suojaamatonta pikaseksiä ja ei laukeaminen emättimeen

nuorijaidiootti

Onko isokin todennäköisyys tulla raskaaksi jos tulee vain pari kertaa sisään ja ei laukea sisään?emme siis käyttäneet kondomia.onko myöskään siitä,jos penis koskee häpyhuulia kuivana?olen vain kauhean huolestunu ja peloissani:(

11

3258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkäri ja äiti-ihminen

      Kyllä kuule valitettavasti noinkin on raskaaksi tultu, mieheltä tulee virtsaputkesta siittiöitä sisältävää eritettä jo ennen siemensyöksyä. Luulen kyllä että sulla on suurempi riski saada tuosta syyliä tai klamydia kuin henkivakuutuksen edunsaaja. Älä enää pane edes hiukan ilman kumia jos et halua isäksi, et sitten saa tautejakaan. Pari kumia plakkarissa on hyvä jippo äkkitilanteen varalle. Ja jos kumi hajoo niin muistakaa jälkiehkäisypillerien olemassaolo. Voin muuten kertoa naisnäkökulmasta, että ei ole erityisen nautinnollista naida jos takaraivossa takoo että vii tulla raskaaksi.

      • Lääkäri edelleen

        Mistähän sain päähäni että sä olisit poika? Vastaus tosin olis ollut aivan sama. Jos olet tyttö niin sano niille tolloille vastaisuudessa että et muuten edes pussaa vakavissasi ilman kumia. Kyllä ne sen kumin aina jostakin bongaa. Ja olen noin 97-prosenttisesti varma, että raskaana et ole. Syylien suhteen en niin varma.


      • Oikeaa_tietoa

        Hevonpaskaa!

        Miehellä ei tule siittiöitä kuin siemensyöksyssä. Ns. kiimatippa, tai touhutippa jota miehellä tulee kiihottuessaan, ei sisällä siittiösoluja lainkaan.

        Tuolla "lääkärillä" ei ole minkäänlaista ammattitaitoa.

        Jos joku nyt väittää vastaan, niin ns. keskeytetty yhdyntä on maailman yleisin ehkäisymuoto, jota varsinkin teinit, mutta myös aikuiset harrastavat.

        Jos mies erittäisi siittiösoluja koko aktin ajan, silloin koko siemensyöksy olisi täysin tarpeeton ja meillä olisi aviottomia lapsia aivan liikaa.


    • Lääkäri ja äiti-ihminen

      Kyllä kuule valitettavasti noinkin on raskaaksi tultu, mieheltä tulee virtsaputkesta siittiöitä sisältävää eritettä jo ennen siemensyöksyä. Luulen kyllä että sulla on suurempi riski saada tuosta syyliä tai klamydia kuin henkivakuutuksen edunsaaja. Älä enää pane edes hiukan ilman kumia jos et halua isäksi, et sitten saa tautejakaan. Pari kumia plakkarissa on hyvä jippo äkkitilanteen varalle. Ja jos kumi hajoo niin muistakaa jälkiehkäisypillerien olemassaolo. Voin muuten kertoa naisnäkökulmasta, että ei ole erityisen nautinnollista naida jos takaraivossa takoo että voi tulla raskaaksi.

      • dfreg

        Hyvinkin kiihottavaa. Jos paksuksi tulet niin velvollisuutesi on pitää se ja imettää kireillä tisseilläsi. Kun olet parrua ottanut takaapäin etkä tiedä kuka on isä on hyvä taputtaa mahaa muille miehille ja hiljaa punastuen kuiskata ettet tiedä isää. Kiihottuvat kun tietävät että olet kevytjalkainen panopuu jonka luota voi livahtaa yön pimeyteen ja tulla taas takaisin kavereitten kanssa kun pulla on ulkona ja laittaa uusi alulle. Voi mikä häpeä!


