kaveri imppaa

kaveri imppaa

Moi. Haluaisin kysellä nytten että onko täälä ketään muita jotka on joskus impannut joitakin ? mun kaveri on alkanut imppaan kerto mulle tänään sisi se on 13v olen lukenut netistä että se on vaaralista jos joku nyt tietää haitat niin voisitteko kertoo ja jos saman ikäsiä on mitä mun kaveri on niin kertokaa omia kokemuksianne olen sanonut kaverille että lopettas sen mutta sanoo vaan että se on kivaa =/

Asiallisia vastauksia kiitos terveisin 14v poika

12

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuksella11

      Imppaus on kyltosi vaarallista. Se vaurioittaa aivoja pysyvästi :x

      • poju14

        joo niin oon lukenut


    • ssdfss

      Monilla tuo touhu riistäytyy käsistä jossain vaiheessa. Ensin nuuhkitaan jotain mietoja aineita, mutta jossain vaiheessa se ei enää riitä, jolloin pysyvät aivovauriot ovat väistämättömiä. Kaverisi on lopetettava tuo pelleily nyt heti alkuunsa, tai ei välttämättä näe 18-vuotispäiväänsä.

    • factat pöytään

      Voi huhu nyt loppu tää pelottelu XD ensiksi riippuu ihan siitä mitä imppaa :D pahints mitä tuon ikänen musku sais käsiinsä olis bensa ja vaikka sekin on pahaksi ei se nyt henkeä vie heran jumala :D ite imppasin ku olin 14 ja ei siitä mitään pahaa ole jäänyt ( nyt 17 ) ja ei siihen niin vaa jää koukkuun koska se hehkutus katoo aika nopeasi. Muistan itekki kuinka " siistii " se oli ku kaikki heitti härän pyllyä ja näki kaikkea outoa mutta ei se vaihe kestänyt ku 6kk ja ei mitään niin vakavia aineits ( tehdas liimaa ) saa mistään käsiin, joten rauhottukaa nyt herran jumala ! Olen nähnyt monta nuorta jotka ovat impanneet mutta kukaan heistä ei ole jäänyt koukkuun tai kuollut ja muurtuneet aivovammaseksi c:

      • niin vain noin

        Tämä nyt on täyttä paskaa


      • "En jääny aivo vammaseks vaik haistelin tehdas liimaa !" Etpä. :D

        Lapset, tämä on varoittava esimerkki.


      • niin vain noin
        icepicked kirjoitti:

        "En jääny aivo vammaseks vaik haistelin tehdas liimaa !" Etpä. :D

        Lapset, tämä on varoittava esimerkki.

        Samaa mieltä :DD


      • Älkää impatko!!

        Kukaan tuskin on muurtunut aivovammaiseksi...

        Tässä on hyvä esimerkki imppaajasta, ei osaa enää kirjoittaakaan oikein. Eikä selvästikään ajatella kuten täysjärkiset.


      • heueeue
        Älkää impatko!! kirjoitti:

        Kukaan tuskin on muurtunut aivovammaiseksi...

        Tässä on hyvä esimerkki imppaajasta, ei osaa enää kirjoittaakaan oikein. Eikä selvästikään ajatella kuten täysjärkiset.

        Ei imppaaminen näy ulkoapäin heti, mut silti tuhoo aivoja


    • Aivot ei saa happea

      Siis jos puhutte ilmapallojen imppaamisesta niin juu. Koska happi korvautuu keuhkoihin vedettynä heliumilla, menee helium verenkiertoon. Kun se sitten veren mukana menee aivoihin, aivosolut alkaa kuolla, koska ne ei saa happea, eikä ne voi käyttää heliumia.

      • seliseliseli

        mitähän sää selität??

        Imppaamisella tarkoitetaan aivan muuta.. Ja se ei todellakaan ole terveellistä. Hyvin haitallista aivoille.


      • hboy

        Siis helium on ihan vaaraton aine.Ei sitä voi vetää niin paljon,että ei välillä hengittäis ihan puhdasta ilmaa.
        Heliumia käytetään sukeltamisessa syvälle,eikä siitä mitään haittaa oo.

        No tuskin täs imppaamisessa on kyse heliumista,vaan jostain liimoista tai butaanista.
        Eikä butaanikaan mitään juuri aiheuta.

        Pahimpia on just erilaiset liimat,niistä tulee sekava ja hyvä olo,mutta ne juuri aiheuttaa aivoihin pysyviä vaurioita.Toki niitäkin pitää käyttää aika pitkään,ennen kuin oireet alkaa näkyä.
        Onneks ei enää tinneriä saa alaikäiset mistään käsiinsä,se oli tosi kovaa kamaa ja aiheutti nopeasti erilaisia oireita.

        Itse en oo koskaan impannut,mutta aika monia tunnen jotka sitä tekevät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe