Google chrome lakkasi toimimasta

Ei pelaa taas mikään

Mitä hittoa tarkoittaa kun koko päivän chrome on herjannut että lakkasi toimimasta eikä päästä nettiin? Jossakin lukee että "hups chrome kaatui" Kuitenkin latasin selaimen uudestaankin ja ei. Firefox pelaa ja explorer mutta taas kummallakaan en pääs youtubeen jne ja ovat muutenkin hitaita. Onko vika vaan mun koneessa vai kaikkialla? Jos mulla niin millä saan selaimen toimimaan?

11

2284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chromessa lienee vika.

• Ei pelaa taas mikään

Voisiko joku ystävällinen vastata miksi vain mun koneella google chrome on kaatunut ja miten sen saisi taas toimimaan? Kaverilla chrome toimii joten ongelma on vain koneessani. Firefox ei avaa esim youtube videoita ja explorer on niin hidas että olen ongelmissa koneeni kanssa. Jos ei muuta niin joku oikeasti nopea hakukone kiinnostaisi mua. Vinkkejä kiitos!!!

• Ei sitä kukaan voi tietää.

• vettlaana

Juu. Kun sun autos sammuu tien varteen ja syy on joku muu kuin bensan loppuminen jää auto siihen kun venäjällä ikään. "Ma ei voe tietaa mika on vikana" "Kukaan ei tieta"

• Revin hiukset päästä saman ongelman kanssa. Mutta... Flash playerin poistaminen auttoi :)

• Flashia ei vaan voi erikseen poistaa koska se on Chromeen sisäänrakennettuna.

• Pehmeet touhuu

Sama juttu vaimon läppärissä, ei toimi. Omalla koneellani toimii kyllä, joten utopistinen on vika ja Googlelta ei paljon apuja saa. Opera tuntuu vaimolla toimivan OK.

• http://www.listamedi
    • Hanna-karhu

Minulla myös lakkasi ihan yhtäkkiä nyt aamulla toimimasta Google Chrome. Se tapahtui sen jälkeen, kun olin päivittänyt Javan. Poistin sekä uuden Javan että Chromen, mutta ei siltikään toimi. Internet Explorer toimii ainakin näin nopean vilkaisun perusteella.

• Hanna-karhu

Internet Explorer ei voi näyttää Facebookia minulla. Mitä ihmettä?!

• Hanna-karhu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27