    • ootsä typerä

      et voi tulla raskaaksi pikkupojat ei tule vaikka kuinka runkkaat

    • pikkufaktatnuorille

      ÄLÄ ANNA "TYTÖRUKKKA" NUORTENMIESTEN, TYÖNNELLÄ ENSIMMÄISTÄKÄN KERTAA "KIKKELIÄ" SISÄÄN, VAIKKA VAIN KOKEILU MIELESSÄ. NUORET POJAT ON HERKKIÄ. SIEMEN-NESTETTÄ TULEE HELPOSTI, JO HETI EKATYÖNNÖLLÄ. PUHUMATTAKAAN SIITÄ. KOKO SIEMEN SYÖKSYSTÄ. JOKA NUORILLA POJILLA, ON YLLÄTTÄVÄN HERKÄSSÄ. SITTEN??? SITTEN?? TARVITAAN APUA??. ABORTTIA???

      • vaikkajanipetterieipysty

        TÄSSÄ kohtaa teiniäidit, on ymmällään. Mehän?? vaan pikkuisen, kokeiltiin. Minun ihanan poikaystävän, tietenkin sen Jani-Petterin kanssa. Mutta?? kun "janipetterillä" ei ole kokemusta naima hommista. Ja yleensä seksistä. Siksi ennenaikainen siemensyöksy voi yllättää. Myös sen ihanan poika ystävän. Eli heti kokeilu vaiheessa, tulee täysimittainen "luraus" Ja teiniäiti on kohta oikea äiti. No kyllä onneksi " turvaverkko" toimii. Ja ennen kaikkea, "syyttömästä", eli lapsesta, pidetään huolta.


    • nuorijaidiootti

      tarkennan vielä että mähän panin takapuoleen enkä pimppaan

    • minävaanvähän

      ON ON ERITTÄIN SUURI. NAISEN ELIN EI TUNNE "LEIKKIPANOJA" EIKÄ? PIENIÄ RUISKAUKSIA? ELLEI OLE EHKÄISYÄ HOIDETTU.

    • OlkaaTurvallisesti

      Sillä nyt ei sinänsä ole mitään merkitystä, kuinka paljon spermaa pääsee pilluun.
      Eli yksikin roiskahdus riittää ihan siinä missä koko lastin päästäminenkin sisään. Eli on ihan naisen kuukautiskierrosta kiinni tuo raskaaksitulemisen mahdollisuus.
      Toki eihän sitä tajua aina tai välitä käyttää ehkäisyä, mutta on nyt kuitenkin aika pieni vaiva siitä, että säästyy ei toivotuilta raskauksilta.
      Ja keskeytetty yhdyntäkään ei ole millään tavoin varma ehkäisy keino.
      Just tuon takia, kun kyllähän kalusta valuu spermaa jo ennen varsinaista siemensyöksyä ja itse muistan, kun aikanaan käytin ekan tyttöystäväni kanssa keskeytettyä "ehkäisynä", niin kyllä mulla vaan useimmiten ehti se eka roiske päästä sisään, vaikka kuinka nopeasti yritti vetää ulos.
      Ja kyllä siittiöt ihan yhtälailla kulkee kohtuun häpyhuulien väistäkin kuin syvemmältäkin.
      Meillä oli vain tuuria ettei exä tullut raskaaksi.
      Ja toinen juttu on tällainen, ettei ainakaan ensialkuun kannata olettaa ja uskoa uuden kumppanin kanssa, että hänellä on pillerit.
      Tein sen virheen erään myöhemmän naisystäväni kanssa 22-vuotiaana. Hän sattui vielä olemaan mua 11v vanhempi yh-nainen, eli olisi hänen(kin) luullut olevan vastuullisempi. No ehkä sen takia oletin itsekin asioita vähän turhankin sinisilmäisesti.
      Olin tietysti muutenkin hänestä innoissani ja sitten ajattelin mutenkin, että kai hänellä joku ehkäisy tms varmistus on, kun hän on tosi hanakasti mun kimpussa eikä sano mitään ehkäisyntarpeistakaan.
      Me paneskeltiin useampi viikko siinä aika villistikin, kunnes hän sitten vasta sanoi erään seksikerran päätteeksi, että olisi varmaan aika harkita ehkäisyä, kun hänellä ei ole mitään suojaa ja hän on vielä äärimmäisen herkkä tulemaan raskaaksi. Mä olin tietysti vähän ihmeissäni, että olishan tän keskustelun voinut käydä litra sitten, mutta ei siinä mikään enää auttanut ja seuraava sanominen olikin jo sitä että hän on raskaana. Tosin päätti tehdä mun vastustelusta huolimatta abortin, mut kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe