Mikäs tää Pelle Antti on?

ISO-faija T.G.

Ja ihan vaatesuunnittelija....? Huh huh!
Jos tää poika on suunnitellut itse vaattensa typerää hattua ja reikäisiä housujaan myöten niin melkoisen epäonnistunut on ammatinvalinnassaan!?
Ja hullu täytyy olla jos tommoisia riepuja päälleen laittaa,saati sitten ostaa!

11

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no joopajoo

      Samaa kalberiahan se juunattahani on, epäsosiaalisen näköinen rotta, jolla nenässä rengas.
      Tätä Anttia meinostetaan suunnittelijana, suunnitellut ehkä pari riepua ja siinä se.

    • Muutan venäjälle

      Pelle oli sitten mitoittanut lakkinsa oikeaan kokoon? ihan itse sinne mahtuisi istumaan? Voi jesus mikä pelle! Pelle oli ihan luuviulu, mistä helvetistä noita homoja sikiään tuonne Extraan ja aivan alkaa hävettää että onko suomi homojen luvattu maa vai mistä nyt tuulee kun joka toinen vastaan tulija on näköjään homojen homo? Kurjaksi on menny hetoron elämä täällä homojen valtakunnassa :(

    • Hyi,helvata

      Tuottaja Räisänen on piilohomo ja haalii kaikki sekohomot ohjelmaansa...

      • taso nollassa

        Eihän tuo ole ITSE suunnitellut tuota lakkia,, sehän on KOPIO amerikasta,,

        Minä ainakin olen ennen tuon poitsun syntymääkin jo nähnyt tuollaisia lakkeja amerikkalaisissa elokuvissa.

        Kyllä taas löydettiin,, SUURI TAITEILIJA, saulin seuraan,, voi elämän kevät.


      • hjku
        taso nollassa kirjoitti:

        Eihän tuo ole ITSE suunnitellut tuota lakkia,, sehän on KOPIO amerikasta,,

        Minä ainakin olen ennen tuon poitsun syntymääkin jo nähnyt tuollaisia lakkeja amerikkalaisissa elokuvissa.

        Kyllä taas löydettiin,, SUURI TAITEILIJA, saulin seuraan,, voi elämän kevät.

        Miten niin kopio Amerikasta? Samantyyppisiä hattuja on varmaan ollut aiemminkin, mutta juuri tuon kuuluisan hatun suunnitteli britti Vivienne Westwood 1980-luvun alussa.


    • pelle hermanni

      Opetelkaa hiihtämään ja suksikaa kuuseen juntit. En tiedä kestä Antista puhutaan, mutta ilmeisesti BB-extrassa olleesta henkilöstä. Tää on niin tyypillistä suomalaista keskustelua. Ottaisitte mallia esim. ruotsista. Siellä ollaan päästy jo ihan toiselle tasolle tässä kaikessa. Suomalaiset on juntteja näköjään edelleenkin.

      Kaikki edellä vastanneet olette homoja pohjimmiltaan. Ette vaan myönnä sitä.

    • justiinsa juu

      Sitä en osaa sanoo, et oonko salahomo vai en, mut eiks Pekka Puupäällä ollu tommonen hattuviritys ennenmuinoin. Tästä hatusta ei puuttunu ku päivänkakkara. Puupää siel jo olikin hatussa sisällä.

      • kakkara

        Oikein muistit.Kyl nauratti ku katoin iso räysä päässä hintelä nälkää nähnyt liero alla.


    • MarkkinaPelle

      Jonathan käyttää Antin suunnittelemia vaatteita talossa. J on siis Antin ostettu mannekiini. Antti kavereineen äänestävät Jonathania, jottei häädetään talosta. Täytyyhän kuteet saada lisää markkina-aikaa. Melkoisen kierosti suunniteltu juttu markkinoinnin tehostamiseksi, mutta Jonathanin ärsyttävyyden vuoksi käykin päinvastoin.

    • Lännen mies

      Tuollanen hattu päähän ja revolveri vyölle niin John Waynekin kalpenisi.

      • ouyitr

        Ei kukaa tervejärkinen vedä nuota niinsanottuja vaatteita päälleen..

        Johan sitä joutuu naurualaiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe