Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyvä Diili!

ennakoiriskit

Tässä on jollekkin henkilölle hyvä diili sekä samalla hyvä diili suomalaisille.

Haluatko tienata reilusti rahaa?
Tai
Haluatko auttaa Suomea saamaan verotuloja enemmän ja nopeammin?

Voit ehkä auttaa siinä vastaamalla kysymykseeni.

Ensin kerron vähän taustaa.

Minulla on ollut kohta kaksi vuotta oma yritys, osakeyhtiö jonka omistan 100%.
Liikeidea on erittäin hyvä, (kysyntää löytyy paljon) koska markkinoilla ei ole vastaavaa ja asiakkaat säästävät sen avulla paljon rahaa.
Mutta Yrityksen toimintaa en ole voinut vielä aloittaa koska 4 vuotta kestävä häiriömerkintä luottotiedoissani on estänyt lainan saamista tarvittaviin investointeihin (pakollisiin vakuutuksiin, työntekijöiden työvälineisiin, varaston vuokraan ym.) n. 25 000e

Tämän kuun lopulla häiriömerkintä poistuu, ja pystyn saamaan lainaa.

Vaihtoehtoina Pankki, Finnvera ja tietyt muut tahot vaativat perinpohjaisen liiketoimintasuunnitelman, jossa suurimmat liikesalaisuudet on paljastettava.

Olen kuullut että ihmisten ideoita on niissä varastettu ja kopioitu sillä niissä on kuulema paljon "haita". Yrittäjät ovat niiden jälkeen kuulema huomanneet samana vuonna pari muutakin samoilla ideoilla ja konsepteilla ponnahtanutta uutta yritystä, joten he ovat suositelleet olemaan varovaisia noiden kanssa, sillä kilpailuriskit pitää ottaa hyvin huomioon.

Toista osakasta en myöskään halua ottaa yritykseeni, koska se tulee liian kalliiksi ja aikaa vieväksi monella tavalla.

Haluan siis saada lainan, mutta olla paljastamatta perinpohjaisesti liiketoimintasuunnitelmiani kilpailuriskien välttämiseksi.

Minulla tai läheisilläni ei ole tarpeeksi rahaa eikä omaisuutta mitä pystyy lainan takaukseksi jättää mutta voin henkilökohtaisesti taata lainan.

Lainaajan valitseman parhaan mahdollisen (vaikka videoidun) allekirjoitetun lainakirjan todistajien läsnäollessa voin tehdä, jotta lainaaja voi varmistua 99% varmuudella lainan saamisesta takaisin korkoineen sopimuksen mukaan. Eli 25000e max 20% korkoa, viimeistään tasan vuoden päästä takaisin. Tässä ei ole mielestäni lainaajalle mitään riskiä, sillä kuka haluaisi parinkymmenen tonnin takia heittää loppuelämäänsä hukkaan.

Lainaaja voi vaikka paikan päällä varmistaa henkilötietoni, terveystietoni, perheeni osoitteen, osoitteeni ja että suurin osa lainasta menee tiettyihin investointeihin (vakuutukset, vuokrat tietyt työvälineet).

Itse olen virheistä oppineena jatkossa vastoinkäymiset ennakoinut erittäin hyvin ja 99% varma tässä että molemmat reilusti voittaa.

Ainut ongelma on että
Mistä voisin saada tämänlaisen lainan? Olen 21-vuotias jolla ei ole Vielä vakituisia tuloja.

Jos tiedät, (ja haluat auttaa minua, itseäsi, perhettäsi, kavereitasi, yhteiskuntaa ja ympäristöäsi)
niin kerrothan tässä tai laitathan minulle sähköpostia, kiitos!
([email protected])

3

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voittajan Asenne

      Hyvä tuo 99%. Hullu ei ota kaikkia mahdollisuuksia huomioon.
      Liiketoiminnan alottaessa Ikinä ei voi olla 100% varma.
      Salama voi vaikka tappaa tai rosvokopla voi odottaa oven takana.
      Rosvojenkin saalista voi minimoida, mutta Kellään ei ole silmiä selässä.

      Lisäksi Hyvältä takaukselta tuo minusta kyllä kuulostaa.
      Kuka laittaisi asumisensa, perheensa, sekä koko elämänsä ja tulevaisuutensa vaaraan kusettamalla pienet parikymmentä tuhatta?

      Jos rikollisesta olisi kysymys niin varmaan repisi nuo rahat jostain pikku rikoksesta mielummin kuin asettaisi nuo edellä mainitut vaaraan. Ei tarvitsisi myöskään todistaa kenellekkään mihin ne rahat menee.
      ------------------
      Myöskin lainan ottajalla uhkana olisi todistajia ja muita (epätodennäköisissä) mahdollisessa "käsiperinnässä" tai oikeuskäsittelyssä, jos AP olisi niin tyhmä että haluaisi pilata parin kymmenen tonnin takia loppu elämänsä.

      Lisäksi ihmisen teot kertoo enemmän kuin sanat.
      Jos joku on ylpäänsä noin itsevarma että hän on luottavaisesti valmis antamaan lainaajan käsiin tähän koko elämänsä, niin eiköhän se kerro jo paljon.

      Lainan muiksi vakuuksiksi, henkilökohtaisten luottotietojensa (jotka vaikuttaa kaikkeen) ja elämänsä lisäksi hän varmaan voisi laittaa lisäksi noita "tiettyjä työvälineitä" -papereineen,
      joiden ostamista hän on luvannut lainan antajan seurata.
      Lainan antajahan sai päättää parhaan mahdollisen velkakirjan.
      -----------------
      Uskon että hänen suunnitelmansa tulee onnistumaan, tuskin hän olisi päättänyt tulla tänne pilaamaan elämänsä ja tulevaisuutensa.

      Jos ei uskalla katsoa niin ei myöskään voita. Todennäköistä on että sitten myöhemmin isosti kaduttaa kun joku toinen uskaltava osteleekin maksimissaan vuoden päästä noin isoilla korkovoitoilla itselleen kaikkea kivaa.

      • huijaritlinnaan

        Samanlainen teksti ja kappalejako kuin aloittajalla :---D. Onko tullut paljon lainantarjoajia?


    • SijoittajaTeuvo

      Täällä yx kiinnostunu lainaamaan. Sopiix 25% korko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe