lisään puita ... oltiin viettää jo 1960 luvulla alkaneen sosiaalisen kentän tasolla sotien jälkeen kansanryhmiä ja nuoria ala ikäisiä ja ... "Kansallinen" .... niin hyväntekijää kuin osaakin olla kansalaisuus ... "Radiossa uskonto asiaa ja minä oppivelvollisuuden jo läpi, ihmetellen kun nyt ollaan ja älysin mistä enää mitään - puuhastelijoita/touhuajia kaikki ... olin vääntää äidin niskat nurin vesikatto - välikatto tilassa tapahtuneen oleilun ja yleisön ja osallistujien kähistessä, niin ja uskonto ESITTELYSSÄ radioi SIIHEN AIKAAN JOULUNA 1967 ... TAI SUOMALAINEN RADIO RADIO ... oltiin Karjalan Paistia huomattu nuorisorikollisuus ja Valtio kokeilulaitostunutta ... [ainakaan minä en osallistunut] ... väkivalta .voimain koettelemuksessa. ottelussa pauli jorma seppo käytyämme tutkimuksissa nuorisorikollispsykologiaa ... aloittamassa Suomessa ... jatkuvuus taattiin noilla kysymyksessä ilmi olevilla vesikatto välikatto valtion - ja yksityisillä mailla, vaikka olinkin jo otteluni menettänyt silloin kun pauli osmo juhani ja transfestiitti ja kansakoulun opettajat minulle 1959 - itsekouluttauduttava pääsykokeet oppikouluun, keskikoulu tai jatkoille kansankoulu oppivelvollisuuskoulu .......... nykyään älyän, ymmärrän, viisauttani Suomalaisessa valtiotasoisessa ja yksityisessäkin ... viimeisiin vuosiin minut saatteli se ... itsetyydytys/alkoholi ... en irtautunut ennenkuin alkoi todenteolla hirnahdella todistettavuuttaan niskaani ... joten ******* heidät periköön ... kirous heidät saavuttakoon .... kirouksella kiroten .................. nimet tekaistuja ........... nimet ei tekaistuja ........... nimet niinkuin tilit neutraalit mitätöidyt tyhjäksi tehdyt
Vastaukset 2
- Kucee
Asiaa kirjoitat! Jatka samaan tyyliin!
- Jahas joo
Hm, onko tässä tämä uusi ilmestys "Sami hyrskylaht" asialla?
Vaikuttaa samantapaiselta hörhöilyltä.
Ajankulua teikäläiselle tietenkin, mikä sallittaneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061364Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54696
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124604Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö186523Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517- 61510