Vai että ammattilaisia?

asxasxsxsx

11

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Kapitaaliriistäjä

      ASXAS IME MUNAA JA KUOLE SYÖPÄÄN!!!! HAISTA PASKA JA EVVVK. AINA TÄNNE TULLAAN ITKEMÄÄN KUN REKKA KAATUU OJAAN. MENKÄÄ TAKASIN VALLOTTAAN TALOJA HOMOPOJAT JA ANTAKAA IHMISTEN TEHDÄ RAUHASSA TYÖTÄÄN!!!

      • asxas

        Kirpasiko? Ja ota caps lock pois päältä, jos osaat!


    • rafu6

      Ite et ole ajanut varmaan kuin korkeintaan polkupyörällä

      • asxas

        Kuule poika! Minä oon ajanut jo silloin kuorma-autoa kun isäs ja äitis on luottaneet liikaa ryynimakkarankuoreen!


      • Mistä sen huomaa?
        asxas kirjoitti:

        Kuule poika! Minä oon ajanut jo silloin kuorma-autoa kun isäs ja äitis on luottaneet liikaa ryynimakkarankuoreen!

        Olet ajanut.....? Ei kyllä ikinä uskoisi!


    • katsastuspäällikkö

      kortti pois ja linnaan

      • ????????????????????

        Miksi ?


    • Rocktruck

      Toisella kävi huono tuuri, SOU? Ei se tarkota ett mäkin olen samanlainen. Ajan työkseni sorarekkaa, mun kuormat ei leviä tielle koska peitän ne pressulla jotta te pikkuautot ette pääse mua syyttämään tuulilasin rikkomisesta. Pidän turvavälejä niin ei kärsi oma tuulilasi. Pidän myös nopeudet tilanteisiin sovitettuina, jotta en menetä rekan hallintaa. Säilytän malttini vaikka te pikku ku51päät pysäytätte rekan ylämäkeen talvikelillä. Ei ole minun syy jos tuohon ratkaisuun päädytte.

      Ihan sama kuinka monta linkkiä tästäkin kirjoituksesta pasahtaa tälle palstalle. Se ei tee MINUSTA samanlaista ! Olen sentään ammattilainen, enkä sorru aloittajan ilmoittamaan mokaan enkä mainitsemiin esimerkkeihin.

      Ja jos joku vaatii kuljetusten siirtämistä kiskoille, niin turha toivo! Suomi pyörii ja tulee aina pyörimään KUMIPYÖRILLÄ TROLOLOL!

    • konikapina

      Siirrytään uusiutuvan energian peleihin, eli hevosiin.

      • wropwwuiopi

        Nämä hemmetin idioototit vihdreat.Tqijan lähtä tappaan minkkejä ja agrikaatti huottaaa samallaku kerään turvetta perkele...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe