekse jokainen muukin joka itkee omaa kohtaloaan. On muuten niiden ihmisten oma asia itkevätkö vai eivät, joten jäkätät itse turhaan edelliselle kirjoittajalle. Opi sietämään tämä maailma. Sitten 60-vuotiaana kiroat, että olit joskus lapsellinen ja tyhmä kiusaajapoika, jonka tekoja ei takaisin saa. Joudut kantamaan vielä sellaiset määrät kylmää vettä, että et edes osaa kuvitella sitä. Oma vikasi jos olet jopa täysin haluton muuttamaan toimintaasi. Olet valinnut kärsimyksen, ja sinä kärsit. Kärsi sitten kunnolla ja katkeroidu. Olet jo katkera, senhän huomaa kirjoituksistasi. Mutta kaikki eivät aina tajua näitä asioita ajoissa. Olen kokenut nämä jutut omakohtaisesti, joten tiedän mistä puhun. Mutta sinä et halua kuunnella, joten ehkä on parasta lopettaa. Elämä opettaa jos ei muu.

        huomio yksi asia: lyönti ei ole kiusaamista. Minä olen murrosiässä ja muutun, on stressiä ja aggressiivisuutta. Se menee ohi, ei tarvitse esittää isää! Ok?


    • Elämä arvokas kaikille

      Tytär 12v tuli tänään koulusta itkien kotiin ja sanoi että koko paikkakuntamme on täynnä inhottavia ihmisiä. Vuotta vanhempi poikaporukka oli haukkunut läskiksi.. Isänä tunsin, että sydämmeni särkyy lapseni pahaa mieltä katsoessa. Voisivat 7-luokkalaiset pojat jo opetella asiallista käytöstä, ei johda mihinkään hyvään sellainen käytös. Koittakaa vanhemmat opettaa lapsillenne kohteliampaa käytöstä, pyydän kolmen tytön isänä.

      • tyttö13v

        tunnen tunteen :'C...


    • Luonnon laki

      Tämä on se kuuluisa luonnon laki, tuolla tyylillähän nämä kusipäät häviävät tältä maailmalta, heti aikuisena kun ne menevät kapakkaan ja aukovat päätänsä vähänkin väärälle porukalle niin löytävät nimensä hautakivistä... näin se menee. Suosittelen ottamaan selvää ketkä haukkuivat ja menet joskus isommalla porukalla hakkaamaan paskat pihalle!

      • Pitäkää puilianne

        Isä on ihan oikein huolissaan ! Kyllä pitäisi opettaa paremman käytöstavat! Koeta kestää isä! Kiusaaminen on hyvin väärin!


    • Sano näin

      Sinä: Älä kiusaa isompiasi tai tulee turpiin!
      Kiusaaja: Et sä pysty mulle mitään tekemään
      Sinä: Katotaanko? Et jaksaisi työntää mua metriäkään, mutta jos istun päällesi sulla on ilmat pihalla etkä voi tehdä mitään!
      Kiusaaja: (Juoksee pakoon ja on seuraavan tunnin hiljaa)

    • käsimerkki

      Kansavälinen käsimerkki toimii koska sen ymmärtää kaikki.

    • Dingdin

      "No jos mä oon läski, nii sä oot ruma. Mä voin aina laihduttaa mut mitä ittelles teet?"

    • Served*

      No itte mä kiloni kannan! Tahotko et istun sun päälle!? Mul on vaa mehukasta lihaa, tahotko maistaa? Sää oot läski mut mää en oo! Ja sitvaa lopuks sanot Served!

    • spreekt jij nederlands

      Sanot että oot liian hieno ihminen mahtuaksesi pieneen kehoon :)

    • nojaa

      Sannoisin varmaan että ompahan aenakkii lämmin, tuollaset kukkakepit paleltuu helepommin

    • Toimii.

      Paras vastaus on "mitä sitten".

      - Oot läski.
      - Mitä sitten?
      - Ärsyttää vaan katella tollasta läskiä.
      - Jaa, mitä sitten?
      - Voisit laihduttaa.
      - Miksi?
      - No kun sä näytät niin rumalta läskinä.
      - Jaa mitäs sitte?
      jne.

    • XDheheLOL

      "Sentää varaa syödä"

      "Ei su mutsiskaa/faijakaa ollu yhtää parempi"

      "Turpakii tai astun päälle" (XD)

    • KookosBanaaniPersikka5+9

      Sano että:harmi et sull on vähä ylimäärästä mut niin on mullaki:,D mä oon servannu tollee pari haukkujaa,niiden ilmeet oli niin jäätävii:,D yritä tota

    • turpaanvaan

      älä sano sille mitään lyö niin kova kuin jaksat hänen nenään
      kun hän pupee poraa ni lyö kyynerpäällä palleaan . sen jälkeen potkaset polvella päähän

    • Pysy Kovana.

      Nuo kaikki oli surkeita repliikeitä. Todellinen itsensä puolustaminen ja arvoon laittaminen tulee suoraan sydämestä, asenteella: Ei kiinnosta vi.ttuakaan.

      Pitää olla ryhti suorassa, kädet pois taskuista -rentona kropan molemmin puolin ja jos kiusaaja lähestyy ja tilanne näyttää uhkaavalta niin vaihda huomaamattomasti hivuttautuen kylkiasentoon, täten voit suojella itseäsi paremmin.

      Sano suoraan: ''Minä en kuuntele tuollaista, koska sinulla ei ole oikeutta puhua minulle näin.'' -Tarkoita sitä ja pidä katsekontakti sitä kadottamatta.

      Tai sano näin: ''Minä en pidä siitä, miten sinä puhut minulle ja se ei tunnu kivalta joten lopeta.'' -Tarkoita sitä ja pidä katsekontakti sitä kadottamatta.

      [Älä koskaan näytä kiusaajalle pelkääväsi häntä. Älä koskaan näytä tunteita hänelle, sillä jos hän tajuaa että pelkäät häntä -Hän jatkaa koska näkee sinussa lähteen.]

      Jos tilanne tuntuu epämukavalta, ota etäisyyttä.

      Jos tilanne menee ahdistavaksi ja kiusaava ihminen jatkaa, kävele pois.

      Jos sama ihminen seuraa, eikä jätä sinua rauhaan -Ota välttömästi asia puheeksi aikuisen kanssa tai jos olet iäkkäämpi, puhu kenelle tahansa auktoriteetissä korkeammalle ihmiselle.

    • älä kato jos et halu

      Sano vaikka että Mikä ongelma se Sulle on? tai jotain että Onko se joku ongelma? mitä se sua liikuttaa

    • sdfg45dg345

      Se on sellanen juttu että fyysinen väkivalta tai sanallinen ilkeys on melkein ainoita juttuja jonka tiedän toimivan.Yleensä tollanen jatkuu siihen ensimmäiseen tai toiseen kertaan kun kunnolla pistää takaisin. Olet lapsien kanssa tekemisissä, aikuiset eivät kiusaa enää.

    • turpakiinniomaponnistus

      "et kyllä näytä hyvältä minun silmissäni, että kannattaako huudella?". Itse olen kyl, itseni takia laihduttanut ja voin vakuuttaa: Tyhmimpiä möläyttelijöitä ei auta mikään.Hauta-arkkuun asti raahaavat mukanaan yksinkertaistavat "läskituomionsa" Eli ei kannata välittää heistä, mutta kyllä itsestä

    • äläolenössö

      Pesismaila ja lyöt pataan.

    • jepnephep
    • 2002200

      Luin noita vastauksia ja minusta jotku oli turhan agresiivisia minä ainakin olen kysyny haukujalta suoraan ja jämäkästi että mitä se sitä haittaa et oon pullea ja jos se sanoo että ei jaksa kattoon niin sanon et älä kato ja jos jatkaa niin kysyn että haenko aikusen selvittään tätä jos se alkaan haukkuun juoruämmäks niin en välitä ja kysyn uuestaan haenko aikusen ja jos haukkuu uuestaan niin haen aikusen ja jos se sanoo et niin vastaan että antiolla sitten viiminen kerta ku haukut tai haen välittömästi aikusen se on auttanu

    • K.T.USA

      Sano sille," minä olen lihava ,ja sinä olet ruma ", minä voin pudottaa painoani .......???

    • LäskiMutKaunis

      Sano sille: Mä oon lihava, mut sä oot ruma, eikä siihen vaivaan laihduttaminen auta.

    • MorjeMorje

      Sano sille''Ainaki mul o ruokaa varaa'' Sit vaa vierit sen yli

    • rekt35325

      Jos oot isokokonen älä sano mitään, nosta vaan yhellä kädellä ilmaan ja läpsi toisella naamalle ja sano hyi hyi.

    • huomentakulta

      Sinääpääs

    • pääkiikakara

      pääkiikakara jos olen läski sinun mielestäsi sentään minulla on varaa laihtua mutta olet aika ruma etkä voi sitä laihdutamalla pois saada.

    • Pikkasenlihava

      faijas on.

    • Olenkoläski

      Mä olen 4lk painan noin 42kg ja oon 142cm pitkä. yks poika meijän luokalta kokoajan sanoo mulle että oot läski paljon oikein edes painat itse kertoi mulle painavansa 48kg että onko sen niinku oikeutta haukkuu muita läskiksi? Mulla alkaa jo tuntumaan siltä että pitäisi laihduttaa :(

    • LäskiMaha

      Mä oon 12 vuotias ja en oo omasta mielestäni kovin ylipainoinen olen 153cm pitkä ja painan 46 kg ja mun parhaat kaveritkin on ruvennut haukkumaan mua läskiksi ja se on ihan hirveetä

    • Maaaseeeennnuuuus

      Sä itte kannat ne, joten hauku takaisin ja siit sit vaa

    • Hekalius

      ''No ainakin mul ei oo niin vähän omatuntoo että mun pitää kiusata muit jotta saan itteni tuntuu paremmalt''
      ei oo hauska, mutta voi iskee herkkään kohtaan

    • kostooo

      jos kiusaajalla on sisko kerrrot että kun seuraavan kerran näet sen yksin kylillä työnnnät kävyn sen pilluun jolloin haukkujaa aletaan kiusaamaan käpypillun veljeksi

    • Anonyymi

      Tässä on mahtavin vastaua kaikista "lihavuus on vain väliaikaista, mutta tyhmyys ja rumuus on ikuista :)"

    • Anonyymi

      jos sua kiusataan sano sille joka sua kiusaa että:onks sul joku vialla kun kiusaat

    • Anonyymi

      jos haukutaan läskiks sano sille et jos haukut mua en kutsu sinut mun hoplop syntärille

      • sanoin silleen kiusaja itki ja pyysi anteeksi


    • Anonyymi

      Vähän myöhässä vastattu mutta ota pistooli nii ei hauku enää

    • Anonyymi

      Sano vaan etä ” okay noinko sinä ajattelet minusta ” niiltä menee luu kurkkuun ku sanoo sen liiallisen ystävällisellä äänellä

    • Anonyymi

      Toi on ärsyttävää kun haukutaan, on itelläkin kokemusta... lähinnä vaan joko nauran tai olen hiljaa, yleensä toimii.

    • Anonyymi

      Ai ei oo kiusaamista? Jos on jatkuvaa nimettelyä niin on. Muta seli seli nössöilyt ja sano niille et oot vaa hyvin varustautunut ylivoimalla. Ja sano et joo mun paita on vaa peili. Tai et nykkö vasta huomasit, ootko kateellinen. :D ok ei ees kyl haiskoi

    • Anonyymi

      Mitä mä teen jos mua haukutaan imbesilli

      • Anonyymi

        Älä tee mitään. Mutta tee kumminkin se että rakennat itsesi ja haukkujasi väliin muurin etkä päästä haukkujaasi muurin sisäpuolelle, anna hänen huudella muurin yli.


    • Anonyymi

      Ittellä oli sama ongelma. Eka yritin olla itseironinen, mutta kun se ei toiminu nii täydellä pokalla haukuin tän kiusaajan aivan täysin ja referoin kaikkiin sen epäonnistumisiin mitä tiesin. Ei tullu uudestaa.

    • tapa ittes

      • Anonyymi

        Sinä turhake ensin, sinulle ei ole mitään käyttötarkoitusta.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      373
      1372
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1193
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1140
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      973
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      905
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      62
      841
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      760
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      739
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      736
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      163
      618
    Aihe