Niinköhän käy?

Toivoa on

Karstulan hautausmaalla että kaikki roskat jäävät siivoamatta ennen lumen ja räntäsateen tuloa? Viime vuonna oli hautausmaa todella törkeä joulun aikaan.

14

1263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palaillaan

Ei muuta kun ainakin kaikki seurakuntavaalien ehdokkaat töihin. Katsotaan kenen kädessä harava pysyy. Ja kenestä tulee se ÄNIHARAVA.

• kevätsiivous

No--roskat jäävät siis lumen alle?
      Hei haloo---kuka niitä silloin näkee ennen kevättä?
      Hermot kireällä vai?

• linnunlaulunkulli

Itse en menisi hautuumaalle koska mitä lie haudanryöstäjiä, narkkareita ja demoneja siellä piilee. Myöskin päällimen kaloja en söisi koska ovat nekin ovat riivattuja, usein liika suolaus auttaa karkoittamaan pahat henget kaloista

• hautuujuttu
        linnunlaulunkulli kirjoitti:

Itse en menisi hautuumaalle koska mitä lie haudanryöstäjiä, narkkareita ja demoneja siellä piilee. Myöskin päällimen kaloja en söisi koska ovat nekin ovat riivattuja, usein liika suolaus auttaa karkoittamaan pahat henget kaloista

Kalat on ryöpättävä ainakin kolmesti..

• kannatus

Ainakin viime talvena näkyi koko ajan kun lunta ei ollut. Joulun jälkeen oli sekaisin kynttilät ja roskat.

• Anonyymi

Miksi Karstulan hautausmaalla vesipisteet ei toimi, vika on ollut jo tiedossa useamman vuoden. Loppuuko päälimestä vesi vai onko pumput alitehoisia?

• Anonyymi

Eilen ainakin toimi täysin moitteettomasti.

• Anonyymi

Koko seurakunta on alitehoinen

• Anonyymi

Näin on,mitään ei tapahdu kun Seppo lähti pois.

• Anonyymi

Seurakunnassa ei ole oikeaa paimenta.

• Anonyymi

Joko on alkanut hautakivien laputus sielläpäin? Eli kaikki vanhat kivet aiotaan hävittää jossei tule uutta maksua haudan vuokrasta. Pitäkää silmällä omaistenne hautoja jos mahdollista. Seurakunta piiskaa kovalla kädellä nyt.

• Anonyymi

Minä olen pettynyt kun Seppo paimen hyljättiin.Seurakunnassa ei enää saa ääntä kuuluviin.

• Anonyymi

Eikö kukaan uskalla keskustella seurakunnan ongelmista.Ilaman oikeaa paimenta olemme joutumassa kadotuksen tielle!

• Anonyymi

Joudumme kadotukseen koko porukka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      82
      6345
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      289
      5440
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4131
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2890
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      26
      2832
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2083
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1291
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe