Onko käyttökokemusta iphone 6 tai 6 plus?

Miettii asiaa

Onko jollain jo käyttökokemusta Iphone 6 tai 6 plus sta? Onko varsinki 6 plussassa jotain sellaista että se vaan on paras? Vaikuttaa vahan liian suurelta puhelimeksi mutta miten käytännössä?
Kiitos!

15

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
      • Miettii asiaa

        Ok, thanks!


      • kehuja.

        tuolta kannattaa tosiaan lukea, jos vain kehut kiinnostaa...


      • Paha pettymys
        kehuja. kirjoitti:

        tuolta kannattaa tosiaan lukea, jos vain kehut kiinnostaa...

        Paljon mainostettu nfc on torso.


      • Homppulainen
        kehuja. kirjoitti:

        tuolta kannattaa tosiaan lukea, jos vain kehut kiinnostaa...

        Kyllä siellä sanotaan ihan suoraan, mikäli moitittavaa, moititaan myös. Lukisit enemmän, provoaisit vähemmän....


      • Cfn
        Paha pettymys kirjoitti:

        Paljon mainostettu nfc on torso.

        Nfc on ainoastaan maksamista varten. Katsos, Apple on tarkka tietoturvastaan, mitä tahansa nfc tarroja ei tallennella.... Tajuatko?


      • nauraja.
        Cfn kirjoitti:

        Nfc on ainoastaan maksamista varten. Katsos, Apple on tarkka tietoturvastaan, mitä tahansa nfc tarroja ei tallennella.... Tajuatko?

        "Apple on tarkka tietoturvastaan"
        .....sallitko minun nauraa


      • Cfn
        nauraja. kirjoitti:

        "Apple on tarkka tietoturvastaan"
        .....sallitko minun nauraa

        Jos tietoturva on naurun asia, ole hyvä vaan. Applen rajoitukset johtuvat juuri tietoturvan säilymisestä. Avoimuus ja virukset ovat androidin murheita, näistä Apple haluaa pysyä erossa.

        Mua ainakin naurattaa nuo anterot.


      • Muuten hyvä
        Cfn kirjoitti:

        Jos tietoturva on naurun asia, ole hyvä vaan. Applen rajoitukset johtuvat juuri tietoturvan säilymisestä. Avoimuus ja virukset ovat androidin murheita, näistä Apple haluaa pysyä erossa.

        Mua ainakin naurattaa nuo anterot.

        Miksi en voi ohjelmoida tarraa, jonka päälle laitettuani puhelimen, puhelin menisi äänettömälle... nettiin, soittas muijalle ym...

        Apple korjaa heti tää moka.


      • kermaperuna
        Cfn kirjoitti:

        Jos tietoturva on naurun asia, ole hyvä vaan. Applen rajoitukset johtuvat juuri tietoturvan säilymisestä. Avoimuus ja virukset ovat androidin murheita, näistä Apple haluaa pysyä erossa.

        Mua ainakin naurattaa nuo anterot.

        justhan tuli icloud-vuodon myötä todistettua että applen tietoturva on pelkkä myytti


      • hellöy
        Cfn kirjoitti:

        Jos tietoturva on naurun asia, ole hyvä vaan. Applen rajoitukset johtuvat juuri tietoturvan säilymisestä. Avoimuus ja virukset ovat androidin murheita, näistä Apple haluaa pysyä erossa.

        Mua ainakin naurattaa nuo anterot.

        applen tietoturva on huono, eikä siellä osata edes ottaa vastuuta virheistä.


    • Juttujavaan

      Täällä kysyttiin käyttö kokemuksista ei applen tietoturvasta. Samaa itsekkin etsin oisi kiva toetää kokemuksista.

      • Appleukkeli

        Puolisen vuotta ollut nyt käytössä ja eipä juuri pahaa sanaa. Koko on - kuka nyt tykkää kantaa taskussaan tuollaista. Koko on suurin haitta puhelimen kuljettamisen kannalta, toisaalta isolta ruudulta on mukava lukea tekstiä. Akku on fantastinen, omalla käytölläni pärjään lataamatta hyvinkin neljättä vuorokautta. http://www.matkapuhelinfoorumi.fi sieltä löytyy arvostelua riittämiin tai sitten http://www.hopeinenomena.net


    • aifouni
    • Hinnastoapukkaa

      Applen omien sivujen mukainen hinnasto:

      http://store.apple.com/fi/buy-iphone/iphone6

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe