Google chrome lakkasi toimimasta

Ei pelaa taas mikään

Mitä hittoa tarkoittaa kun koko päivän chrome on herjannut että lakkasi toimimasta eikä päästä nettiin? Jossakin lukee että "hups chrome kaatui" Kuitenkin latasin selaimen uudestaankin ja ei. Firefox pelaa ja explorer mutta taas kummallakaan en pääs youtubeen jne ja ovat muutenkin hitaita. Onko vika vaan mun koneessa vai kaikkialla? Jos mulla niin millä saan selaimen toimimaan?

11

2329

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chromessa lienee vika.

• Ei pelaa taas mikään

Voisiko joku ystävällinen vastata miksi vain mun koneella google chrome on kaatunut ja miten sen saisi taas toimimaan? Kaverilla chrome toimii joten ongelma on vain koneessani. Firefox ei avaa esim youtube videoita ja explorer on niin hidas että olen ongelmissa koneeni kanssa. Jos ei muuta niin joku oikeasti nopea hakukone kiinnostaisi mua. Vinkkejä kiitos!!!

• Ei sitä kukaan voi tietää.

• vettlaana

Juu. Kun sun autos sammuu tien varteen ja syy on joku muu kuin bensan loppuminen jää auto siihen kun venäjällä ikään. "Ma ei voe tietaa mika on vikana" "Kukaan ei tieta"

• Revin hiukset päästä saman ongelman kanssa. Mutta... Flash playerin poistaminen auttoi :)

• Flashia ei vaan voi erikseen poistaa koska se on Chromeen sisäänrakennettuna.

• Pehmeet touhuu

Sama juttu vaimon läppärissä, ei toimi. Omalla koneellani toimii kyllä, joten utopistinen on vika ja Googlelta ei paljon apuja saa. Opera tuntuu vaimolla toimivan OK.

• http://www.listamedi
    • Hanna-karhu

Minulla myös lakkasi ihan yhtäkkiä nyt aamulla toimimasta Google Chrome. Se tapahtui sen jälkeen, kun olin päivittänyt Javan. Poistin sekä uuden Javan että Chromen, mutta ei siltikään toimi. Internet Explorer toimii ainakin näin nopean vilkaisun perusteella.

• Hanna-karhu

Internet Explorer ei voi näyttää Facebookia minulla. Mitä ihmettä?!

• Hanna-karhu

Sain ystävältäni linkin tänne: http://www.tomsguide.com/answers/id-2337836/google-chrome-working-update.html

Valitettavasti ohjeet ovat englanniksi. Mutta tuo Best solution -ohje toimi minulla. Sain Chromen jälleen toimimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      91
      1517
    2. 72
      1234
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      1180
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      967
    5. 95
      919
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      35
      856
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      745
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      733
    10. 45
      675
    Aihe