Heissan! Opiskelen tällä hetkellä Vancouverissa. Kirjoittelen aiheesta blogia:
http://canadiaries.blogspot.ca/
Paljon kuvia ja erilaisia Vancouver juttuja, mikäli aihe kiinnostaa.
Vancouver
2
1021
Vastaukset 2
- GamerGirl91
Heipsan. Kehtaatko kertoa, mitä pitää tehdä päästäkseen Kanadaan opiskelemaan? :D
YO- tutkinto on, yksi amistutkinto ja toinen amistutkinto tulossa tässä taas. (amitutkintoja, koska YO- tutkinnolla minua ei pyydetä edes korkeakoulujen pääsykokeisiin täällä Suomessa...)
Tavoitteena ois saada opettajanpätevyys jostain yliopistosta.- canadiaries
Pitää hakea yliopistoon :D Tähän tarviit viralliset käännökset kaikista tähänastisista oppilaitoksista ja koulusta riippuen suosituskirjeen joltain vanhalta opettajalta tms. Kanadassa korkeakouluilla on muistaakseni provinssien mukaan omat "yhteishaku" tapaiset sivut joiden kautta voi valita kouluja ja täyttää hakemuksia. Jos löydät jonkun koulun joka kiinnostaa, niin ota sähköpostitse yhteyttä kyseisen oppilaitoksen "opinto-ohjaajaan" tai admission advisoriin tai jätä sivuille yhteydenottopyyntö niin ne sitten neuvoo sulle kaiken henkilökohtaisesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su365885Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177874- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63586
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta147540- 37538