lisään puita ... oltiin viettää jo 1960 luvulla alkaneen sosiaalisen kentän tasolla sotien jälkeen kansanryhmiä ja nuoria ala ikäisiä ja ... "Kansallinen" .... niin hyväntekijää kuin osaakin olla kansalaisuus ... "Radiossa uskonto asiaa ja minä oppivelvollisuuden jo läpi, ihmetellen kun nyt ollaan ja älysin mistä enää mitään - puuhastelijoita/touhuajia kaikki ... olin vääntää äidin niskat nurin vesikatto - välikatto tilassa tapahtuneen oleilun ja yleisön ja osallistujien kähistessä, niin ja uskonto ESITTELYSSÄ radioi SIIHEN AIKAAN JOULUNA 1967 ... TAI SUOMALAINEN RADIO RADIO ... oltiin Karjalan Paistia huomattu nuorisorikollisuus ja Valtio kokeilulaitostunutta ... [ainakaan minä en osallistunut] ... väkivalta .voimain koettelemuksessa. ottelussa pauli jorma seppo käytyämme tutkimuksissa nuorisorikollispsykologiaa ... aloittamassa Suomessa ... jatkuvuus taattiin noilla kysymyksessä ilmi olevilla vesikatto välikatto valtion - ja yksityisillä mailla, vaikka olinkin jo otteluni menettänyt silloin kun pauli osmo juhani ja transfestiitti ja kansakoulun opettajat minulle 1959 - itsekouluttauduttava pääsykokeet oppikouluun, keskikoulu tai jatkoille kansankoulu oppivelvollisuuskoulu .......... nykyään älyän, ymmärrän, viisauttani Suomalaisessa valtiotasoisessa ja yksityisessäkin ... viimeisiin vuosiin minut saatteli se ... itsetyydytys/alkoholi ... en irtautunut ennenkuin alkoi todenteolla hirnahdella todistettavuuttaan niskaani ... joten ******* heidät periköön ... kirous heidät saavuttakoon .... kirouksella kiroten .................. nimet tekaistuja ........... nimet ei tekaistuja ........... nimet niinkuin tilit neutraalit mitätöidyt tyhjäksi tehdyt
Vastaukset 2
- Kucee
Asiaa kirjoitat! Jatka samaan tyyliin!
- Jahas joo
Hm, onko tässä tämä uusi ilmestys "Sami hyrskylaht" asialla?
Vaikuttaa samantapaiselta hörhöilyltä.
Ajankulua teikäläiselle tietenkin, mikä sallittaneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251168
- 701091
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93848- 77771
- 45751
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38704- 67643
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25638Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?38518Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44497