Eipä ole roskalehti Seiska kommentuinut lehdessään tyhmää kirjoitustaan :(

Harmittaa

Luulisi että olisivat saaneet useiltakin wiccoilta palautetta järjettömään juttuunsa, mutta eivät vaivaudu näköjään kommentoimaan.
Selailin uusimman lehden läpi eikä mitään pientäkään uutista ko.asiasta näkynyt.
Te jotka lähetitte sinne sänköpostia, saitteko minkäänlaista vastausta takaisin?

11

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaavaris

      Saattaa vain johtua siitä, ettei kovin moni wicca lue seiskaa... =)

      • luminara

        Kaikki täällä keskustelussa käyvät wiccat nyt laittaan valituskirjeitä seiskalle, eiköhän oikaisu ilmesty... Tosin taidat olla oikeassa sen suhteen, ettei kovinkaan moni wicca taida kyseistä lehteä lukea, itse luen sitä todella harvoin...


      • luminara kirjoitti:

        Kaikki täällä keskustelussa käyvät wiccat nyt laittaan valituskirjeitä seiskalle, eiköhän oikaisu ilmesty... Tosin taidat olla oikeassa sen suhteen, ettei kovinkaan moni wicca taida kyseistä lehteä lukea, itse luen sitä todella harvoin...

        Niin mitä seiskassa oltiin kirjoitettu? Kiinnostukseni heräsi sattumalta kun en itse ole päässyt lehteen mitenkään käsiksi..


      • Harmittaa
        Mileana kirjoitti:

        Niin mitä seiskassa oltiin kirjoitettu? Kiinnostukseni heräsi sattumalta kun en itse ole päässyt lehteen mitenkään käsiksi..

        Lehdessä kuvattiin saatananpalvontarituaaleja, ja jotakin kummallista ns. mustan magian harjoittamista. Jutussa kerrottiin ilmiselvästi mieleltään häiriintyneestä naisesta otsikolla "olin noita". Sekä annettiin ymmärtää että tällaista siis on "noitauskonto jota kutsutaan myös nimellä wicca"!
        AARGH! Vieläkin sapettaa!


      • tyypillistä..
        Harmittaa kirjoitti:

        Lehdessä kuvattiin saatananpalvontarituaaleja, ja jotakin kummallista ns. mustan magian harjoittamista. Jutussa kerrottiin ilmiselvästi mieleltään häiriintyneestä naisesta otsikolla "olin noita". Sekä annettiin ymmärtää että tällaista siis on "noitauskonto jota kutsutaan myös nimellä wicca"!
        AARGH! Vieläkin sapettaa!

        Oliko muka yllätys, että Seiskan journalismin taso on juuri sitä mitä tuon mainitun artikkelin perusteella voi päätellä.

        Ei Seiska myy laadukasta matskua vaan skandaalinkäryisiä paljastuksia, juoruja ja muita kohujuttuja. Sellaista sisältöä ne lehden tilaajat haluavat.

        Eli tuo Wicca-juttu sopii lehden linjaan kuin nakutettu. Ei sillä ole mitään väliä onko juttu totta vai ei, ainakin minun ymmärtääkseni, koska Seiska on oikeasti jonkinmoinen faktan-fiktion sekasikiö tarkoituksena herättää toisessa aivopuoliskossa syviä tuntemuksia.


      • luminara
        tyypillistä.. kirjoitti:

        Oliko muka yllätys, että Seiskan journalismin taso on juuri sitä mitä tuon mainitun artikkelin perusteella voi päätellä.

        Ei Seiska myy laadukasta matskua vaan skandaalinkäryisiä paljastuksia, juoruja ja muita kohujuttuja. Sellaista sisältöä ne lehden tilaajat haluavat.

        Eli tuo Wicca-juttu sopii lehden linjaan kuin nakutettu. Ei sillä ole mitään väliä onko juttu totta vai ei, ainakin minun ymmärtääkseni, koska Seiska on oikeasti jonkinmoinen faktan-fiktion sekasikiö tarkoituksena herättää toisessa aivopuoliskossa syviä tuntemuksia.

        toiset lehdet myyvät asiallisella asialla toiset taas skandaaleilla, juoruilla ja muillakin mahdollisesti perättömillä jutuilla. Ja seiska kuuluu tähän jälkimmäiseen sarjaan...


      • sadetyttö
        luminara kirjoitti:

        toiset lehdet myyvät asiallisella asialla toiset taas skandaaleilla, juoruilla ja muillakin mahdollisesti perättömillä jutuilla. Ja seiska kuuluu tähän jälkimmäiseen sarjaan...

        Totta on, että seiska pitäisi jättää omaan arvoonsa, mutta silti sitä lukee iso asiakaskunta ja heitä ajatellen, olisi hyvä, että tuollaisia asiavirheitä tapahtuisi!

        Kävin pistämässä palautetta, otti niin päähän.
        Käykää tekin laittamassa, niin saataisiin asia oikaistua!
        Pakko mainita, etten itse ole Wicca, mutta kunnioitan uskontoanne ja tiedän siitä sen verran, etten ihan leimaisi sitä miksikään ''sillaksi'' saatananpalvonnalle, niinkuin juuri tässä seiskan jutussa tehtiin!


      • Pyö veli
        Harmittaa kirjoitti:

        Lehdessä kuvattiin saatananpalvontarituaaleja, ja jotakin kummallista ns. mustan magian harjoittamista. Jutussa kerrottiin ilmiselvästi mieleltään häiriintyneestä naisesta otsikolla "olin noita". Sekä annettiin ymmärtää että tällaista siis on "noitauskonto jota kutsutaan myös nimellä wicca"!
        AARGH! Vieläkin sapettaa!

        ''Ennen kristinuskoa ei ollut noitia eikä pakanoita. 300 -luvun jälkeisiin vainoihin, terroriin, rasismiin, pelotteluun ja vahvaan propagandaan juurtuu nykyinen noitauskonto, pakanauskonto ja jopa saatananpalvonta. ''

        http://www.suomalaiset.org/cgi-bin/suomalaiset/sivu.pl?nayta=noitavainot&linkit=muinaishistorialinkit


    • perkele

      hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha sille jutulle

      • luminara

        Ehkäpä sinusta se juttu oli noin hauska, kuitenkiolihan se tavallaan loukkaavaakin vaikka toki tiedämme varmasti jo seiskan tason yleisestikin... Juorulehti hamaan tulevaisuuteen...


    • ???

      Onko tää missä tää juttu nyt on niin onko se lehti vielä myynnissä? Vai onko jo ehtinyt tulla uusi numero?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe