On totta että vain kunnon lesboilla on päät pulina eli ajeltuna. jos muut väittää muuta niin tutkikaa juurianne lepakko-kaiffat!
LESBON KRITEERIT!!!!!!
33
6357
Vastaukset
paskammarjat.
- Dumas.
Itseasiassa meni vähän yli horisontin!
- Tiger
No niin, taas täällä joku yrittää ärsyttämällä saada kovaa keskustelua aikaan, vaikka itekin tietää, että oma väite on ihan hassu.
- Jennifer40
..tyttäret ei ärsyynnytä iha pikkasista..:D
- Klaudia
Miten niin kunnon lesboilla on päät pulina? Minulla ei ole ollut pää pulina koskaan, ei edes syntyessäni.
- LaikaQ
Ei näet minullakaan! Synnyin mustat kiharat päässä, sittemmin ne vaalenivat itsestään mutta tukkaa on päässä ihan kiusallisuuksiin ja parturin riesaksi asti, joten se niistä pulipäistä! :D!
- pöh
Taisi Lepakko Leila olla sittenkin Trolli Trude...
- Hapsu
... hyvä, että meitäkin joku opastaa olemaan oikeaoppisesti lepakko.
Mitähän muuta tässä onkaan missannut, kun oikein alkaa miettimään...?? - Zor-ro
No hyvä että selvisi sekin nyt etten olekaan lesbo! No ei kun uutta suuntaa miettimään..... ;-)
Kun en ole koskaan ollut kulipää enkä aiokaan, minusta vähän hölmön näköistä ihan niin lyhyt tukka. Makuasia.
Tukallako sitä lesboksi tullaan? Ai jaa, kiva tietää. ;P
Jos taas joskus haluan alkaa lesboksi (jos ei ole parempaakaan tekemistä) niin ei kun tukka pois ja menoksi! - Tosi lespo lyö tuopilla ja...
Siis musta on typerää väittää et lespot ny mitenkää määrittyis jonku fyysise merki mukaa mitenkää. Tukka tai ei on sit vemme tai putsi.
Mut mul on lihaksii aikalaill et jos joku haluu vaik painii tai jotai nii mää olen sellai tankkilespo ja tääl Hämees saa sillee kyl oll aika rauhas.- Jenni
Onhan se tosiasia, et suurinosa ns aidoista lesboista on lyhyt hiuksisia, ja lesbot keillä on pitkät hiukset ovat joko jossain elämän vaiheessa seurustelleet miehenkanssa tai sitten miehet on kiinostanut ja mieli muuttunut.
Tosin ei minkään ulkoisen merkin perusteella pysty varmuudella sanomaan kuka on lesbo ja kuka ei. - ohimeni
Jenni kirjoitti:
Onhan se tosiasia, et suurinosa ns aidoista lesboista on lyhyt hiuksisia, ja lesbot keillä on pitkät hiukset ovat joko jossain elämän vaiheessa seurustelleet miehenkanssa tai sitten miehet on kiinostanut ja mieli muuttunut.
Tosin ei minkään ulkoisen merkin perusteella pysty varmuudella sanomaan kuka on lesbo ja kuka ei."Onhan se tosiasia, et suurinosa ns aidoista lesboista on lyhyt hiuksisia, ja lesbot keillä on pitkät hiukset ovat joko jossain elämän vaiheessa seurustelleet miehenkanssa tai sitten miehet on kiinostanut ja mieli muuttunut. "
Miehen kanssa en ole koskaan ollut eikä miehet ole koskaan kiinnostaneet...
Terveisin pitkät hiukset ponnarilla :) - Jennifer40
Jenni kirjoitti:
Tosin ei minkään ulkoisen merkin perusteella pysty varmuudella sanomaan kuka on lesbo ja kuka ei...kyllä aikas pitkähiuksinen, enkä oo ikinä seukannu miehen kaa..;)
- Jenni
Jennifer40 kirjoitti:
..kyllä aikas pitkähiuksinen, enkä oo ikinä seukannu miehen kaa..;)
Oonkai sitten itse liikkunut väärissä paikoissa ja tutustunut vääriin ihmisiin, sillä hekin ovat tulleet samoihin päätöksiin kuin mie ja heilläkin hiusten pituus on noudattanut aikalailla tota.
Täytyy tunnustaa, että pisimmät hiukset mitkä olen nähnyt (aidolla) lesbolla ovat olleet juuri ja juuri senpituiset et saa kaikki hiukset hyvin ponnarille, pitkällisen jankutuksen tuloksena suostui kasvattamaan, tosin leikkasi aika nopeesti takaisin lyhyehköiksi.
Itselläni on puoleenselkään hiukset ja nykyisellä kumppanillani alaselkään, tosin meitä molempia on nuoruuden alkuvaiheilla kiinostaneet miehet, vaikka itselläni ei mitään varsinaista seurustelua miestenkanssa ollut. - Zor-ro
Jenni kirjoitti:
Oonkai sitten itse liikkunut väärissä paikoissa ja tutustunut vääriin ihmisiin, sillä hekin ovat tulleet samoihin päätöksiin kuin mie ja heilläkin hiusten pituus on noudattanut aikalailla tota.
