Eli oon 14 ja mulla on ahdas esari.. mitä pitäis tehä et sais kuntoon? Se "kusireikä" näkyy juuri ja juuri kokonaan, eikä oikeen huvittais mennä käymään terkkarilla näyttääs, puhumattakaan mistään leikkauksista...
ahdas esari..
7
179
Vastaukset
Oletko ajatellut itsemurhaa? ei tarvitsisi huolehtia ahtaasta esinahasta enää ;). No, jos haluat venytellä sitä niin venyttele suihkussa, ja kyllä sen pitäisi siitä löystyä vielä. Jos ei niin leikkaus. Vaikka se on ihan henkilökohtainen päätös haluaako leikkaukseen vai ei.
Käy nyt kuitenkin tohtorilla. Leikkauksen vaihtoehtona on nykyisin kai joku hormonivoidehoito. Venyttelykin tietysti tepsii kun vain jaksaa treenata.
- Hhi.
Iho venyy joten venyttele. Kannattaa kuitenki käydä terkkarilla näyttää sitä ja pyytää asiantuntijan mielipide. Se ei tapa sua, sä et kuole jos meet sinne ja annat sen tutkii sut.
- ghndc
kuumaa teini pillua tästä linkistä!
http://j.gs/2841832/paljastapintaa- mainokset ärsyttävät
mitä tarkoittaa "adfly" ja miksi sivustolla pitää klikata varmistus että poistun sieltä?
- ebin
itellä oli sama juttu, kantsii hakee apua, itse hankin leikkauksen eikä mitään ongelmia enää
- esariKehari
En ole tälläisesta ongelmasta ennen kuullutkaan. Voit aina anoa siirtymistä päiväkodin puolelle jos esikouluun alkaa niin ahtaat paikat tulemaan. Olethan sentään jo 14 -vuotias pippeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446396Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens393963- 542099
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361758Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151059Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671057- 241034
- 67988
- 8939