Niinköhän käy?

Toivoa on

Karstulan hautausmaalla että kaikki roskat jäävät siivoamatta ennen lumen ja räntäsateen tuloa? Viime vuonna oli hautausmaa todella törkeä joulun aikaan.

14

1266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palaillaan

Ei muuta kun ainakin kaikki seurakuntavaalien ehdokkaat töihin. Katsotaan kenen kädessä harava pysyy. Ja kenestä tulee se ÄNIHARAVA.

• kevätsiivous

No--roskat jäävät siis lumen alle?
      Hei haloo---kuka niitä silloin näkee ennen kevättä?
      Hermot kireällä vai?

• linnunlaulunkulli

Itse en menisi hautuumaalle koska mitä lie haudanryöstäjiä, narkkareita ja demoneja siellä piilee. Myöskin päällimen kaloja en söisi koska ovat nekin ovat riivattuja, usein liika suolaus auttaa karkoittamaan pahat henget kaloista

• hautuujuttu
        linnunlaulunkulli kirjoitti:

Itse en menisi hautuumaalle koska mitä lie haudanryöstäjiä, narkkareita ja demoneja siellä piilee. Myöskin päällimen kaloja en söisi koska ovat nekin ovat riivattuja, usein liika suolaus auttaa karkoittamaan pahat henget kaloista

Kalat on ryöpättävä ainakin kolmesti..

• kannatus

Ainakin viime talvena näkyi koko ajan kun lunta ei ollut. Joulun jälkeen oli sekaisin kynttilät ja roskat.

• Anonyymi

Miksi Karstulan hautausmaalla vesipisteet ei toimi, vika on ollut jo tiedossa useamman vuoden. Loppuuko päälimestä vesi vai onko pumput alitehoisia?

• Anonyymi

Eilen ainakin toimi täysin moitteettomasti.

• Anonyymi

Koko seurakunta on alitehoinen

• Anonyymi

Näin on,mitään ei tapahdu kun Seppo lähti pois.

• Anonyymi

Seurakunnassa ei ole oikeaa paimenta.

• Anonyymi

Joko on alkanut hautakivien laputus sielläpäin? Eli kaikki vanhat kivet aiotaan hävittää jossei tule uutta maksua haudan vuokrasta. Pitäkää silmällä omaistenne hautoja jos mahdollista. Seurakunta piiskaa kovalla kädellä nyt.

• Anonyymi

Minä olen pettynyt kun Seppo paimen hyljättiin.Seurakunnassa ei enää saa ääntä kuuluviin.

• Anonyymi

Eikö kukaan uskalla keskustella seurakunnan ongelmista.Ilaman oikeaa paimenta olemme joutumassa kadotuksen tielle!

• Anonyymi

Joudumme kadotukseen koko porukka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe