Mikäs tää Pelle Antti on?

ISO-faija T.G.

Ja ihan vaatesuunnittelija....? Huh huh!
Jos tää poika on suunnitellut itse vaattensa typerää hattua ja reikäisiä housujaan myöten niin melkoisen epäonnistunut on ammatinvalinnassaan!?
Ja hullu täytyy olla jos tommoisia riepuja päälleen laittaa,saati sitten ostaa!

11

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no joopajoo

Samaa kalberiahan se juunattahani on, epäsosiaalisen näköinen rotta, jolla nenässä rengas.
      Tätä Anttia meinostetaan suunnittelijana, suunnitellut ehkä pari riepua ja siinä se.

• Muutan venäjälle

Pelle oli sitten mitoittanut lakkinsa oikeaan kokoon? ihan itse sinne mahtuisi istumaan? Voi jesus mikä pelle! Pelle oli ihan luuviulu, mistä helvetistä noita homoja sikiään tuonne Extraan ja aivan alkaa hävettää että onko suomi homojen luvattu maa vai mistä nyt tuulee kun joka toinen vastaan tulija on näköjään homojen homo? Kurjaksi on menny hetoron elämä täällä homojen valtakunnassa :(

• Hyi,helvata

Tuottaja Räisänen on piilohomo ja haalii kaikki sekohomot ohjelmaansa...

• taso nollassa

Eihän tuo ole ITSE suunnitellut tuota lakkia,, sehän on KOPIO amerikasta,,

Minä ainakin olen ennen tuon poitsun syntymääkin jo nähnyt tuollaisia lakkeja amerikkalaisissa elokuvissa.

Kyllä taas löydettiin,, SUURI TAITEILIJA, saulin seuraan,, voi elämän kevät.

• hjku
        taso nollassa kirjoitti:

Eihän tuo ole ITSE suunnitellut tuota lakkia,, sehän on KOPIO amerikasta,,

Minä ainakin olen ennen tuon poitsun syntymääkin jo nähnyt tuollaisia lakkeja amerikkalaisissa elokuvissa.

Kyllä taas löydettiin,, SUURI TAITEILIJA, saulin seuraan,, voi elämän kevät.

Miten niin kopio Amerikasta? Samantyyppisiä hattuja on varmaan ollut aiemminkin, mutta juuri tuon kuuluisan hatun suunnitteli britti Vivienne Westwood 1980-luvun alussa.

• pelle hermanni

Opetelkaa hiihtämään ja suksikaa kuuseen juntit. En tiedä kestä Antista puhutaan, mutta ilmeisesti BB-extrassa olleesta henkilöstä. Tää on niin tyypillistä suomalaista keskustelua. Ottaisitte mallia esim. ruotsista. Siellä ollaan päästy jo ihan toiselle tasolle tässä kaikessa. Suomalaiset on juntteja näköjään edelleenkin.

Kaikki edellä vastanneet olette homoja pohjimmiltaan. Ette vaan myönnä sitä.

• justiinsa juu

Sitä en osaa sanoo, et oonko salahomo vai en, mut eiks Pekka Puupäällä ollu tommonen hattuviritys ennenmuinoin. Tästä hatusta ei puuttunu ku päivänkakkara. Puupää siel jo olikin hatussa sisällä.

• kakkara

Oikein muistit.Kyl nauratti ku katoin iso räysä päässä hintelä nälkää nähnyt liero alla.

• MarkkinaPelle

Jonathan käyttää Antin suunnittelemia vaatteita talossa. J on siis Antin ostettu mannekiini. Antti kavereineen äänestävät Jonathania, jottei häädetään talosta. Täytyyhän kuteet saada lisää markkina-aikaa. Melkoisen kierosti suunniteltu juttu markkinoinnin tehostamiseksi, mutta Jonathanin ärsyttävyyden vuoksi käykin päinvastoin.

• Lännen mies

Tuollanen hattu päähän ja revolveri vyölle niin John Waynekin kalpenisi.

• ouyitr

Ei kukaa tervejärkinen vedä nuota niinsanottuja vaatteita päälleen..

Johan sitä joutuu naurualaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe