Tarjoamme erittäin edullisia muutto- ja
kappaletavara kuljetuksia. Toimimme lähinnä
pk-seudulla mutta muutot ja kuljetukset onnistuvat
myös muualle Suomeen.
Meillä hinnat ovat aina samat ja meillä ei ole
vloppu-, ilta- tai muitakaan lisiä.
Pyydä rohkeasti tarjousta. Hintamme ovat varmasti
kilpailukykyisiä.
email: [email protected]
Puh: 041 4941319
www.muutot.webs.com
Muutot ja kuljetukset
5
125
Vastaukset
- paskaa-halvalla.fi
Painu nyt perseeseen näitten muuttopoikies kaa____.
- paskaa-halvalla.fi
Painu nyt perseeseen näitten muuttopoikies kaa____.
- asiakas1
Kuinka halvalla muuttokuljetuksia teette? Noin suunnilleen?
- ddfgggg
Haluaisin tarkistaa ensin että muuttofirma on ennakkoperintärekisterissä ja että tällä on voimassa oleva tieliikenteen tavarankuljetuslupa.
Ilman nimeä tai Y-tunnusta näiden asioiden tarkistaminen on vähän hankalaa.- ddfgggg
Tai itse asiassa unohtakaa, en tarvikaan näitä tietoja, koska voin kysyä suoraan verottajalta ja lääninhallitukselta.
Laitoin heille linkin tähän ketjuun, katsotaan löytyykö tiedot sitä kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863601
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683082On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271789- 351745
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601658