Täytyy tunnustaa, että pisimmät hiukset mitkä olen nähnyt (aidolla) lesbolla ovat olleet juuri ja juuri senpituiset et saa kaikki hiukset hyvin ponnarille, pitkällisen jankutuksen tuloksena suostui kasvattamaan, tosin leikkasi aika nopeesti takaisin lyhyehköiksi.
Itselläni on puoleenselkään hiukset ja nykyisellä kumppanillani alaselkään, tosin meitä molempia on nuoruuden alkuvaiheilla kiinostaneet miehet, vaikka itselläni ei mitään varsinaista seurustelua miestenkanssa ollut.No tuskin vakavasti puhuen ihmisen hiusten pituudesta voi päätellä yhtään mitään....
Ei miesten kanssa olon historiaa sen enempää kuin kengännumeroakaan, ei varallisuutta tai lesboutta. ;-) - varis
Jenni kirjoitti:
Itselläni on puoleenselkään hiukset ja nykyisellä kumppanillani alaselkään, tosin meitä molempia on nuoruuden alkuvaiheilla kiinostaneet miehet, vaikka itselläni ei mitään varsinaista seurustelua miestenkanssa ollut.Luojan kiitos en ole tyttöystäväsi...viittaan ajatuksenjuoksuusi...
No, ilmeisesti olet 19v. tai jotain ja aivosi kasvavat ja kehittyvät vielä (?)...ainakin toivoa sopii... - Jenni
varis kirjoitti:
Luojan kiitos en ole tyttöystäväsi...viittaan ajatuksenjuoksuusi...
No, ilmeisesti olet 19v. tai jotain ja aivosi kasvavat ja kehittyvät vielä (?)...ainakin toivoa sopii...Ei voikkaan vakavasti puhua tästä mun epätieteellisestä havainnosta, mutta ihan sattumaskaan en tulostani laittaisi, sillä kyse ei ole yhestä tai kahesta kenen kohalla se paikkaansa on pitänyt. Kenties minulla on piileviä ennustaja eukon taitoja ;)
Ikää on tullut kymmenisen vuotta enemmän, mitä eräs lintu veikkaili. - Eli
Jennifer40 kirjoitti:
..kyllä aikas pitkähiuksinen, enkä oo ikinä seukannu miehen kaa..;)
Eli et siis voi tietää mitä se on, vai
- Nimetön
voi että, mä en ainakaan halua semmosta muliks ajeltua muijaa, huh! Täytynee sitten ottaa äijä, jos en kerta ole lepso (en halua ajaa klania), enkä edes mulilepsoa huoli!
- 30+
ja kaikki pitkätukka miehet on homoja...
- mies32
joo, kunnon lepakolla pitää olla snadi tukka!!! muut vissii feikkejä...
- Voi luoja!
Oon sitten varmaan tosihetero, kun mulla on 1,5 metrin tukka!:D
Ja en muuten tasan ole!:) - Battery016
koskaan en ole täysin kalju ollut. välillä on ollut pitemmät, välillä lyhemmät hiukset. ei hiuksista voi mitään päätellä. olen nähnyt kaljuja heteronaisia ja pitkätukkaisia lesbonaisia...
- La-Cerise
Jos nyt kävisi niin, että bi-seksuaalista ajan mittaan kehkeytyisi lesbo, NIIN LÄHTEEKÖ SILLOIN KAIKKI HIUKSET?!?!
Siis jos kaikki oikea lesbot on kaljuja.- lähtee.
Opitpahan olemaan trendibisse.
- Alannahi
lähtee. kirjoitti:
Määrittele trendibisse, ja perustele pitävästi hiustenpituuden liittyminen seksuaalisuuteen sinänsä?
- tuota
Alannahi kirjoitti:
Määrittele trendibisse, ja perustele pitävästi hiustenpituuden liittyminen seksuaalisuuteen sinänsä?
jos ihan huumorilla ottais edes jotkut asiat =)
- Alannahi
tuota kirjoitti:
jos ihan huumorilla ottais edes jotkut asiat =)
Silläpä hyvinkin.
- La-Cerise
lähtee. kirjoitti:
...mulla on varmasti ihan törkeen mallinen kallo ja iso nenä. Pitää siis harkita tätä identiteettiä tosi tarkkaan. Enhän oo turhamainen, enhän? Enkä edes tosissani?
- aslan-narniasta
niinhän se on
mulla on pitkä tukka... =olen siis hetero?
Hyvä tietää.
Mä kyllä tykkään kaljuista naisista,
Mutta eihän SE musta lesboa tee ;)- Model-N-
Justiin tuommosten takia lesbot yleistetään rumiksi.Kannattaisko itse yrittää vaikuttaa maineeseensa...
- 30+
että luulet oikeesti viestin aloittajan olevan lesbo. Niin selvä provo kun voi olla.
Mietin tässä oikein että montako ihmistä tunnen jolle lesbo=ruma. En äkkiä keksinyt yhtään. Joitain sellaisia kyllä joille lesbous=rumaa tai lesbous=synti. Eiköhän mekin kaikki olla oman näköisiä ja -laisia, siinä missä muutkin ihmiset. Ja oikeastaan toivon että sunkin kirjoitukses oli vaan provo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt912110Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1392040Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943371773Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2871738Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1891327Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.461210- 2131129
- 1041128
Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2641084Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061079