Pystyisitkö näkemään yhdelle onnettomalle pullukalle mitä tuo tulevaisuus? Henki kaipaa pitkän miehen läheisyyttä, mutta läheisen ihmisen mustasukkaisuuden takian on meidän välit viilentynyt. Olen itkenyt yksinäisyyttä ja etsinyt mielessä erilaisia sopimismahdollisuuksia, kuitenkin tuloksetta. Järki sanoo ettei siitä suhteesta mitään hyvää tulisi, mutta sydä kaipaa... Tilanteen tekee vaikeaksi myös raha, jonka olen lainanut... Onko mulla pienikin mahdollisuus saada se summa takaisin tai jääkö se kipeän läksyn hinnaksi? Onko mun tulevaisuus yksinäinen tai löytyy jostakin se oikea?
Mies791
3
59
Vastaukset
Hei!
Näyttäisi, että sinulle on se mies jossain lähellä. Matkaa sinne ei paljoa ole. Suhteessa on hyvä olla pientä mustasukkaisuutta, mutta vain sen verran, että hän puolustaa sina.
Näyttää, ettet ole jäämässä yksin. Jotenkin tuntuu, että saat sen rahan takaisin vielä, mutta siihen menee oma aikansa.
Sitäpaitsi, vaikka ehkä oudolta tuntuukin, se ettet ole mikään kakkosnelonen, on sinulle etu. Moni mies haluaa kaltaisesi naisen.
Mustasukkainen läheinen ihminen saa pian rangaistuksensa. Sen enempää en voi sanoa.- yxin75
Isot kiitokset sinulle mies791, että ehtisit vastata. Kuitenkin haluaisin pikkuisen täsmentää sun näkemää, jos suinkin mahdollinen...
Se mies, ketä näit... oliko se joku toinen tulevaa mies tai hetkeellä kaipaama pitkä mies? Koska toden totta on se, että kaipaamani mies asuu lähellä, mutta olen epävarma kehityykö meidän suhde lopulliseksi yhteiseksi elämäksi...
Läheinen mustasukkainen ihminen, kuka erotti meitä on mun omaa aikuinen lapsi. Hän on aiheuttanut minulle todella paljon huolia ja murheita, mutta hän on siltikin mun lapsi ja en halua hänelle pahaa, vaikka hän on ollut ilkeä minulle ja mun rakkaille...Ehkä olen sokea enkä halua nähdä totuutta, mutta koen että lapsi on sairas. Koen, etten voi kääntä hänelle selkä, mutta samassa tunnen menettävänsä niin oman elämän onnen mahdollisuuden... Olen kuin kahteen revitty enkä osaa enää eteenpäin...Hei!
Se, että mustasukkainen saa rangaistuksensa, ei välttämättä tarkoita pahaa. Hän saa opetuksen asiaan liittyen. Sinun ei tarvitse kääntää hänelle selkääsi.
Hän tulee pian näkemään, että joutava mustasukkaisuus on joutavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802