työn saanti

työtä tarjolla

Olen tullut uuteen työhön,minut ohjataan vaihtamaan vaatteita pieneen pukukoppiin. Riisun vaatteeni kunnes minulle paljastuu esiintymispukuni. Tiukka valkoinen pitsiä ja silkkiä oleva yläosa joka tukee rintojani sekä alaosa on todella lyhyt tyllimekko. Puen päälleni asun ja ajattelen mielessäni tanssiesitystä. Olen pukeutunut asuun kun pukuhuoneen ovi avataan ja minua pyydetään siirtymään toiseen huoneeseen joka on hämärästi ja valaistu pienillä pöytävalaisimilla. Minut ohjataan tumman punaiseen nahkaiseen nojatuoliin istumaan ja mies tarjoilee minulle exoottisen drinkin.Hän juttelee minulle rennosti ja hiukan flirttailevasti. Huomaan olevani raukean väsynyt drinkin jälkeen. Nukahdan.Herään siihen kun punaisen nojatuolin noja on käännetty alas päin. Reiteni ovat levitetty telineille ja lukittu kiinni. Tajuan alapäähäni kohdistuvan lämmintä valoa. Miehiä on kaksi toinen seisoo kameran kanssa edessäni ja olen jossain studiossa. Drinkin tarjonnut mies seisoo vieressäni ja esittäytyy Jamiksi. Hän koskettelee reisiäni ja rauhoittelee minua,koska olen aivan paniikissa. Jami alkaa hyväillä rintojani jotka jännittyvät koviksi valkoisen asun alla. Kaarituet saavat rintani törröttämään. Jami siirtyy hyväilemään vatsaani ja hieroo ulkoreisiäni saaden edessä olevan kuvaajan ähkäisemään. Kamera mies siirtyy kameran takaa luokseni ja päänoja lasketaan alas. Kuvausmies Make siirtyy hyväilemään kasvojani samaan aikaan kun alapääni nostetaan ylös telineellä. Tyllialaosassa on hakaset jotka Jami avaa ja alkaa hivuttautua reisien hyväilystä lähemmäs häpyäni. Hän puraisee sisäreittäni.äännähdän se sattuu.. Sitten sormet lähestyvät klitoristani ja hän alkaa kielellä lähestyä sitä,kuitenkin nuolaisten vain ulkopuolta. Kasvojani suutelee kameramies. Hän siirtyy seisomaan rintojeni päälle. Tuoli on aivan alhaalla ja alapääni päin kameraa yläpuolella.Samaan aikaan kuin Jami työntää kielensä klitorikseeeni tunnustellen.Saan suuhuni isoa kameramiehen kyrpää. Pekka voihkii ja työntää elimensä pitkälle suuhuni,tunnen että tukehdun. Yritän saada Jamin lopettamaan klitorikseni lutkutuksen.kiusallaan Jami lopettaakin. Pekan elin laukeaa rinnoilleni. Jami laittaa jotain kylmää emättimen suulleni. Jäitä! Tuntuu kuin halkeaisin jääkylmät vilun väreet kulkevat hikisessä selässäni. Kidutusta ja sykintää. Hitaasti Jami siirtyy päälleni ja alkaa uudelleen lämmittää kylmää vakoani koko kämmenellä. Minut käännetään konttausasentoon. Jami hieroo pakaroitani ja ottaa vyötäröstäni kiinni ja yhtyy minuun ähkien. Pekka tulee seuraavaksi vuoroon ja minun pitää mennä hänen päälleen ratsastamaan. Jami kuvaa aktin. Huudan jokaisesta survaisusta Pekan päällä. Jami haluaa vielä osansa ja haluaa uusia asentoja,studion lampun lämpö tuntuu alapäässäni. Lämmin raukea olo saa minut valtaansa.Huomenna työpäivään kuuluu gynegologin tarkastus jossa Pekka ja Jami haluavat olla paikalla gynegologi on mies..

1

2745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh huh

      Jatko-osa kiitos!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe