lisään puita ... oltiin viettää jo 1960 luvulla alkaneen sosiaalisen kentän tasolla sotien jälkeen kansanryhmiä ja nuoria ala ikäisiä ja ... "Kansallinen" .... niin hyväntekijää kuin osaakin olla kansalaisuus ... "Radiossa uskonto asiaa ja minä oppivelvollisuuden jo läpi, ihmetellen kun nyt ollaan ja älysin mistä enää mitään - puuhastelijoita/touhuajia kaikki ... olin vääntää äidin niskat nurin vesikatto - välikatto tilassa tapahtuneen oleilun ja yleisön ja osallistujien kähistessä, niin ja uskonto ESITTELYSSÄ radioi SIIHEN AIKAAN JOULUNA 1967 ... TAI SUOMALAINEN RADIO RADIO ... oltiin Karjalan Paistia huomattu nuorisorikollisuus ja Valtio kokeilulaitostunutta ... [ainakaan minä en osallistunut] ... väkivalta .voimain koettelemuksessa. ottelussa pauli jorma seppo käytyämme tutkimuksissa nuorisorikollispsykologiaa ... aloittamassa Suomessa ... jatkuvuus taattiin noilla kysymyksessä ilmi olevilla vesikatto välikatto valtion - ja yksityisillä mailla, vaikka olinkin jo otteluni menettänyt silloin kun pauli osmo juhani ja transfestiitti ja kansakoulun opettajat minulle 1959 - itsekouluttauduttava pääsykokeet oppikouluun, keskikoulu tai jatkoille kansankoulu oppivelvollisuuskoulu .......... nykyään älyän, ymmärrän, viisauttani Suomalaisessa valtiotasoisessa ja yksityisessäkin ... viimeisiin vuosiin minut saatteli se ... itsetyydytys/alkoholi ... en irtautunut ennenkuin alkoi todenteolla hirnahdella todistettavuuttaan niskaani ... joten ******* heidät periköön ... kirous heidät saavuttakoon .... kirouksella kiroten .................. nimet tekaistuja ........... nimet ei tekaistuja ........... nimet niinkuin tilit neutraalit mitätöidyt tyhjäksi tehdyt
MM 2014
rixer
2
131
Vastaukset
- Kucee
Asiaa kirjoitat! Jatka samaan tyyliin!
- Jahas joo
Hm, onko tässä tämä uusi ilmestys "Sami hyrskylaht" asialla?
Vaikuttaa samantapaiselta hörhöilyltä.
Ajankulua teikäläiselle tietenkin, mikä sallittaneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 914283
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2291715- 761430
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401130Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3301062Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051050- 491029
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en137970Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85944- 98919