Karstulan hautausmaalla että kaikki roskat jäävät siivoamatta ennen lumen ja räntäsateen tuloa? Viime vuonna oli hautausmaa todella törkeä joulun aikaan.
Niinköhän käy?
14
1208
Vastaukset
- palaillaan
Ei muuta kun ainakin kaikki seurakuntavaalien ehdokkaat töihin. Katsotaan kenen kädessä harava pysyy. Ja kenestä tulee se ÄNIHARAVA.
- kevätsiivous
No--roskat jäävät siis lumen alle?
Hei haloo---kuka niitä silloin näkee ennen kevättä?
Hermot kireällä vai?- linnunlaulunkulli
Itse en menisi hautuumaalle koska mitä lie haudanryöstäjiä, narkkareita ja demoneja siellä piilee. Myöskin päällimen kaloja en söisi koska ovat nekin ovat riivattuja, usein liika suolaus auttaa karkoittamaan pahat henget kaloista
- hautuujuttu
linnunlaulunkulli kirjoitti:
Itse en menisi hautuumaalle koska mitä lie haudanryöstäjiä, narkkareita ja demoneja siellä piilee. Myöskin päällimen kaloja en söisi koska ovat nekin ovat riivattuja, usein liika suolaus auttaa karkoittamaan pahat henget kaloista
Kalat on ryöpättävä ainakin kolmesti..
- kannatus
Ainakin viime talvena näkyi koko ajan kun lunta ei ollut. Joulun jälkeen oli sekaisin kynttilät ja roskat.
- Anonyymi
Miksi Karstulan hautausmaalla vesipisteet ei toimi, vika on ollut jo tiedossa useamman vuoden. Loppuuko päälimestä vesi vai onko pumput alitehoisia?
- Anonyymi
Eilen ainakin toimi täysin moitteettomasti.
- Anonyymi
Koko seurakunta on alitehoinen
- Anonyymi
Näin on,mitään ei tapahdu kun Seppo lähti pois.
- Anonyymi
Seurakunnassa ei ole oikeaa paimenta.
- Anonyymi
Joko on alkanut hautakivien laputus sielläpäin? Eli kaikki vanhat kivet aiotaan hävittää jossei tule uutta maksua haudan vuokrasta. Pitäkää silmällä omaistenne hautoja jos mahdollista. Seurakunta piiskaa kovalla kädellä nyt.
- Anonyymi
Minä olen pettynyt kun Seppo paimen hyljättiin.Seurakunnassa ei enää saa ääntä kuuluviin.
- Anonyymi
Eikö kukaan uskalla keskustella seurakunnan ongelmista.Ilaman oikeaa paimenta olemme joutumassa kadotuksen tielle!
- Anonyymi
Joudumme kadotukseen koko porukka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983